Gå til innhold

Hva ville du gjort hvis du hadde plutselig blitt alene i hele verden?


Nygjerrig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville vel sikret fremtiden min ved å plyndre som faen. Tatt et besøk til alle hus i nærheten og endt opp med en del cash.

hva skal du med cash hvis du er den eneste personen i verden?

Les førstepost...

Etter 5 dager får du bruk for dem...

stemmer.

jeg åpna topic og leste første innlegg, men fikk ikke lest det på nytt før 8 timer senere.

derfor glemte jeg den 5 dagers regelen :)

 

jeg hadde robba det som fantes av kontanter, gull, edelstener og malerier :)

for så å betale for alle mulige opplevelser senere.

Lenke til kommentar
Hva jeg ville gjort? Ensomhet hadde vært dritkjipt. Problemet er at etter noen dager går atomkraftverkene dundas m.m. Så hva jeg ville gjort ville ikke vært relevant da dette ville skjedd. Søk opp "Aftermath: Population zero" på youtube. Da vil dere få se akkurat hva som vile skjedd. Er en dokumentar av National Geograpich.

 

Vi får ikke strøm fra atomkraftverk. Du hadde nok uansett overlevd noen dager uten strøm.

Lenke til kommentar

Dag 1: Jeg ville funnet meg en fungerende lastebil, og kjørt til et kjøpesenter i nærheten. Siden jeg ikke kan kjøre, tror jeg hele dagen ville gått til å komme meg fra A til B.

 

Dag 2: Slått opp en leir i kjøpesenteret, og bare begynt stjelingen; penger (stort sett), edle metaller, dataspill, datamaskiner ol., og lastet det opp i lastebilen.

 

Dag 3-4: Mer stjeling.

 

Dag 5: Gjøre masse ting jeg alltid har hatt lyst til å gjøre, som f.eks. bare gå naken rundt forbi, knuse tilfeldige ting men sverd/øks, kjøre rundt i en kul bil.

 

Dag 6: ringt til mor (hun kan kjøre lastebil), og bedt henne hente meg.

 

Hvis jeg hadde hatt med meg noen venner, kunne vi ha brukt flere lastebiler.

Lenke til kommentar

Første dagen ville jeg antageligvis sovet lenge, og slappet av så godt jeg kunne resten av dagen :) Den andre dagen ville jeg funnet meg en råå bil og testet toppfart. Tredje dagen ville jeg funnet meg en motorsykkel og strengt tatt lekt meg med litt motorsport. Dag fire ville jeg igjen slappet av og gjort forskjellige ting, alt som falt meg inn. Den femte dagen ville jeg egentlig bare brukt til å forberede meg til å møte folk igjen.

 

(Det er en person i verden jeg ville opplevd dette med, og helst ikke uten. Hadde hun vært der, og vi hadde blitt ett par ville jeg bare nytt dette. Dersom dette hadde skjedd og jeg var helt alene, ville jeg antageligvis tatt selvmord siste kvelden for å slippe å miste det å ha alt)

 

Edit: Mye snakk om looting her, jeg tror jeg ikke ville tatt mer enn den colaen jeg hadde greid å konsumere på 5 dager, og heller ikke mer mat enn det jeg fikk lyst på der og da. Å stjele for mye ville jeg sammenlignet med cheating i spill, det blir ikke noe gøy å cheate hvis du spiller et spill for å nyte det.

Endret av AAsaboy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ville ha kjørt til nærmeste militære flyplass hvor de har F-16, funnet instruksjonsbok og tatt en flytur og bare hoppet ut siden jeg mest sannsynlig ikke ville ha klart å lande. (Ikke at jeg nødvendigvis hadde greid å lette heller haha). Deretter ville jeg ha hentet meg en Audi R8 og kjørt som en jævla tulling. Deretter tanket opp og kjørt enda værre. Ellers ville jeg såklart ha plyndret som en ekte pirat.. YARR!

Lenke til kommentar

Hvis mat og vann var rikelig, gode boforhold osv, så jeg kunne leve ut livet mitt uten mye problemer, ville jeg sikkert prøvd å hypnotisere meg selv til å hallucinere andre mennesker sånn at jeg ikke følte meg alene. :p

 

Hvis jeg derimot måtte kjempe for livet hver dag bare for å få et måltid, er faren stor for at jeg ville lagt meg ned for å dø.

 

Oi, nei bare for noen dager? Hmmmm.

Sannsynligvis hadde jeg ikke gjort stort, kanskje bare vandret rundt i gatene og nytt stillheten. Tror faktisk jeg ville lagt igjen penger i butikken når jeg henta mat. :S

Lenke til kommentar

Oj, her var det gang :!:

 

Startet tråden tidligere i dag, og da var det ingen svar, så kommer jeg om kvelden nå og så er det to sider allerede! Stå på folkens :thumbup:

 

For de som tror det hadde vært helt forferdelig å være alene, så gjentar jeg nå at du kan velge om du vil være alene eller sammen med noen venner. To set the record straight.

Lenke til kommentar
Hva jeg ville gjort? Ensomhet hadde vært dritkjipt. Problemet er at etter noen dager går atomkraftverkene dundas m.m. Så hva jeg ville gjort ville ikke vært relevant da dette ville skjedd. Søk opp "Aftermath: Population zero" på youtube. Da vil dere få se akkurat hva som vile skjedd. Er en dokumentar av National Geograpich.

 

Vi får ikke strøm fra atomkraftverk. Du hadde nok uansett overlevd noen dager uten strøm.

Han tenkte vel mer på at atomkraftverkene ville få meltdown og radioaktivt avfall spres utover hele kloden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...