Gå til innhold

Hva ville du gjort hvis du hadde plutselig blitt alene i hele verden?


Nygjerrig

Anbefalte innlegg

Hva ville du gjort hvis du (eller du og noen venner av deg) hadde blitt alene på hele planeten for noen dager, la oss si 5? :!:

 

Det ville vært utrolig trist i verden helt alene, derfor liker jeg å tenke at jeg og 2-3 venner av meg plutselig blir helt alene i verden.

 

Jeg tror jeg ville dratt til et stort kjøpesenter her i nærheten, (gjerne med lastebil) og tatt massevis med sminke, sko, og kler (enhver jentes drøm). Dette har jeg faktisk diskutert med venninnene mine et par ganger allerede :!:

 

I tillegg til det, ville jeg gått rett til matbutikken og SPIST MASSE DEILIG MAT!!!

 

Kunne godt overnattet i en matvarebutikk :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva jeg ville gjort? Ensomhet hadde vært dritkjipt. Problemet er at etter noen dager går atomkraftverkene dundas m.m. Så hva jeg ville gjort ville ikke vært relevant da dette ville skjedd. Søk opp "Aftermath: Population zero" på youtube. Da vil dere få se akkurat hva som vile skjedd. Er en dokumentar av National Geograpich.

Lenke til kommentar
Hvorfor er denne i humor?

Kanskje fordi noen kommer med morsomme forslag? F. eks ville jeg stjålet et par biler og båter og cruiset rundt. :p

GODDAMIT! Det der skulle jeg si!

 

Selfølgelig hadde jeg herjet rundt med det som var å finne av kjøretøy, og byttet bil hver gang jeg fant en kulere! :w00t:

 

Og så hadde jeg brutt meg inn i hus etter hus for å lete etter en fleshlight. :ph34r:

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
tja, rappet en bil og en henger og kjørt til oslo og raska med meg alt jeg fant som jeg fikk plass til tenker jeg :p

 

hadde også tatt en tur til slottet og stått og vinket til en tom plass fra kongebalkongen ^^

Seconded. :new_woot:

 

Tror jeg hadde funnet meg en pistol og blåst hodet av meg.

Det mener du ikke? :o

Jo det tror jeg at jeg mener.

Hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...