Gå til innhold

Hva ville du gjort hvis du hadde plutselig blitt alene i hele verden?


Nygjerrig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gitt kunnskap om at resten av menneskeheten er borte for godt og at jeg bare har 5 dager til rådighet så hadde jeg dokumentert opplevelsen for ettertiden(utenomjordiske arkitekter er ikke en umulighet.) Etter noen dager hadde det vært litt rart, og ved soloppgang på dag 5 hadde jeg begått selvmord på et eller annet kreativt vis. Tenk, utslette resten av menneskeheten selv, universet hadde blitt så mye bedre uten menneskeheten.

Lenke til kommentar
Tror du må lære deg forskjellen på å være alene og at naboene har dratt. ;)

 

Hvis alle andre kommer igjen etter 5 dager er det nesten det samme som at de er på en liten ferie :)

Men i de 5 dagene er du alene, det eksisterer ingen andre, altså kan ingen eie noe, altså er det ikke stjeling. Eller er det stjeling om du plukker opp en kongle på bakken også?

Lenke til kommentar
Ser at nesten alle ville ha stjålet noe. Hvorfor ville dere ha gjort det hvis dere var alene i fem dager, men ikke nå som alle andre er her? Redd for å bli tatt?

Ja.

Vedder på at 90% av folk ville vært tyver om de visste at det ikke kunne blitt avslørt. Mennesker er grådige av natur.

Frykt for straff og uthenging er vel det som hindrer oss fra å stjele :)

Lenke til kommentar

Hadde tømt en lang, bein motorvei for biler. Så hadde jeg gitt meg og kameraten min 15min til å finne den feteste bilen tilgjengelig, så hadde vi kjørt som faen. Dette kunne jeg gjentatt flere ganger, mange feite biler der ute ;)

 

Ellers hadde jeg vel funnet meg et svæært lager med snus og tatt med meg alt jeg fant. Hadde også knabbet betydelige mengder med cash. Så mye at jeg hadde vært sikret for alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...