Gå til innhold

Samsung Jet er dritlekker, eller hva?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest litt om denne i ulike tester og lest brukermanualen, og telefonen ser virkelig til å være aktuell for innkjøp. Men jeg skal først prøve den i butikk.

 

Ser at den har Exchange Active Sync, og det betyr vel at den kan synke med Googles kalender og kontakter. Dersom dette stemmer, er det noen som har prøvd dette?

Lenke til kommentar

Hvordan genererer kameraet filnavn? Lager den navn som f.eks"Bilde001", "Bilde002", eller lager den filnavn med dato, som f.eks på S60-telefonene, eller lager den andre typer filnavn, som på digitalkamera?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg ønsker unike filnavn, som ikke nullstilles når man fjerner bildene fra telefonen. Da får man lett flere like filnavn.

Lenke til kommentar
Hvordan genererer kameraet filnavn? Lager den navn som f.eks"Bilde001", "Bilde002", eller lager den filnavn med dato, som f.eks på S60-telefonene, eller lager den andre typer filnavn, som på digitalkamera?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg ønsker unike filnavn, som ikke nullstilles når man fjerner bildene fra telefonen. Da får man lett flere like filnavn.

 

Husker jeg riktig så lager den filnavn med dato.. 13072009 f.eks.

Lenke til kommentar
Hvordan genererer kameraet filnavn? Lager den navn som f.eks"Bilde001", "Bilde002", eller lager den filnavn med dato, som f.eks på S60-telefonene, eller lager den andre typer filnavn, som på digitalkamera?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg ønsker unike filnavn, som ikke nullstilles når man fjerner bildene fra telefonen. Da får man lett flere like filnavn.

 

Husker jeg riktig så lager den filnavn med dato.. 13072009 f.eks.

 

Hos meg heter bildene Foto0018.jpg, foto0019.jpg and so on. Bildene blir dog lagret med data som forteller dato og GPS-lokasjon (hvis man ønsker det). Men denne dataen er ikke filnavnet i seg selv dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...