Gå til innhold

Samsung Jet er dritlekker, eller hva?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tittet litt på denne idag, og den ser ganske bra ut. Synd det ikke er WinMo, ellers kunne jeg fort ha gått for denne...da venter jeg nok heller på Omina II, som er lik utseendemessig - bare litt forvokst versjon ;)

 

En ting som jeg lurer på om er en bug på tlf:

Etter å ha gått inn på kameraet og switchet til en annen meny, klarte jeg ikke gå inn på kameraet igjen. Fant rett og slett ikke noen task manager e.l. som kunne la meg switche mellom åpne programmer. Hvis jeg prøvde å gå inn på kameraet via programmer, fikk jeg bare beskjed om at kameraet allerede kjører, og at jeg måtte lukke det først :hmm: Tilslutt måtte jeg skru av/på tlf for å komme inn på kameraet igjen.

Er dette en bug, eller bare meg som ikke fant ut hvordan man switcher mellom åpne programmer?

Lenke til kommentar
Skal ha meg ny telefon og foreløpig står det om Samsung Jet og Samsung Omnia HD. Vet at mange har klaget på lyden av video-opptakene på Omnia HD. Lurer på hvordan dette er på Jet?

 

Er det samme som på Omnia HD i Jet?

 

Etter hva jeg har fått med meg ble lyden i Omnia HD fikset i en nylig oppdatering.

 

Selv hadde jeg først lyst på en Omnia HD, men siden den er såpass mye dyrere nøyer jeg meg med en Jét som kan gjøre det meste av de samme funksjonene.

Lenke til kommentar
Skal ha meg ny telefon og foreløpig står det om Samsung Jet og Samsung Omnia HD. Vet at mange har klaget på lyden av video-opptakene på Omnia HD. Lurer på hvordan dette er på Jet?

 

Er det samme som på Omnia HD i Jet?

 

Etter hva jeg har fått med meg ble lyden i Omnia HD fikset i en nylig oppdatering.

 

Selv hadde jeg først lyst på en Omnia HD, men siden den er såpass mye dyrere nøyer jeg meg med en Jét som kan gjøre det meste av de samme funksjonene.

 

 

Slik jeg har forstått det er lyden fikset kun i en italiensk firmware oppdatering, og hvis man skal få den, så mister man ÆØÅ og diverse andre ting. Men mulig det kommer en norsk versjon av denne oppdateringen.

 

Men hvordan er lyden i Jet'n? Er den brukenes?

La oss si å filme på en konsert f. eks, er det noen som fikser så høy lyd uansett?

Lenke til kommentar
Men hvordan er lyden i Jet'n? Er den brukenes?

La oss si å filme på en konsert f. eks, er det noen som fikser så høy lyd uansett?

 

 

Jeg har ikke jet selv, men etter det jeg har lest, så bruker jet samme audio codec som den første firmwaren til Omnia HD, altså AMR. Hvis det er sant, så suger nok lyden på jet. Og så får du kun D1 oppløsning da...

 

Jeg har en Omnia HD på Italiensk firmware, og den har grei lyd på opptak. Forbedringen var enorm fra norsk til italiensk firmware.

 

Æ,Ø og Å er der, men ikke på Qwerty-tastaturet, man må trykke tre trykk for å få bokstavene. Håper selvfølgelig på oppdatering av nordisk firmware med fikset lyd-codec snart!

Endret av gunlovin
Lenke til kommentar
Windows XP :) Når jeg åpnet NPS med telefonen innkoblet så varslet NPS meg om at det var kommet en oppdatering til telefonen..

 

Syns det er meget spesielt at du får til å oppgradere gjennom Nps da det er så mange der ute som ikke gjør det.

 

Du har ikke gjort noe spesielt for å få det til ? Når kjøpte du telefonen? Og hvilken version hadde du før ? :)

 

Spesielle usb drivere ? :D

Lenke til kommentar
Windows XP :) Når jeg åpnet NPS med telefonen innkoblet så varslet NPS meg om at det var kommet en oppdatering til telefonen..

 

Syns det er meget spesielt at du får til å oppgradere gjennom Nps da det er så mange der ute som ikke gjør det.

 

Du har ikke gjort noe spesielt for å få det til ? Når kjøpte du telefonen? Og hvilken version hadde du før ? :)

 

Spesielle usb drivere ? :D

 

Har ikke gjort noe spesielt.. har den nyeste versjonen av NPS, telefonen er kjøpt 6. juli, men måtte bytte den pga feil. Fikk ny 14. juli. Stapper bare kabelen i usb porten jeg.. USB2.0 om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...