Gå til innhold

Samsung Jet er dritlekker, eller hva?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til interesserte:

 

Har levert tilbake den første Jeten, som jeg dessverre fikk problemer med, til Komplett. Fikk en ny i retur. Alt dette på samme dag. Stor stjerne i margen til Komplett som tok tak i saken og løste det så fort. Takk!

 

Nå håper jeg bare at det bare var det første eksemplaret som slet (1 av 10000000) og ikke en hel batch. Sannsynligvis er det førstnevnte.

 

Vil gjerne høre fra andre dersom dere evt. skulle oppleve det samme som jeg gjorde.

 

Heihei:) Hatt nå Jet'n i ca 1.5 døgn og allerede 2 knapper som ikke fungerer xD Volumtast "opp" og Gate-tast er de som ikke fungerer. Prøvd å reboote osv. men hjalp ingenting. Hvordan resetter man den? Så at du hadde gjort dette på din gamle? Kanskje det kunne hjulpet :/

 

Sendte mail til komplett.no i kveld, så får nok ikke svar før imorgen om jeg er heldig:P

 

Dette er ikke bra. Min telefon har det kjempefint ennå og alt fungerer som det skal. Er storfornøyd nå. Så synd at du opplever problemer også :\ Hadde håpet dette var enda sjeldnere!

 

Jeg resatte den ikke på den måten. Var vel mer resette fabrikkinnstillinger software-messig (i tilfelle det jeg hadde var en lydbug). Feilen jeg hadde viste seg å være i vibratoren.

 

Virker ikke sånn:( Fått svar av komplett.no nå også, jeg får en ny en:) Men ikke før 13.7:( De har ikke fler på lager før da:P

 

Jeg sliter også med Gatetast og opp-volumtast :shrug:

Noen som vet om det er kommet noen oppdatering til telefonen?

 

Hei:)

Kontakt komplett.no med det samme du, så får du en ny en 13.7;)

Lenke til kommentar

Dere som har telefonen?

Hvordan er skjermen? Er det en plastskjerm av typen HTC bruker på enkelte av modellene sine? Der man fysisk må trykke ganske hardt ned, og blir kjempefort ripete... Eller er den av glass? Som på iphone der man bare trenger å berøre lett?

 

Takk! :D

Lenke til kommentar
Dere som har telefonen?

Hvordan er skjermen? Er det en plastskjerm av typen HTC bruker på enkelte av modellene sine? Der man fysisk må trykke ganske hardt ned, og blir kjempefort ripete... Eller er den av glass? Som på iphone der man bare trenger å berøre lett?

 

Takk! :D

 

Veldig lik iphone, trenger bare å berøre lett:)

Lenke til kommentar

Frykter dette blir min neste tlf :)

 

Testet Samsung S8300 Ultra TOUCH i dag og ble ikke helt overbevist.

Det "vanlige" tastaturet synest jeg ble for overflødig. Kunne like gjerne fjernet det for min del.

Kameraet virket meget godt (8mp), men vil heller ha WLAN og et greit kamera (5mp).

-SMS: Utifra hva jeg kunne se var det ikke mulig å få fullt tastatur utover skjermen om du legger tlf sidelengs slik du kan på S8000 Jét og Omnia HD.

-Istedenfor å ha 3 "skrivebord" ved siden av hverandre som du kan legge widgets på (slik om S8000 Jét og Omnia HD)så kan du bare "scrolle" ned og opp i samme vinduet. Med andre ord så har du et høyt skrivebord istedenfor 3 som de andre tlf har.

 

Håper på noen tester av Jét snarest :)

Lenke til kommentar
Håper på noen tester av Jét snarest :)

Kanskje det er noen på forumet som kan skrive en lesertest?

 

 

 

Et spørsmål: det er vel æ,ø og å på qwerty-tastaturet?

 

Det er ikke det hos meg i alle fall. Jeg må klikke 3 ganger på A for å få frem Å. Kan skrive med T9 på qwerty også. Da bruker den i alle fall den norske ordboka og å dukker opp automatisk i orda (selvsagt).

 

Nye firmwaren.

 

Noen som vet om den er offisiell? Kan nesten virke slik for meg, men får jeg da med norsk språk og norsk T9-ordliste ved å legge inn denne? Noen som har testet og kan verifisere dette?

Lenke til kommentar
Håper på noen tester av Jét snarest :)

Kanskje det er noen på forumet som kan skrive en lesertest?

 

 

 

Et spørsmål: det er vel æ,ø og å på qwerty-tastaturet?

 

Det er ikke det hos meg i alle fall. Jeg må klikke 3 ganger på A for å få frem Å. Kan skrive med T9 på qwerty også. Da bruker den i alle fall den norske ordboka og å dukker opp automatisk i orda (selvsagt).

 

Nye firmwaren.

 

Noen som vet om den er offisiell? Kan nesten virke slik for meg, men får jeg da med norsk språk og norsk T9-ordliste ved å legge inn denne? Noen som har testet og kan verifisere dette?

 

Jeg la inn den nye firmwaren og det er ikke med noen skandinaviske språk.

Om noen kommer over en metode for å legge inn gammel firmware igjen(med norske språk), si gjerne ifra.

Lenke til kommentar
Håper på noen tester av Jét snarest :)

Kanskje det er noen på forumet som kan skrive en lesertest?

 

 

 

Et spørsmål: det er vel æ,ø og å på qwerty-tastaturet?

 

Det er ikke det hos meg i alle fall. Jeg må klikke 3 ganger på A for å få frem Å. Kan skrive med T9 på qwerty også. Da bruker den i alle fall den norske ordboka og å dukker opp automatisk i orda (selvsagt).

 

Nye firmwaren.

 

Noen som vet om den er offisiell? Kan nesten virke slik for meg, men får jeg da med norsk språk og norsk T9-ordliste ved å legge inn denne? Noen som har testet og kan verifisere dette?

 

Jeg la inn den nye firmwaren og det er ikke med noen skandinaviske språk.

Om noen kommer over en metode for å legge inn gammel firmware igjen(med norske språk), si gjerne ifra.

 

Samme her, la inn den nye firmwaren i dag, men den har desverre ikke æ,ø og å ;/

Lenke til kommentar

Ok. Må være en metode å legge inn den gamle firmwaren på. Finnes sikkert der en plass, eller spør på det firmware-forumet.

 

Jeg har ikke den nye firmwaren og heller ikke egne knapper for åøæ på qwerty. Må klikke på respektive knapp 3 ganger for at den skal dukke opp.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på den nye og gamle firmwaren da? Er vits i å bytte? :p

 

"S8000XEIF8" eller S8000XBIF8 som den nyeste norske firmwaren heter skal visst fjerne noen "bugs"

 

Jeg kjører førstnevnte på min jet, og jeg opplevde å få ordnet en bug jeg hadde med wlan.

Problemet med denne er at Æ,ø,å ikke kommer i pakken.

 

Info om Norsk versjon mottas med takk :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal bytte firmware må det være sikkert at jeg får norsk T9-ordliste og norske menyer, synes det er best slik. Det med å ha æøå på qwerty er ikke viktig for meg.

 

Dessuten ville det også være bra hvis jeg fikk se en slags changelog på hva den nye firmwaren gjør. Tror personlig at jeg vil vente med å oppgradere. Jet er en helt ny telefon og jeg regner med at det vil komme fler firmware releases etter hvert.

 

Noen som vet om denne nye firmwaren er offisiell og om Samsung pleier å legge ut slikt på sine egne hjemmesider?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...