Gå til innhold

Samsung Jet er dritlekker, eller hva?


Anbefalte innlegg

Syntes denne phonen er drit lekker.

 

gsmarena_024.jpg

 

 

 

jet.samsungmobile.com

 

sniktitt

 

http://www.mobilen.no/wip4/sniktitt-paa-sa.../d.epl?id=40084.

 

Denne må jo være topp å surfe og se film med. Kan ha 5 sider åpne samtidig og full flash støtte. D1 video kamera, høy skjermoppløsning 480 x 800 piksler, 3.1 Amoled skjerm (!), Wifi,Gps, 5 megapixel, 3.5mm jack, best av allt rask ! Er så irriterende med treige touch phones.

 

What more do you need ?

 

dog syntes jeg det dere cube greiene som Lg har drevet med er bare noe tull og skjønner ikke hvorfor samsung skal bruke detta.

 

Mobilen kommer nå i juni/juli og koster for øyeblikket 4200,- ++

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

review hos mobile-review

 

'Wrapping it all up, I'd like to say that it's one of the most interesting phones in 2009, and arguably one of the finest touchscreen-enabled devices to day''

 

My attitude towards this phone has changed from indifference to affection by the end of the first week and now I can't imagine my routine without it. I think you'll agree that not every phone can get to me like that.

 

 

http://www.mobile-review.com/review/samsung-s8000-en.shtml

 

dette høres og ser bra ut. Liker phones som er rask i bruk, hater å skrive meldinger på trege touch phones og vente på at ting skal loade/hakking osv.

 

Lenke til kommentar

Samsung omnia Hd har ingen ting på denne her as! Var å teste ut den i dag og hvem vil gå med en sånn murstein i lomma. Dæven å svær den var.

 

For de som bor i Oslo Expert klingenberg (megastore) har fått inn Samsung JET allrede (!)

 

Den er kompakt å fin, men var ikke skrudd på.

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
Legger Omnia HD på "is". Tror dette blir en kjempetelefon til mitt bruk... :thumbup:

 

 

Omnia HD er knallgod, og har "alt", men den er stor! Så den i en mobilbutikk, og den hadde et for stort "flateinnhold" til at jeg vil vurdere den. Prisen satte et endelig punktum.

 

Jet, derimot, skal jeg sjekke ut. Det samme gjelder nye iphone. Begge skal kunne utstyres med GPS-programvare. Jet med Route 66, og iphone med Navigon eller Tomtom. Alle er bra, men Navigon er vanskelig å lese, fordi det er for lite kontrast mellom skrift (f.eks veinavn) og bakgrunn.

Lenke til kommentar
Telefonen er nå på lager hos Komplett : >

 

Jeg ser det! Genialt. Men hvorfor er det så lite snakk om denne telefonen? Er det dumt av meg å kjøpe den? Det virker som om den bare blir ignorert og kommer heller ikke med i juli-oppsummeringen til Amobil. Hvorfor? Virker nesten som mobilen blir forbisett og at folk kanskje lar den forbigå i stillhet, i avvente av noe annet.

 

Er det noe jeg ikke ser? Jeg ser nemlig nesten ikke ingen tråder om den heller.. noen som faktisk skal ha denne?

 

Hvilke alternativer har jeg? Jeg vil ikke ha iPhone og jeg vil ikke ha WM.

Lenke til kommentar

Bare en kjapp melding. Sitter med Jet i hånda nå og jeg har aldri blitt så positivt overrasket over en telefon før. Den er jo LYNRASK, ikke noe Windows Mobile det her nei. Er som å sitte og spille Snake på en gammel Nokia-telefon, så rask er den. Skjermen er helt beyond skarp og. Kan ikke få det skarpere enn dette. Jeg er solgt, i alle fall hittil. Det skal sies at den ligger til lading for første gang nå, så jeg har bare satt opp språk og klokkeinstillinger, så kjenner ikke telefonen i det hele tatt. Dette var bare førsteinntrykket.

 

er det noen som vet hvor sterk skjermen er ovenfor riper?lg arena er jo super sterk,du kan bruke nøkler på skjermen uten å få riper.

se på testen til amobil

 

Hehe, du kan jo spørre noen som akkurat har kjøpt den om de har lyst til å hakke på den med en spiss stein :) Neida. Jeg har ikke lest noe om dette noen steder, men la oss håpe at Samsung har trikset slik LG Arena og iPhone har gjort på dette punktet.

Lenke til kommentar
Bare en kjapp melding. Sitter med Jet i hånda nå og jeg har aldri blitt så positivt overrasket over en telefon før. Den er jo LYNRASK, ikke noe Windows Mobile det her nei. Er som å sitte og spille Snake på en gammel Nokia-telefon, så rask er den. Skjermen er helt beyond skarp og. Kan ikke få det skarpere enn dette. Jeg er solgt, i alle fall hittil. Det skal sies at den ligger til lading for første gang nå, så jeg har bare satt opp språk og klokkeinstillinger, så kjenner ikke telefonen i det hele tatt. Dette var bare førsteinntrykket.

 

er det noen som vet hvor sterk skjermen er ovenfor riper?lg arena er jo super sterk,du kan bruke nøkler på skjermen uten å få riper.

se på testen til amobil

 

Hehe, du kan jo spørre noen som akkurat har kjøpt den om de har lyst til å hakke på den med en spiss stein :) Neida. Jeg har ikke lest noe om dette noen steder, men la oss håpe at Samsung har trikset slik LG Arena og iPhone har gjort på dette punktet.

 

hvor kjøpte du den og hvor mye ga du for den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...