Gå til innhold

Samsung Jet er dritlekker, eller hva?


Anbefalte innlegg

Hvordan genererer kameraet filnavn? Lager den navn som f.eks"Bilde001", "Bilde002", eller lager den filnavn med dato, som f.eks på S60-telefonene, eller lager den andre typer filnavn, som på digitalkamera?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg ønsker unike filnavn, som ikke nullstilles når man fjerner bildene fra telefonen. Da får man lett flere like filnavn.

 

Husker jeg riktig så lager den filnavn med dato.. 13072009 f.eks.

 

Hos meg heter bildene Foto0018.jpg, foto0019.jpg and so on. Bildene blir dog lagret med data som forteller dato og GPS-lokasjon (hvis man ønsker det). Men denne dataen er ikke filnavnet i seg selv dog.

 

Ja, kan godt stemme det.. Husker ikke hvordan det var, hadde jo telefonen bare i 1 døgn:( Skulle egentlig få ny idag, men komplett har tydeligvis ikke fått den inn, siden de endret datoen til 18.07 :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefonen er en drøm å skrive sms på ihvertfall. Det jeg var mest redd for med overgangen fra fysisk tastatur til touchtelefon.

 

Men New PC Studio vil ikke oppdatere firmwaren i min Jet. NPC er vel kanskje ikke oppdatert etter telefonens release? Eller er det bare jeg som sliter med dette?

Lenke til kommentar
LCD skjerm beskyttere, sånn som denne, er det en bra idé å skaffe seg noe slikt? Har minimalt med erfaring når det kommer til touchskjermer, vil en slik ødelegge litt for følsomheten til skjermen?

 

Kjøpte denne http://www.doml.com/productdec.asp?pid=434...&modeln=Jet S8000 til min. Lett å sette på og kan taes av og vaskes og settes på igjen. Tok en uke til jeg fikk den. Ingen forskjell på touch skjermen

Lenke til kommentar
LCD skjerm beskyttere, sånn som denne, er det en bra idé å skaffe seg noe slikt? Har minimalt med erfaring når det kommer til touchskjermer, vil en slik ødelegge litt for følsomheten til skjermen?

 

Kjøpte denne http://www.doml.com/productdec.asp?pid=434...&modeln=Jet S8000 til min. Lett å sette på og kan taes av og vaskes og settes på igjen. Tok en uke til jeg fikk den. Ingen forskjell på touch skjermen

 

Er det greit å få telefonen inn i "veska" si med denne på eller?

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen en uke nå og er neimen ikke sikker på om jeg er like fornøyd.

Telefonen er full av små dumme feil, som jeg ikke helt har forutsett.

 

Eks: Når telefonen går i dvalemodus mens du spiller mp3, har den en tedens til å hakke/spille låten tregt eller liknende.

Den er glatt og lett å miste. Kamera suger selvsagt som alle andre samsungtelefoner. Men den skal ha for å ta OK bilder i dagslys. Du kan for eksempel ikke laste ned egen nettleser, selv om Samsungs egen er helt grei. Batteriet er kortvarig + + +

 

Har skrevet mer om "manglene" her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1131684&hl=

Men lekker, det er den.

Lenke til kommentar

Update på software idag gjennom New PC Studio. Tar 30min står det og telefonen må være fullt ladet? Kan ikke helt se for meg at det skal være noe problem om den ikke er helt ladet opp når den da står å lader gjennom USB. Men dette er vel rettet mot eldre telefoner.

 

Noen som har oppdatert og funnet ut hva fordelene er?

Lenke til kommentar
Update på software idag gjennom New PC Studio. Tar 30min står det og telefonen må være fullt ladet? Kan ikke helt se for meg at det skal være noe problem om den ikke er helt ladet opp når den da står å lader gjennom USB. Men dette er vel rettet mot eldre telefoner.

 

Noen som har oppdatert og funnet ut hva fordelene er?

 

Fikk du Nps til å oppgradere firmware? Hvordan? ;o Hvilken version bruker du ? =)

Lenke til kommentar

Mulig å se gjeldende versjon på enheten, og oppdaterings versjonen:)

 

Oppdateringsversjonen er: S8000XBIF5

 

Virker som at han varsler om ny oppdatering selv om du har S8000XBIF5 fra før.. Prøvde å oppdatere nå, men finner ingen forskjell fra før.. Og enda så varsler NPS om ny oppdatering:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...