Gå til innhold

Samsung Jet er dritlekker, eller hva?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var den rosa sånn som på bilde?kjøpte du den i butikk eller netthanelen til komplett?

 

Nei. De bruker bare feil bilde. Samsung Jeten jeg har, er den vi har sett tidligere og ikke den på bildet. Kjøpte den på nettbutikken til Komplett og hentet den i postbua deres i dag :)

 

 

hvor lang tid tok det fra du bestilte til du henta den?

Lenke til kommentar
var den rosa sånn som på bilde?kjøpte du den i butikk eller netthanelen til komplett?

 

Nei. De bruker bare feil bilde. Samsung Jeten jeg har, er den vi har sett tidligere og ikke den på bildet. Kjøpte den på nettbutikken til Komplett og hentet den i postbua deres i dag :)

 

 

hvor lang tid tok det fra du bestilte til du henta den?

 

Tok rundt 4 timer. På papiret lover dem egentlig høyest tre timer fra du bestiller (med fraktmetoden for hentebu). Ettersom hentebua og postautomaten ligger på Komplett så kjører dem hele tiden varer til pick-up-point, hvor de ansatte der legger den i henteautomaten. Så får du SMS med PIN-kode.

 

Får du ikke PIN-koden tror jeg du kan dra dit likevel og hente den inne, så lenge det er før klokken 18.00. Virker litt slappe, eller stresset, de som jobber der. Har ikke alltid gått på skinner det der. Postautomaten er jo oppe 24/7, men det hjelper dessverre lite dersom de ikke legger den i der på avtalt tid. Rart jeg ikke så noen valg for pick-up-point-leveranse da jeg bestilte.

 

Netshop tror jeg også har denne telefonen inne og deres hentebu virker mye mer stabil og pålitelig. MPX tror jeg har sluttet med hentebua si, men antar at det har noe å gjøre med oppkjøpet.

 

Nå skrev jeg sikkert litt mer enn jeg trengte, men so be it :p

Lenke til kommentar
var den rosa sånn som på bilde?kjøpte du den i butikk eller netthanelen til komplett?

 

Nei. De bruker bare feil bilde. Samsung Jeten jeg har, er den vi har sett tidligere og ikke den på bildet. Kjøpte den på nettbutikken til Komplett og hentet den i postbua deres i dag :)

 

 

hvor lang tid tok det fra du bestilte til du henta den?

 

Tok rundt 4 timer. På papiret lover dem egentlig høyest tre timer fra du bestiller (med fraktmetoden for hentebu). Ettersom hentebua og postautomaten ligger på Komplett så kjører dem hele tiden varer til pick-up-point, hvor de ansatte der legger den i henteautomaten. Så får du SMS med PIN-kode.

 

Får du ikke PIN-koden tror jeg du kan dra dit likevel og hente den inne, så lenge det er før klokken 18.00. Virker litt slappe, eller stresset, de som jobber der. Har ikke alltid gått på skinner det der. Postautomaten er jo oppe 24/7, men det hjelper dessverre lite dersom de ikke legger den i der på avtalt tid. Rart jeg ikke så noen valg for pick-up-point-leveranse da jeg bestilte.

 

Netshop tror jeg også har denne telefonen inne og deres hentebu virker mye mer stabil og pålitelig. MPX tror jeg har sluttet med hentebua si, men antar at det har noe å gjøre med oppkjøpet.

 

Nå skrev jeg sikkert litt mer enn jeg trengte, men so be it :p

 

neida kjempebra dette strandball:)har så lyst på samsung jet.hvor er hentebua til komplett da?så om jeg bestiller den i dag så får jeg den i morra?

Lenke til kommentar
var den rosa sånn som på bilde?kjøpte du den i butikk eller netthanelen til komplett?

 

Nei. De bruker bare feil bilde. Samsung Jeten jeg har, er den vi har sett tidligere og ikke den på bildet. Kjøpte den på nettbutikken til Komplett og hentet den i postbua deres i dag :)

 

 

hvor lang tid tok det fra du bestilte til du henta den?

 

Tok rundt 4 timer. På papiret lover dem egentlig høyest tre timer fra du bestiller (med fraktmetoden for hentebu). Ettersom hentebua og postautomaten ligger på Komplett så kjører dem hele tiden varer til pick-up-point, hvor de ansatte der legger den i henteautomaten. Så får du SMS med PIN-kode.

 

Får du ikke PIN-koden tror jeg du kan dra dit likevel og hente den inne, så lenge det er før klokken 18.00. Virker litt slappe, eller stresset, de som jobber der. Har ikke alltid gått på skinner det der. Postautomaten er jo oppe 24/7, men det hjelper dessverre lite dersom de ikke legger den i der på avtalt tid. Rart jeg ikke så noen valg for pick-up-point-leveranse da jeg bestilte.

 

Netshop tror jeg også har denne telefonen inne og deres hentebu virker mye mer stabil og pålitelig. MPX tror jeg har sluttet med hentebua si, men antar at det har noe å gjøre med oppkjøpet.

 

Nå skrev jeg sikkert litt mer enn jeg trengte, men so be it :p

 

neida kjempebra dette strandball:)har så lyst på samsung jet.hvor er hentebua til komplett da?så om jeg bestiller den i dag så får jeg den i morra?

 

Tror har stengt i morgen. Men det er vel mulighet på mandag? Sannsynligvis er du der før 18:00 uansett. Så spiller nok lite rolle om du har mottatt PIN-koden eller ei. Du får nok mobilen på dagen uansett, i verste fall neste dag.

 

Komplett ligger på Kullerød, det står skiltet med en gang du kjører inn på området. Can't miss it.

Lenke til kommentar

Har sinnsykt lyst på denne selv, var på nippet til å bestille istad. Men klarer ikke bestemme meg mellom denne og Iphone 3G. Problemet er at jeg har masse stæsj til ipod/iphone, aux-bilader, høytalere, stømledning osv. Hadde vært kjekt med en telefon som kunne kobles til dette. Men Iphone er jo så stor og har hørt det er en del problemer med den..

Til dere som har/har hatt Iphone og har/skal ha denne, hvorfor er Jet bedre? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...