Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desverre så var det noe greier med serverne i går så jeg endte opp med å disconnecte ut av kamper jeg ledet komfortabelt og logget av psn for å så logge på igjen og få tap. Jeg synes FIFA 10 er litt arcade-ish, tempoet er hurtigere enn i 09, keeperspillet er til tider katastrofalt og grunnet pasningstempoet så er det omtrent ingen vits i å drible, man kan heller bare slå pasninger.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som skyter i stanga MYE oftere på fifa10 enn 09 ? :p

 

Ehh nei, har syyyykt mye flere stangskudd :(

Har merket det selv. Har ekstremt mange stangskudd og alle går ut (som oftest fra langskudd). Utrolig irriterende når du får til et bra langskudd og kliner den på innsida av stolpen og den spretter ut.

 

BTW, noen andre som synes 1v1 altså mot keeper er blitt veldig enkelt å score mot? keeperen er jo mye bedre på å komme ut og sånt, men merket med f.eks man utd at jeg scorer mye oftere 1v1 med plasserings skudd.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som skyter i stanga MYE oftere på fifa10 enn 09 ? :p

 

Ehh nei, har syyyykt mye flere stangskudd :(

Har merket det selv. Har ekstremt mange stangskudd og alle går ut (som oftest fra langskudd). Utrolig irriterende når du får til et bra langskudd og kliner den på innsida av stolpen og den spretter ut.

 

BTW, noen andre som synes 1v1 altså mot keeper er blitt veldig enkelt å score mot? keeperen er jo mye bedre på å komme ut og sånt, men merket med f.eks man utd at jeg scorer mye oftere 1v1 med plasserings skudd.

Jeg sliter med å score aleine med keeper, vist jeg ikke lobber. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...