Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå etter å ha spilt Fifa10 en del er det MASSE dårlige ting. ALLE man spiller mot spiller bare 1 touch fordi det fungere jo hele tiden. Alle pasninger er perfekte hver gang, Uansett.... Manager Mode har så mange bug at det er nesten ikke vits å spille det utenom dem som sitter uten Live spilling. Spilte Pro Club Championship. Greit nok at spillerne på banen er veldig svake når det gjelder overall. Men hvorfor er reaksjonsevnen på 2-3 sek hver eneste gang ANY har ballen? Det er utrolig stor forskjell mellom noen spiller uansett om dem er ganske like skills. Leaderboards registrere sjelden at du spiller på Pro Club Championship eller Pro Ranked match. Eg har spilt 17 Pro Ranked. Leaderboards har fått med seg 3 stk! Utrolig skuffet egentlig, fordi eg har Fifa som det eneste spillet eg spiller. Vet ikke hvor lenge eg gidder dette. Håper den patchen i morgen ordner noe, men tviler på den ordner alt som gjør dette spillet helt urealistisk.

Lenke til kommentar

I mine øyne tar du helt feil eller så er det Xbox som svikter igjen. en av mine bedre venner som jeg pratet med i sted har spillt rundt 20 matcher på karriere. Alle plettfire, buggfrie og bedre n på 09 i følge han selv. Jeg har ikke FIFA 10 eda så skal ikke si noe, men jeg stoler på han så det må være evnt noe fiel, med din disk eller Xbox :hmm:

Lenke til kommentar

Heisann. Jeg kjøpte Fifa10 i går, og begynte å spillte på karriæremodus med Odd Grenland. Jeg vant i dag både cup og liga, og gikk inn i neste sesong.. Kikka på kalenderen, men der var det null kamper om kvalifisering til Champions League/Europa League. Kan ikke tippeligalag spille i europa?

Lenke til kommentar
Heisann. Jeg kjøpte Fifa10 i går, og begynte å spillte på karriæremodus med Odd Grenland. Jeg vant i dag både cup og liga, og gikk inn i neste sesong.. Kikka på kalenderen, men der var det null kamper om kvalifisering til Champions League/Europa League. Kan ikke tippeligalag spille i europa?

 

Nei, desverre. Samme som alle andre årene vi har håpet dette skulle skje :(

Lenke til kommentar
Heisann. Jeg kjøpte Fifa10 i går, og begynte å spillte på karriæremodus med Odd Grenland. Jeg vant i dag både cup og liga, og gikk inn i neste sesong.. Kikka på kalenderen, men der var det null kamper om kvalifisering til Champions League/Europa League. Kan ikke tippeligalag spille i europa?

 

Nei, desverre. Samme som alle andre årene vi har håpet dette skulle skje :(

Takk for svar.

 

Hvilke ligaer må jeg være manager i da, for at jeg skal kunne komme ut i europa med laget?

Endret av KjetilV
Lenke til kommentar

Den eneste skandinaviske ligaen som kan kvalifisere seg til europaspill er SAS-ligaen. Grunnen er, om mine antagelser er riktige, at den norske og svenske fotballsesongen avsluttes på høsten. Dette gjør at lagene må vente nesten et helt år etter de har blitt seriemestere, eller cup-mestere, til å spille sine første kamper i kvallikken. Dette har tydeligvis blitt for mye å holde styr på for skaperene av FIFA, som har valgt å utestenge den norske, svenske og alle andre ligaer som avslutter fotballsesongen på høsten fra europaspill.

Lenke til kommentar
Har lastet opp gameface og det blei veldig bra. Men når eg laster det opp i spelet så ligner det ikkje, ser ut som ein annan person. Nokre andre som har opplevd dette? Og korleis fikser eg det?

Ingen som veit?

 

Har samme problemet, det er ikke mitt tryne på personen. MEN trynet av meg selv ser jeg ved avatar feltet :hmm:

Ingen som veit korleis man fikser dette?

Lenke til kommentar
I mine øyne tar du helt feil eller så er det Xbox som svikter igjen. en av mine bedre venner som jeg pratet med i sted har spillt rundt 20 matcher på karriere. Alle plettfire, buggfrie og bedre n på 09 i følge han selv. Jeg har ikke FIFA 10 eda så skal ikke si noe, men jeg stoler på han så det må være evnt noe fiel, med din disk eller Xbox :hmm:

 

Nei, det er ikke noe feil med min Xbox eller disk. Eg spilte med en kompis samtidig han fikk ikke registrert en eneste kamp. Noe galt med Disken/xboksen han også??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...