Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere som har problemer med EA sine sider?

Jeg har også problemer med de, prøvde easports.com, easportsfootball.com og easportsworld.com og ingen av de funker for meg. Kanskje etter 20 min med venting, men selv da funker det ikke lenge.

 

Noen som har lagd norsk klubb på Pro Club Championship?

Endret av BlindAct
Lenke til kommentar
Flere som har problemer med EA sine sider?

Jeg har også problemer med de, prøvde easports.com, easportsfootball.com og easportsworld.com og ingen av de funker for meg. Kanskje etter 20 min med venting, men selv da funker det ikke lenge.

 

Noen som har lagd norsk klubb på Pro Club Championship?

 

Ja, jeg og Sindre :) har "FeskeFette FC", men vi har dessverre ikke fått spilt noen kamper enda.

Lenke til kommentar
Flere som har problemer med EA sine sider?

Jeg har også problemer med de, prøvde easports.com, easportsfootball.com og easportsworld.com og ingen av de funker for meg. Kanskje etter 20 min med venting, men selv da funker det ikke lenge.

 

Noen som har lagd norsk klubb på Pro Club Championship?

 

Ja, jeg og Sindre :) har "FeskeFette FC", men vi har dessverre ikke fått spilt noen kamper enda.

 

Vi har nå testa ut litt, men il nå har kampen vi spilte bare lagga hele tiden :( Det som er fint er at man kan velge hvilke klubber man vil spill mot :D Mn kan endelig spille mot venners klubber :thumbup:

Lenke til kommentar

trodde man kunne velge lag man ikke ville møte online jeg? Finner kun stjerne justering og da får jeg ikke brukt united :p er så lei de 14 år gamle n00bsa som absolutt skal ha real konstant, også er så frekke ikjeften på mld etterpå :p

 

xtra gøy å slå de, men jeg vil møte andre lag enn bare real støtt :S

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med å spille mot venner over nett på PS3? Når vi inviterer hverandre bare står den litt, før vi får "spilløkten er ikke lenger tilgjengelig". Har prøvd å joine hverandre gjennom lobby og liga også, samme problem der. Nå prøvde begge å restarte PS3, da fikk vi spilt, men ble disconnecta i den andre kampen vi spilte. Nå fungerer det ikke lenger igjen.

Lenke til kommentar

jeg har kun møtt real hittil :p selvom jeg valgte ett championship lag så velger folk real, og bitcher på mld etter at de har løpt fra alt og alle spillerene mine i 2 omg : P

 

Overser de, men det irriterer meg slike køddhuer uansett, sku hatt muligheten på PS3`n og velge at kun venner kan sende mld osv :p

Lenke til kommentar
Flere som har problemer med å spille mot venner over nett på PS3? Når vi inviterer hverandre bare står den litt, før vi får "spilløkten er ikke lenger tilgjengelig". Har prøvd å joine hverandre gjennom lobby og liga også, samme problem der. Nå prøvde begge å restarte PS3, da fikk vi spilt, men ble disconnecta i den andre kampen vi spilte. Nå fungerer det ikke lenger igjen.

 

Har samme problemet, fryktelig irriterende. Logget plutselig av midt i en kamp, får håpe EA får orden på dette.

Lenke til kommentar
EA-serverne i spillet er nede hvor lenge?

 

Nei faen, de er oppe nå ja..

Ja, det var ikke bare meg. Faen altså! Spilte mitt første spill online, tror du faen ikke jeg får disc!!! Unnskyld språket, men det er jævlig når jeg hadde få minutter igjen av kampen og ledet 1-0 med Inter mot Barca. Så ikke bare går jeg glipp av seier, jeg får disc, tap og "leave". Det er forbannet. Det skjedde vel ca akkurat kl 24.00. Så prøvde jeg å logge meg på igjen. Det gikk til slutt. Så skulle jeg til å spille mot Real, men ble frakoblet før spillet begynte. Det er egentlig bare greit det. Hadde klikket om jeg fikk 2 på rad.

 

Godt å høre at det ikke er nettet mitt det er noe galt med. Siden det var mitt første spill og alt, kunne det jo være noe med ruteren eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...