Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Takk for kampene kj3kkaz.

 

Game du kan jo gjette hvem som trakk det lengste strået, synd at du har konventert.

 

Jeg har moderate nat, som gjør at 1/2 av ranked kampene ikke "finner" lagene. Ikke værre. Prøvde på litt forwardning men gadd ikke lage statisk ip, så jeg dreit i det. Jeg spiller via pc om det har noe å si. Moderate har aldri hatt noe å si på laggen osv.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Jess, i likemåde.. Du så vell at eg har fått litt mer dreis på forsvarspillet, men driver forsatt og eksprimenterer på angrepspillet. Mener United får ett genialt forsvar når de gode defensive midtbanene spillerne hjelper godt til, spesielt Fletcher. Må bare få trent inn angrepsspillet no :)

Lenke til kommentar

Må si meg positivt overrasket over hvordan Molde-laget ser ut i FIFA10!

Ikke lenger Magne Hoseth som har best stats (noe han har hatt i en årrekke nå!), samtidig som snittet på Molde laget er realistisk i forhold til årets sesong, de har til og med satt Lillebakk som hovedkeeper og henvist Jan Kjell Larsen til benken! Veldig bra må jeg si :)

 

Eneste jeg stusser over er hvorfor i allverden Marcus Andreasson har så og si identiske stats som Øyvind Gjerde?

Sistnevnte når jo ikke opp til førstnevnte overhode, Andreasson langt svakere enn både Forren, Steen og ikke minst Paulsen Vatshaug?

 

 

Jaja, bortsett fra det så var det overraskende bra og oppdatert! :)

Morsomt med mulighet for å endre stadion navn til lagene, og faktisk kunne håndplukke stadioner selv!

 

 

Liker det jeg har sett til nå hvert fall :)

Lenke til kommentar
Ballvinner egenskapene til Fletcher er uvurderlig..

 

---Fletcher---

----Anderson---Carrick---

--------(uvisst)---------

 

 

Selv har jeg suksess med:

 

Foster

O'Shea-Ferdinand-Vidic-Evra

Rooney-Scholes-Carrick-Giggs

Berbatov-Owen

 

Foster i mål ettersom Van Der Sar er i dårlig live season form.

Rooney ned på vingen ettersom Nani, Valencia og Park er i dårlig live season form.

Lenke til kommentar

Eg har bare spilt med Virtual Pro min hittil. Enten i Pro Club Championship og Pro Ranked Match., Forsatt er leaderboards helt telentløst når det gjelder Pro Leaderboards. Oppdatere ikke 50% av kampene en gang. ganske dumt egentlig, eg hadde vært på top 100 i verden om den hadde registrert hver kamp. Skorer mål hver kamp eg spiller. Noen andre som spiller med sin Virtual Pro??? Begynner å bli litt god min Virtual Pro nå. 74 overall.

Lenke til kommentar

Hva synes folk om spillet egentlig?

 

Hører mye rart og selv synes jeg EA har skuffet. Spillet går mer på tilfeldigheter en skills. Forsvaret og keeperen er som frittgående høns, det finnes ikke struktur. Men tror at de som ikke hevdet seg i Fifa09, elsker dette spillet. Nå snakker jeg om online matcher, da det er kun det jeg har spillt til nå.

 

Her trengs det mange patcher, for at mitt inntrykk av spillet skal bli godkjent. Alle kan slå alle nå, det er ikke like mye basert på skills, men hvor heldig/god du er med en pasning.

 

Dette er min mening, men etter å ha spillt med MANGE gode nordmenn fra Fifa09 så deler de fleste der min mening om Fifa10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...