Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre som synes det er vanskeligere 1 vs 1 med keeper?

 

Nææh.. Det går ihvertfall ann å runde keepern på FIFA 10. Det klarte jeg kanskje 2-3 ganger på 09. Så sånn sett er det ihvertfall lettere syns jeg

Skuddfinte funker bra. Digger at det endelig er på Fifa etter et par år (?) på PES. :)

Skuddfinta har vært på fifa leeeeeenge. :p

Lenke til kommentar
Andre som synes det er vanskeligere 1 vs 1 med keeper?

 

Nææh.. Det går ihvertfall ann å runde keepern på FIFA 10. Det klarte jeg kanskje 2-3 ganger på 09. Så sånn sett er det ihvertfall lettere syns jeg

Skuddfinte funker bra. Digger at det endelig er på Fifa etter et par år (?) på PES. :)

Skuddfinta har vært på fifa leeeeeenge. :p

 

Siden 07 :)

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som skyter i stanga MYE oftere på fifa10 enn 09 ? :p

 

Ehh nei, har syyyykt mye flere stangskudd :(

Har merket det selv. Har ekstremt mange stangskudd og alle går ut (som oftest fra langskudd). Utrolig irriterende når du får til et bra langskudd og kliner den på innsida av stolpen og den spretter ut.

 

BTW, noen andre som synes 1v1 altså mot keeper er blitt veldig enkelt å score mot? keeperen er jo mye bedre på å komme ut og sånt, men merket med f.eks man utd at jeg scorer mye oftere 1v1 med plasserings skudd.

 

Må jo være en bugg eller noe. 2/3 av mine soleklare målsjanser ender i stangskudd. Synes det er helt teit. Har aldri før truffet stanga så mye. Måtte slutte å bruke rumblestikka :(

Lenke til kommentar

Fikk lasta ned updaten nå, og de har ikke fiksa bugsa i manager mode. Det er så skuffende at jeg ikke har ord for det en gang! :(

 

Edit: Men for all del. Fett å velge Torres på laget i team management før kamp, der han har 92. Så får han 81 i kamp. Kult det lixm....

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Fikk lasta ned updaten nå, og de har ikke fiksa bugsa i manager mode. Det er så skuffende at jeg ikke har ord for det en gang! :(

 

Edit: Men for all del. Fett å velge Torres på laget i team management før kamp, der han har 92. Så får han 81 i kamp. Kult det lixm....

 

Vet det. Har egentlig ødelagt manager mode for meg. Det er desidert det jeg bruker mest tid på i spillet. Utrolig at det ikke er mulig å slå av.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Minner på moderatorbeskjeden jeg postet i går, og som beskrevet er et par innlegg fra denne tråden blitt flyttet over (til linket tråd) eller fjernet.

 

Jeg legger merke til at en del bruker denne tråden til å legge ut gamertag/PSN og poste innlegg som går på å avtale og arrangere nettkamper dere imellom. Det reknes som OT, da denne tråden skal brukes til å diskutere selve spillet. Jeg har derfor opprettet to tråder for dere under Sosial spilling, for henholdsvis X360 og PS3 (dere må bare opprette flere tråder for ander plattformer om dere ønsker det), der dere kan ta denne praten.

 

Postes det flere slike innlegg i denne tråden, vil de bli flyttet/fjernet.

 

 

 

Xbox 360:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1158345

 

Playstation 3:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1158353

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Andre som synes det er vanskeligere 1 vs 1 med keeper?

 

Nææh.. Det går ihvertfall ann å runde keepern på FIFA 10. Det klarte jeg kanskje 2-3 ganger på 09. Så sånn sett er det ihvertfall lettere syns jeg

Skuddfinte funker bra. Digger at det endelig er på Fifa etter et par år (?) på PES. :)

Skuddfinta har vært på fifa leeeeeenge. :p

 

Siden 07 :)

Ja det vet jeg, men det er først i år det går ann å finte keeper med den. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...