Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Endelig i form! 4-2 og 5-0 på de to siste! United var fremmed, men liker meg godt med Barca.

 

Hvorfor stakk du Catastrof? Nå er jeg i form med Barca, 4 seiere på rad, 3 mot nevnte.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Vinner mye med Liverpool på World Class om jeg konser litt og ser etter de riktige pasningene osv. Anbefaler deg å øve en del i Practice Mode. Hjelper en god del. Prøv å hold ballen i laget så mye som overhode mulig omså til det latterlige :p Da vil du finne mye åpninger i motstanderen sitt lag, og det er moro og veldig realistisk.

 

Kan medele at jeg er elendig defensivt, skaper sjanser offensivt, men setter ikke akkurat mange av dem.

Lenke til kommentar
Endelig i form! 4-2 og 5-0 på de to siste! United var fremmed, men liker meg godt med Barca.

 

Hvorfor stakk du Catastrof? Nå er jeg i form med Barca, 4 seiere på rad, 3 mot nevnte.

 

Ble DC på 3., men du var veldig god :) det skal du ha.. Zlatan virker umenneskelig på dette spillet viss du kan spille han :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg legger merke til at en del bruker denne tråden til å legge ut gamertag/PSN og poste innlegg som går på å avtale og arrangere nettkamper dere imellom. Det reknes som OT, da denne tråden skal brukes til å diskutere selve spillet. Jeg har derfor opprettet to tråder for dere under Sosial spilling, for henholdsvis X360 og PS3 (dere må bare opprette flere tråder for ander plattformer om dere ønsker det), der dere kan ta denne praten.

 

Postes det flere slike innlegg i denne tråden, vil de bli flyttet/fjernet.

 

 

 

Xbox 360:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1158345

 

Playstation 3:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1158353

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
-Hvorfor er det umulig å holde på ballen? Blir jo dytta over alt når jeg får ballen, er det ikke mulig å presse tilbake?

 

-Å keeperen er på bærtur konstant. Håper dette blir fikset FORT.

 

-Dommeren er også illsint. Sklitakkling er forbudt.

 

Har lastet opp gameface og det blei veldig bra. Men når eg laster det opp i spelet så ligner det ikkje, ser ut som ein annan person. Nokre andre som har opplevd dette? Og korleis fikser eg det?

Ingen som veit?

 

Har samme problemet, det er ikke mitt tryne på personen. MEN trynet av meg selv ser jeg ved avatar feltet :hmm:

Keeperen på bærtur? Tull! Han er bare litt mer uforutsigbar, noe jeg synes er bra... og sklitaklinger går fint det, så lenge du treffer på taklinga! Og elsker at pressinga er mer realistisk!

Tull? Når keeperen står å SER på ballen som har to rpm, stopper opp foran føttene og ikke plukker den opp, men står å se på den i 5 sekunder helt til motstanderen fanger opp ballen kaller jeg det bærtur.

 

Hvis du ikke vil at keeperen din skal rushe ut står det i manualen at du skal trykke to ganger på Y knappen ;)

Lenke til kommentar

Det er jo ikke noen logikk i det i det hele tatt. Dette er faktisk en ting som har irritert meg siden 08. Med Live Seasons er det jo i tillegg veldig sjelden man ønsker å spille default oppstillingen. Ta Manchester United f.eks, Giggs 90, Scholes 89. Disse er benket og må byttes inn for hver bidige kamp.

Endret av Marius88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...