Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juni 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Første dag med speilrefleks kamera. Bildet er tatt fra ett bussvindu på vei fra Vigra flyplass til Moa (plass utenfor Ålesund).

Trenger ALL feedback jeg kan få!

Bra du pannet og holdt følge med båten - den ble fin og skarp, selv om bakgrunnen har bevegelsesuskarphet. Grattis med nytt kamera! :D

Lenke til kommentar

Jeg ser du har fått et fint i-fokus-bilde av samme øyenstikkeren jeg prøvde å få til men feilet Petteram, flotte saker. Skulle ønske de jeg hilste på var mer samarbeidsvillige, men skal tilbake til vannet i morgen og ha et par alvorsord med de da, så får man se hva det blir til =)

Lenke til kommentar
Jeg ser du har fått et fint i-fokus-bilde av samme øyenstikkeren jeg prøvde å få til men feilet Petteram, flotte saker. Skulle ønske de jeg hilste på var mer samarbeidsvillige, men skal tilbake til vannet i morgen og ha et par alvorsord med de da, så får man se hva det blir til =)

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Jeg ser du har fått et fint i-fokus-bilde av samme øyenstikkeren jeg prøvde å få til men feilet Petteram, flotte saker. Skulle ønske de jeg hilste på var mer samarbeidsvillige, men skal tilbake til vannet i morgen og ha et par alvorsord med de da, så får man se hva det blir til =)

 

Ser at du bruker(antagelig) 100mm macro som sikkert har en nærgrense på 30cm.

Har funnet ut at disse neon kritterne flyr avgårde når jeg er nærmere enn 1 meter.

Mulig trikset er å sitte dørgende stille og heller vente til de lander i nærheten av deg.

Lenke til kommentar

Flott kattebilde det simon..

 

Har vært litt dårlig med bilder i juni for min del.

Men her om dagen fikk jeg nå tatt en liten tur:

post-107204-1245660165_thumb.jpg

K200d

M50mm /1.7 @ bl.8

Gradert filter

 

Ble ikke helt fornøyd med redigeringen, stolpen blir liksom for mørk. Er sikker på det bor mer i råfila.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...