Gå til innhold

Hva er viktigst for dere? Damer eller data?


Anbefalte innlegg

Alternativ 2! Definitivt!

 

For å si det på en litt annen måte, damer lar seg ikke programmere. :lol:

 

Jo, men det funker dårlig med objektorientert programmering på dem. Språket som funker på dem er "manipulativ programmering" og går ut på å presse gjennom egne meninger helt til hun skjønner at du har rett... :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde seff tatt dataen! damer trenger jeg liksom ikke.. hadde det derimot vært valget mellom gutter og pc, så..hm.. ok! jeg hadde tatt pc uansett!

 

heldigvis er den typen gutter jeg liker allerede interessert i data, så sjangsen for at typen skulle bedt meg slutte med data hadde da blitt minimal!

 

jeg har faktisk vært borti en fyr som klagde over at jeg var mer med pcen enn med han.. gikk vist ikke så lang tid før han ble dumpet når jeg tenker etter.. skal man ha type må man ha en med en del av de samme interessene, og han må like deg for den du er. Ikke prøve å forandre på ting hele tiden..

Lenke til kommentar
jeg hadde seff tatt dataen! damer trenger jeg liksom ikke.. hadde det derimot vært valget mellom gutter og pc, så..hm.. ok! jeg hadde tatt pc uansett!  

 

heldigvis er den typen gutter jeg liker allerede interessert i data, så sjangsen for at typen skulle bedt meg slutte med data hadde da blitt minimal!

 

 

Kuult at ei jente vet hva som virkelig er verdiene i livet. Men etter jeg leste http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...064&item=265950 så skjønte jeg hvorfor.

Lenke til kommentar
Du er bare ung og naiv. Når du er like gammel som meg så finner du nok det samme som jeg har oppdaget. Poenget er at jenter på din alder tenker ikke på barn og forlovelse og slikt tull. Mulig jeg har et snodig liv, var jo f.eks på resturant med de 2 peneste damen i klassen nå i kveld.  

 

Noen vil si at det er dine holdninger som tyder på at du er ung og naiv, jeg kjenner mange som har hatt lignende holdninger som deg, de har moderert seg kraftig når de plutselig treffer ei dame de liker. Og det skjer jo ikke sjeldent at folk maser om hvordan de ikke vil ha noe med unger å gjøre, og at det bare er mas med dem, men så får pipen en annen låt med engang det er snakk om ditt eget avkom.

 

Men for all del, hvis du og de damene du omgåes er lykkelig med en slik livstil, så bare kjør på "whatever floats your boat" osv.

 

AtW

 

Jeg er ikke i tvil om at hvis jeg fikk barn så ville det snudd hele verden på hodet for min del og at jeg ville digget det. Men poenget er at jeg ikke vil forandre meg :-) Og jeg har ei dama som jeg liker veldig godt som håper at vi kan gifte oss å få barn en gang i fremtiden, men hun klarer desverre ikke å innse at jeg aldri kommer til å gi meg på dette. (Noen som vil overta en megasøt sykepleier student med gammeldagse familieverdier som spiller CS og BF1942?)

 

Men utgangspuktet for tråden er fortsatt ekstrem punktene null damer eller null data :lol:

Lenke til kommentar

Kuult at ei jente vet hva som virkelig er verdiene i livet.  Men etter jeg leste http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...064&item=265950 så skjønte jeg hvorfor.

 

jeg er visst ikke helt oppegående i dag.. hva mente du egentlig?

 

Ifølge artikkelen er studenter og datainteresserte gutter dårlige i senga. Og som du nevnte så var typen din datainteressert :-)

 

Tør ikke tenke på hvor dårlig jeg er som er begge delene. :shrug:

Lenke til kommentar

 

Jeg er ikke i tvil om at hvis jeg fikk barn så ville det snudd hele verden på hodet for min del og at jeg ville digget det. Men poenget er at jeg ikke vil forandre meg :-)   Og jeg har ei dama som jeg liker veldig godt som håper at vi kan gifte oss å få barn en gang i fremtiden, men hun klarer desverre ikke å innse at jeg aldri kommer til å gi meg på dette.  (Noen som vil overta en megasøt sykepleier student med gammeldagse familieverdier som spiller CS og BF1942?)

 

Thanks, but no thanks :-) Tror nok du skriver dette kun for å provosere, og at det ikke er noe du mener...

Lenke til kommentar

Ifølge artikkelen er studenter og datainteresserte gutter dårlige i senga.  Og som du nevnte så var typen din datainteressert :-)

 

Tør ikke tenke på hvor dårlig jeg er som er begge delene.  :shrug:

jeg sa at den typen gutter jeg likte var datainteresserte. ikke at jeg hadde type.. og etter mine erfaringer så er det ikke nødvendigvis slik som det står i artikkelen.. gutter kan være dårlige i senga uansett hva de driver med. jenter og for den saks skyld..

Lenke til kommentar
Kuult at ei jente vet hva som virkelig er verdiene i livet.  Men etter jeg leste http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...064&item=265950 så skjønte jeg hvorfor.

 

Hehe, jeg er student, men samtidig så har jeg jo vært i millitæret, som er en av de gruppene som scorer høyest og i tillegg så danser jeg: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=57901, så tipper det går omtrent opp i opp ;).

 

AtW

Lenke til kommentar

En "perfekt" personlighet trenger vel ikke nødvendigvis å bety at personen er supersmart? Men, det krever jo selvfølgelig at personen har litt vett i hodet..

Der stiller nok ikke du så veldig sterkt, OverLoad.

Lenke til kommentar
En "perfekt" personlighet trenger vel ikke nødvendigvis å bety at personen er supersmart? Men, det krever jo selvfølgelig at personen har litt vett i hodet..

Der stiller nok ikke du så veldig sterkt, OverLoad.

 

Det kommer vel ann på definasjonen av vett. Hvis kontroversielle meninger = lite vett så faller jeg nok fort igjennom.

Lenke til kommentar

Klarer meg fint uten data, men det ville vært virkelig kjedelig uten damer resten av livet!

 

Jeg ville garantert fått litt abstinenser etter data de første dagene/ukene men deretter ville jeg stortrives !

 

Jeg har faktisk prøvd å holde meg borte fra både data og mobil lenge! Det var for et par år siden. Da dro jeg på jordomseling og det er som kjent dårlig med internett og GSM deking på de store havene. Det lengste oppholdet var 3 mnd uten å ha på mobilen, og 1,5 mnd uten å se en PC med internett. Når jeg kom hjem ble jeg dritt lei av internett bare etter en halvtime. Etter hvert som ukene gikk, ble jeg hektet mer og mer igjen.

 

Når jeg dro fikk jeg store abstinenser de første dagene og ukene, men det gikk over etter hvert som jeg tenkte mindre på det og heller nøt tilværelsen om bord og på land.

 

Jeg har vært uten dame i noen lengre perioder og det er kjipere. Man slutter jo ikke å tenke på damer om man ikke har dem rundt seg. Tvert i mot: Abstinensene blir bare sterkere når tiden går.

Lenke til kommentar

Det kommer vel ann på definasjonen av vett. Hvis kontroversielle meninger = lite vett så faller jeg nok fort igjennom.

 

Definasjonen av "lite vett" tror jeg nok vi alle vet hva er.

 

Jeg skal ikke nekte deg det å ha kotroversielle meninger, men man skulle tro at en person på din alder hadde mer modne holdninger enn det du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...