Gå til innhold

Hva er viktigst for dere? Damer eller data?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dama spørr også om det der innimellom. hva bryr jeg meg mest om.

sånn i ukedagene så syntes jeg data er best, untatt de timene man gjør noe med dama hvis hu er her :wink: . men etter det så er det rett til datan igjen, man blir desverre avhengig :roll: . men er jo digg og slappe av med dama etterhvert utover kvelden.

Hva jeg ville valgt av damer og data? data.

 

EDIT: etter noen sekunders tankeganmg nå ville jeg valgt dama, mtp oppvask etc. selv bor jeg alene og den dagen en maskin vasker opp og rydder så bytter jeg :lol: .

Lenke til kommentar

Hvis en dame hadde bedt meg priotere mellom hun og PC'en. Da er jeg ikke i tvil. PC'en ville jeg valgt.

 

Nå er det sikkert noen som synes det høres drastisk ut, synes ikke det jeg. Data har vært hobby lenge og mine kunskaer gjennom hobbyen min har gitt meg jobb. Det er en stor og viktig del av livet mitt.

Lenke til kommentar
når hun har mensen (da trenger hun ikke komme på besøk he he)
Er du kjip, dude..? (Vennlig spørsmål. Skal ikke kommentere dette videre. :roll: )

 

Og det tok til nest siste post på side 2 før jeg så noen kommenterte at enkelte kunne være homo.

 

Og, DrErling. Jeg mistenker den honningen for å ikke være helt ren, om du skjønner...

 

Enda en grunn til PC framfor dame.

- PC'ene kan vite om hverandre, og også samarbeide, uten spesielle problemer eller krangler

 

 

Og ja det er bedre med ekte var enn silikon, men folk får gjøre hva de vil og jeg vil ikke dømme ei jente som prøver å lykkes med kjærligheten med slike triks.

Kjærlighet? Do not confuse things.

 

 

Og når det gjelder http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...064&item=265950 så må jeg få nevne at jeg bor og jobber på gård. :p

 

I choose PC, anyway. Skjønner meg ikke så godt på mennesker... Ikke nok til langvarige forhold, væffal. :cry:

Lenke til kommentar

Dette er faktisk ganske utrolig, og ikke minst skremmende.

Tenk at så stor prosent av dere heller ville foretrukket å leve livet ut med pc'n? :(

 

Hva med oss damer, da?

 

Det neste blir vel at pc'ene utfører "blowjobs" og produserer barn. :lol:

 

Skulle jeg velge mellom pc'n og det motsatte kjønn, ville jeg selvfølgelig ha prioritert sistnevte, UTEN TVIL! :wink:

Lenke til kommentar
Dette er faktisk ganske utrolig, og ikke minst skremmende.

Tenk at så stor prosent av dere heller ville foretrukket å leve livet ut med pc'n? :(

 

Hva med oss damer, da?

 

Det neste blir vel at pc'ene utfører "blowjobs" og produserer barn. :lol:

 

Skulle jeg velge mellom pc'n og det motsatte kjønn, ville jeg selvfølgelig ha prioritert sistnevte, UTEN TVIL! :wink:

 

Vel... Noen damer er rett og slett bare vanskelige å leve med. Men man klarer seg ikke uten. Rart.

 

(Tror også man skal gi mer enn man skal ta. Relatert til blowjobs og sånt.)

 

*Tusler hjem fra skolen nå*

Lenke til kommentar
Dette er faktisk ganske utrolig, og ikke minst skremmende.

Tenk at så stor prosent av dere heller ville foretrukket å leve livet ut med pc'n? :(

 

Hva med oss damer, da?

 

Det neste blir vel at pc'ene utfører "blowjobs" og produserer barn. :lol:

 

Skulle jeg velge mellom pc'n og det motsatte kjønn, ville jeg selvfølgelig ha prioritert sistnevte, UTEN TVIL! :wink:

 

Du må tenke på hvilket forum du er på. Den gjennomsnittlige bruker opplever jo o.rgasme hver gang man mottar en pakke fra komplett med ny hardware til sin maskin. Ikke så rart vi velger pc'n.

 

Det finnes sikkert mange kjekke gutter der ute som ikke bryr seg om pc'er, men om fotball(finnes det noe mer hjernedødt). De kan du sikkert sjekke opp :-)

 

Vi vil jo selvsagt ha damer, men hvis vi måtte velg bort en så er det nok damene som forsvinner.

Lenke til kommentar
Dette er faktisk ganske utrolig, og ikke minst skremmende.

Tenk at så stor prosent av dere heller ville foretrukket å leve livet ut med pc'n? :(

 

Hva med oss damer, da?

 

Det neste blir vel at pc'ene utfører "blowjobs" og produserer barn. :lol:

 

Skulle jeg velge mellom pc'n og det motsatte kjønn, ville jeg selvfølgelig ha prioritert sistnevte, UTEN TVIL! :wink:

Vell, noen av oss kombinerer dette ;) dama under pulten, webcammet er jo i flittig bruk :-)

Lenke til kommentar

Du må tenke på hvilket forum du er på. Den gjennomsnittlige bruker opplever jo o.rgasme hver gang man mottar en pakke fra komplett med ny hardware til sin maskin. Ikke så rart vi velger pc'n.

 

Det finnes sikkert mange kjekke gutter der ute som ikke bryr seg om pc'er, men om fotball(finnes det noe mer hjernedødt). De kan du sikkert sjekke opp :-)

 

Vi vil jo selvsagt ha damer, men hvis vi måtte velg bort en så er det nok damene som forsvinner.

 

Vel, ble bare litt overrasket over hvor høyt dere verdsetter pc'ene.

 

Men, som du sier, jeg er vel kanskje ikke på hvilket som helst forum. :smile:

Lenke til kommentar
Den gjennomsnittlige bruker opplever jo o.rgasme hver gang man mottar en pakke fra komplett med ny hardware til sin maskin. Ikke så rart vi velger pc'n.

 

Hmm, er det bare jeg som ikke gjør det? Jeg er vel ikke den "gjennomsnittlige bruker" da... :roll:

Ikke så rart vi velger pc pga den grunnen? Man kan vel alltids få o.rgasme med en dame og da :p

 

Det finnes sikkert mange kjekke gutter der ute som ikke bryr seg om pc'er, men om fotball(finnes det noe mer hjernedødt). De kan du sikkert sjekke opp :-)

 

Ok, nå vil jeg ikke beskrive meg som noen kjekk gutt, men fotball det liker jeg (Man Utd vant Premier League :D). Fotball er noe av det jeg liker mest, men likevel ligger damer trehunderogsekstifemtusen ganger høyere opp på min "interesseliste" :p

 

Vi vil jo selvsagt ha damer, men hvis vi måtte velg bort en så er det nok damene som forsvinner.

 

Vi? Joda, tydeligvis de fleste av dere (noe som skuffer meg :-?), men aldri i livet om jeg ville gjort det!

 

Tror det var alt for denne gang :)

Lenke til kommentar
Hva med oss damer, da?

 

For å slutte meg til en tidligere posting her: Den dagen det ramler ei ned i fanget mitt...

 

For egen regning kan jeg legge til "den dagen det blir født ei dame som vil ha meg... (er den dagen det snør i hælvete, paven blir protestand og erklærer at han har en homofil elsker, og det legges fram uomtvistelige bevis for at månen er en grønn ost :D:D:D )

 

Guess I'm one of those ugly, fat, nogood slackers after all... :p

Lenke til kommentar
Etter noen kommentarer fra dama om at maskinene mine betyr meg for meg enn henne, så måtte jeg fundere over hva som betyr mest.

 

 

Hvis jeg fikk følgende valg:

 

1. Aldri bruke mer datamaskin. DVS ikke ha noe jobb hvor data brukes, eller ikke ha noe data hjemme. (alla snekker, søppeltømming). Aldri mer internett, chatting, spilling, tekstbehanding, excel, windows, linux osv.

 

2. Aldri bruke mer damer. DVS det nærmeste man kan komme en dama er å snakke med dem. (null s ex, klining, klemming osv).  

 

 

Valget er vanskelig, men jeg tror jeg ville valgt alternativ 2.  

 

Hva ville dere valgt?

 

Feil valg begge to...

Det rette valget er BIL .

Lenke til kommentar
Guess I'm one of those ugly, fat, nogood slackers after all... :p
Er du i dårlig humør eller? Det er da bare å legge lista lavt nok så får man alltids noe. Det finnes f.eks mange damer ala Marit Christensen eller noen billige fra Cuba. Jobber du litt med saken klarer du nok å gå opp et par hakk i kvalitet også.

 

Bedre med en fugl i hånden enn ti på skjermen (var det ikke sånn... ? :) )

Lenke til kommentar
personlig må jeg velge kjæresten min. Kjærlighet og vennskap er viktigere enn alt hva datamaskiner kan frembringe...

 

Det å kose med kjæresten gir mer glede enn å holde på med datamaskiner.. (selv om jeg er serviceteknikker  :roll:  )

 

Så du velger arbeidsledighet og dame isteden for jobb og pc?

 

Jaja. Du har tydeligivis en bra dame :-)

Lenke til kommentar

For å svinse innom topic en liten tur; det er jo nokså umulige valg, to ekstremiteter som ikke ville skje uansett. Men oooom jeg måtte velge; da hadde jeg valgt dame. For en stund tilbake, så ville jeg sikkert valgt data. Lettere dem, men om man treffer "den riktige", så tenker man ikke mye på annet enn ho(eller han, om man er jente).

 

Selv det å pakke opp nye Quad-Opteron servern og sniffe inn den deilige lukten av urørte datakomponenter må vike for det å ligge ved siden av dama og holde rundt a. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...