Gå til innhold

Tror leiligheten er hjemsøkt


Anbefalte innlegg

Det som jeg synes er litt spesielt, er at slike "merkelige" ting skjer som oftest gjentatte ganger, i foreksempel i bestemte hus eller vedrørende bestemte personer. Jeg har aldri opplevd noe lignende som er beskrivet i førstepost, samt har jeg heller aldri opplevd noe paranormalt. Hvis det er så veldig tilfeldig, så bør det skje andre også, og ikke bare vedrørende en bestemt person osv. Det er iallefall min oppfatning, og jeg vet at mange som er uenige i det jeg mener og tror ang. dette, men det får så være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får frysninger bare av å lese dette jeg! (please don't flame me) Dette er en veldig interessant emne. Jeg er nesten 99% sikker på at det finnes mer mellom himmel og jord enn det "vi" mennesker tror. :) Men om det blir bevist eller dokumentert, er en annen sak.

 

*venter på neste innlegg fra trusefar*

Lenke til kommentar

- Vanndispenseren på gnager-buret er festet med 2 låsemekanismer til gitteret og sitter såpass godt fast at man må åpne de før man kan rikke på flasken.

 

Vanndispenseren var festet godt, og det finnes flere titalls forskjellige festemekanismer. Vårs vanndispenser til hamsteren er bare 2 kroker rundt gitteret, lett å få av.

 

Plutselig en kveld landet den med ett smell ca 3 meter bort i gangen. Klarer ikke helt å forklare det.

 

Du hører om den triller eller lander med et smell (kastet) bort i gangen.

Lenke til kommentar
Får frysninger bare av å lese dette jeg!

 

Tror ikke du er alene om å få frysninger. Det gjorde hvertfall jeg også. Egentlig tror jeg det er en veldig vanlig reaksjon når det er snakk om slikt.

 

Faktisk tror jeg at det i aller høyeste grad lønner seg å ta med denne "frysningsfaktoren" når det er snakk om å bedømme slike uforklarlige ting objektivt. Det er lett å la seg rive med.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

"Extraordinary claims require extraordinary evidence." Dess mer sprøtt og utrolig noe er, dess mer skeptisk bør du være til det.

 

Her sluker derimot folk påstandene som god fisk. Det er som å påstå at det var tannfeen som veltet glasset på nattbordet.

 

 

Såklart må man vurdere alle sidene av en sak, men i hvor mange århundrer må vi vurdere "finnes det spøkelser"-saken før vi bestemmer oss?

 

 

 

 

Jeg gjør et nytt forsøk på å poste denne videoen:

 

Forhåpentligvis vil i hvert fall noen få et litt sunnere syn på det overnaturlige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo ikke snakk om å tro på det ene eller andre! Poenget er jo at det er et DISKUSJONS-forum. Må da gå an å se saken fra flere sider! Alle saker har tre sider; Den ene siden, den andre siden og den riktige siden.

 

Selv har jeg liten tro på det utenomjordiske, i så og si alle sammenhenger, men det er jo litt spanande å sjå korleis det utartar seg. Hvem vet: Kanskje det bor en pedofil under senga.. :p

Lenke til kommentar
Jeg får også frysninger, men mer i kategorien "hvor dum går det an å bli"-frysninger... :wallbash:

 

Håper du ikke refererer til meg, for jeg tror igrunn alt er tilfeldigheter :)

 

Men jeg skal si ifra hvis det skjer noe nytt eller merkelig i leiligheten min. Jeg har ikke opplevd så mange "uforklarlige hendelser" andre steder :)

Lenke til kommentar
Jeg får også frysninger, men mer i kategorien "hvor dum går det an å bli"-frysninger... :wallbash:

 

Håper du ikke refererer til meg, for jeg tror igrunn alt er tilfeldigheter :)

 

Men jeg skal si ifra hvis det skjer noe nytt eller merkelig i leiligheten min. Jeg har ikke opplevd så mange "uforklarlige hendelser" andre steder :)

Skal du filme det?

Lenke til kommentar

Creepy greier:S

 

Jeg tror alt har en naturlig forklaring, men jeg tror likevell ikke det er innbilning. Tror det er noe riv ruskende galt i leiligheten deres, noe som ikke er normalt, men tror at det har en naturlig forklaring. Sære magnetfelt f. eks. Tror syner av spøkelser etc. er et produkt av den "nærværsfølelsen" du snakker om. Hjernen som prøver å rasjonalisere følelsen av at noen er i nærheten og lager dermed et bilde.

 

Det med vannflasken og bilde på mobilen er ikke så lett å forklare. Tror det også har en naturlig (men ikke hittil oppdaget) forklaring. Tror ikke vi mennesker forstår universet og de fysiske lovene som gjelder riktig enda.

Lenke til kommentar

Du får se om du klarer å legge vannflasken i noe slags spenn, som du sa den kanskje var i.

 

Hvor gammel var dattera di?

Mitt 1-årige søskenbarn klarer å ta bilde av seg selv med mobilen, han finner ut hvordan på alle Sony Ericsson mobiler omtrent. Han er ikke 1 år nå da, men tror han greide det når han var 1 år. (litt I overkant da)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Du sa jo at bildet lignet litt på datteren din? Og det er sannsynligvis hun selv som har tatt bildet, det ser du jo på armene som strekker seg framover og har mobilen snudd mot seg selv.

 

Var det bare et bilde på mobilen eller var det flere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...