Gå til innhold

Tror leiligheten er hjemsøkt


Anbefalte innlegg

Tror vi kan utelukke at hun har tatt bildet selv. Hun er 6 mnd og ligger i barnekrybben på rommet sitt om natten. Mobilen ligger alltid på bordet i stuen.

 

Du sa jo at bildet lignet litt på datteren din? Og det er sannsynligvis hun selv som har tatt bildet, det ser du jo på armene som strekker seg framover og har mobilen snudd mot seg selv.

 

Var det bare et bilde på mobilen eller var det flere?

 

Det var bare ett bilde. Mest sannsynlig er det henne ja, men jeg kan ikke i mine villeste fantasier forestille meg at hun har tatt det selv. Ref mitt forrige innlegg :) Da høres spøkelser mer sannsynlig ut for meg og faktisk. LoL ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mobilen ligger alltid på bordet i stuen.

 

Du kan ha glemt det denne ene gangen? Og hvorfor tror du ikke at hun kan ha tatt det selv? Du ser jo at hendene hennes går ut på hver side og strekker seg etter noe. Mest sannsynligvis mobilen.

 

Jeg tror hun har tatt bildet selv. Skal ikke så mye til å ta et bilde hvis det er en hurtigtast til kamera på mobilen :)

Lenke til kommentar
Når ble bilde tatt? Tenkte på klokkeslett.

Han har tidligere påpekt tidligere i tråden at det var ca klokken 4 på natten.

 

 

Altså, at en 6 måneder gammel baby tar bilde av seg selv? Haha! Aldri i livet om det skjer. For det første må hun jo vite at kameralinsen må være fokusert på seg selv og må trykke på akkurat den knappen for å ta bildet. Jeg syns det er mektig rart at dere tror en 6 måneder gammel baby har kunnskaper til dette. Out of my world.

Og for det andre, så må jeg ærlig innrømme at enten har mobilen dårlig kamera, eller så har jeg problemer med å utpeke øyer (jeg vet hvor de er hen på bildet, men det ser ikke ut som øyer.) Samme gjelder munn og nese.

 

At hun tar tatt bildet selv, klokken 4 på natta ser jeg som på ekstremt usannsynlig.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar

Se på bildet da.

post-185779-1243000100_thumb.jpg

 

Du ser jo klart at det er et ansikt med øyne og nese. Ser ut som at det er tatt under en dyne, og derfor har det blitt uklart. I tillegg er det kanskje dårlig kamera på mobilen. Og jo, jeg tror en jente som er 6 måneder kan leke litt med mobilen og trykke feil som gjør at hun tar bilde av seg selv. Og at det er tatt klokka 4 på natta har vel egentlig ikke så mye å si. Små barn pleier å våkne midt på natta.

 

Hva tror du det er bilde av da, og hvem har tatt det hvis det ikke er hun selv?

 

:)

Lenke til kommentar

For å si det sånn.. Jeg stiller meg like skeptisk til disse hendelsene som de fleste av dere. Jeg la egentlig ut 1. innlegg bare for å høre hva folk syntes om det. De tingene har faktisk skjedd, men jeg delte det med verden mest for moroskyld.

 

Men dere som mener en da 3 mnd baby som ligger i krybben om natten skal ha klart å få tak i en mobil (som forøvrig aldri har ligget i nærheten av krybben) og tilfeldigvis tatt ett bilde av seg selv rettet direkte mot ansiktet kan ikke ha stor erfaring med barn. Tviler på at noen av dere er foreldre selv :) I tillegg er kameraet på den mobilen så dårlig at man må holde det i ro i minst 2 sekunder når bildet taes, ellers blir det enda dårligere enn det jeg har lastet opp her.

 

Hun klarer nå som 6 mnd, med nød og neppe å holde drikkekoppen sin med SVÆRE hanker og stor tut. Hun har ikke ordentlig kontroll på armer og fingre, og hadde ihvertfall ikke det da hun var 3 mnd. :)

Lenke til kommentar

Ser jo ut til å være litt sketchy bilde. Kanskje et selvportrett av spøkelset? At en 6mnd gammel jente tar mobilen som ligger i stuen og tar bilde av seg selv og legger mobilen tilbake på plass kl 4 om natta er for meg veldig usansynlig.

Lenke til kommentar
Se på bildet da.

 

Du ser jo klart at det er et ansikt med øyne og nese. Ser ut som at det er tatt under en dyne, og derfor har det blitt uklart. I tillegg er det kanskje dårlig kamera på mobilen. Og jo, jeg tror en jente som er 6 måneder kan leke litt med mobilen og trykke feil som gjør at hun tar bilde av seg selv. Og at det er tatt klokka 4 på natta har vel egentlig ikke så mye å si. Små barn pleier å våkne midt på natta.

 

Hva tror du det er bilde av da, og hvem har tatt det hvis det ikke er hun selv?

 

:)

 

En annen teori: Kanskje jeg tok bildet, og ikke husker det selv ? :)

 

Det er liksom den teorien jeg finner mest sannsynlig da....

 

Hun var uansett ikke 6 mnd da bildet ble tatt, hun var 3 mnd...

 

Ser jo ut til å være litt sketchy bilde. Kanskje et selvportrett av spøkelset? At en 6mnd gammel jente tar mobilen som ligger i stuen og tar bilde av seg selv og legger mobilen tilbake på plass kl 4 om natta er for meg veldig usansynlig.

 

Godt poeng! Jeg ville garantert husket det om mobilen min lå i sengen hennes eller på gulvet rett utenfor dagen etterpå. Noe den aldri har gjort. Så nå dropper vi hele den "babyen tok bilde av seg selv" teorien ;) Den var nesten mer på jordet enn spøkelsesteorien. LOL!!! :!:

Lenke til kommentar

@Kris: Jo, jeg ser alt du påpeker (øyer og nese). For all del kan det være en 6 måneder gammel baby, men det jeg mener, er at det i mine øyne er ekstremt usannsynlig at en slik ung jente hadde greid det selv. 6 måneder gamle babyer pleier å sutte på dem og ta mobiler i munnen (dette kan jeg bekrefte, har en 8mnd gammel baby i huset og fler på rundt 8 måneder i familien. Selvfølgelig er dette inviduelt, but you get the point.)

Jeg vet at det er en hurtigknapp som aktiverer kameraet på Sony Ericsson, men poenget mitt er at hun antageligvis ikke hadde greid å holde kameralinsen pekt mot seg OG trykket knappen samtidig samt at bildet ble så "klart" i den forstand at på bildet kan man utpeke et ansikt. Jeg ser på dette som usannsynlig - men jeg skal ikke utelukke at hun faktisk har gjort dette selv, men jeg gjentar, ekstremt usannsynlig i mine øyne.

 

EDIT: Ser at trusefar skriver at hun var 3 mnd. Aldri i verden om en baby hadde greid å ta bilde av seg i en slik ung alder. Nei.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
En annen teori: Kanskje jeg tok bildet, og ikke husker det selv ? :)

 

Det er mer sannsynlig. Men klokka fire på natta? Kanskje klokka på mobilen går feil? Og at hun har tatt bilde selv er nok ganske mye større sannsynlighet enn at det er et spøkelse som flyr rundt og tar bilder av seg selv :)

 

EDIT: Ser at trusefar skriver at hun var 3 mnd. Aldri i verden om en baby hadde greid å ta bilde av seg i en slik ung alder. Nei.

 

Hvis hun var 3 mnd. skal det mye til for at det var henne, ja. Var nok trusefar som tok bildet og har glemt det. Det er jo tross alt noen måneder siden han tok det, og da har han sikkert glemt at han tok det.

Lenke til kommentar

Det høres mer sannsynlig ut at trusefar har tatt det og glemt det. Men at han tar det kl 4 på natta (noe jeg antar det var, hvis man ser på original-bildet. Et slikt bilde får man sjelden midt på dagen (tenker mest på hvor mørkt det er, man tar gjerne ikke bilder av barnet sitt i ekstremt mørke områder, for så å pitche opp lystonen i paint).), er jo ikke helt logisk spør du meg. Men dette høres da uten tvil mer sannsynlig ut! :)

Lenke til kommentar

Ok, jeg konkluderte egentlig med dette før jeg la ut bildet her. Men jeg må ga gått i søvne, for jeg begynner på jobb kl 8 om morran. Men hun skrek mye i den perioden pga kollikk, kanskje det var nok en søvnløs natt. Kanskje jeg tok bildet, også ble det dårlig men jeg glemte å slette det. Jeg gikk omtrent like mye i ammetåke som a'mor, så jeg husker ikke :)

Lenke til kommentar

Jeg tipper trusefar, etter en meget fuktig kveld, gikk inn på rommet til barnet, syntes at barnet var så søtt der det lå og ville ta bilde. Resultatet er et rævva bilde og en trusefar som ikke husker en dritt av hendelsen. Det baserer jeg på tidspunktet bildet ble tatt.

 

Denne forklaringen er langt mer plausibel enn at det er et spøkelse.

 

En annen forklaring er at trusefar dikter opp hele greia for å kødde med forumfolket. Vi har ingen faktisk dokumentasjon på at dette faktisk har skjedd. Bildet kan bevisst være manipulert for å være dårlig. Et bilde ute av fokus og uten lys, er ikke noe bevis for noe som helst. For alt vi vet så kan det bildet være av en fotball pakket inn i dopapir. Hodene våre er veldig flinke til å gjenkjenne og ikke minst gjenskape det vi tror vi ser, jmf. ansiktet på Mars.

Lenke til kommentar
Når ble bilde tatt? Tenkte på klokkeslett.

Han har tidligere påpekt tidligere i tråden at det var ca klokken 4 på natten.

 

 

Altså, at en 6 måneder gammel baby tar bilde av seg selv? Haha! Aldri i livet om det skjer. For det første må hun jo vite at kameralinsen må være fokusert på seg selv og må trykke på akkurat den knappen for å ta bildet. Jeg syns det er mektig rart at dere tror en 6 måneder gammel baby har kunnskaper til dette. Out of my world.

Og for det andre, så må jeg ærlig innrømme at enten har mobilen dårlig kamera, eller så har jeg problemer med å utpeke øyer (jeg vet hvor de er hen på bildet, men det ser ikke ut som øyer.) Samme gjelder munn og nese.

 

At hun tar tatt bildet selv, klokken 4 på natta ser jeg som på ekstremt usannsynlig.

 

Det er jo ikke helt usannsynlig at hun har tatt bildet selv. Klemme litt på tastene, så kommer hun kanskje borti en snarveistast som lede inn til kamera-modus, og da er jo bare bildet et tastetrykk borte.

 

Det er i hvert fall ikke snakk om kunnskap. I så fall har mine tighte jeans kunnskap nok til å ringe far min.

 

EDIT: Men faktumet at dette var midt på svarteste natta eliminerer jo den teorien.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Jeg tipper trusefar, etter en meget fuktig kveld, gikk inn på rommet til barnet, syntes at barnet var så søtt der det lå og ville ta bilde. Resultatet er et rævva bilde og en trusefar som ikke husker en dritt av hendelsen. Det baserer jeg på tidspunktet bildet ble tatt.

 

Denne forklaringen er langt mer plausibel enn at det er et spøkelse.

 

En annen forklaring er at trusefar dikter opp hele greia for å kødde med forumfolket. Vi har ingen faktisk dokumentasjon på at dette faktisk har skjedd. Bildet kan bevisst være manipulert for å være dårlig. Et bilde ute av fokus og uten lys, er ikke noe bevis for noe som helst. For alt vi vet så kan det bildet være av en fotball pakket inn i dopapir. Hodene våre er veldig flinke til å gjenkjenne og ikke minst gjenskape det vi tror vi ser, jmf. ansiktet på Mars.

 

Etter at jeg ble far har jeg vært avholds:) Der røk teorien din. Men ammetåke er faktisk skumlere enn flatfylla så jeg tror vi skylder på ammetåke.. ja, fedre kan også få ammetåke! selv om de ikke ammer.. spesielt når de har ett barn med kolikk.

 

Jeg dikter ikke opp dette. Men jeg bryr meg i grunn ikke så mye om det hvis dere tror jeg gjør det :)

 

Bildet er ikke manipulert. Men kameraet på mobilen suger bigtime.

Endret av trusefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...