Gå til innhold

inFamous - årets sommerhit?


Anbefalte innlegg

hvorvidt det er rettferdig å sammenlikne en etablert serie (Halo) med en serie som folk knapt vet om (Killzone) kan diskuteres.

 

Uansett så har vel killzone2 "drept" Halo3 på det grafiske.

 

Om det samme gjelder gameplay-messig så får folk synse seg i hjel!

 

Klart dere bør teste inFAMOUS, enten når det kommer ut eller når det er på salg.

 

Er dere gamere eller lamere? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen steder de selger PS3 spill til ~ 100kr? Da blir det special edition for 300 kr :D

 

Edit: Tror dere at hvis jeg bestiller 3 spill fra TheHut.com så kommer de innen 10 dager? Eller er det litt dårlig tid? Gjør vel egentlig ikke så mye om jeg ikke rekker det, for GameStop har jo mange slike tilbud.

Endret av Kris.
Lenke til kommentar
Først og fremst fordi det er ein ps3 ekslusiv utan hype i bagasjen.

 

Killzone 2 sleit jo med å runde millionen og det spelet var hypa opp i 4 år.

 

Dessuten virket det veldig generisk. La oss ta crackdown og sy det ihop med spider-man og sjå kva me får.

Det var noko tomt over demoen. Byen var tam, fiendene var dradd utav god of war. når sant skal seies så var det moro og klatre rundt osv. Men sia det er ein ps3 ekslusiv utan hype så trur eg ikkje det vil gjere det so bra. Håpar sjølsagt eg tar feil og må svelge det eg har sagt, men eg hadde ikkje satt pengane mine på infamous viss eg skulle kåret sommerhit09 blant konsollspel.

 

 

Bombe at du er negativ til PS3 nok en gang. Trodde folket på dette forumet hadde vokst litt siden den teite konsollkrigen begynte...men tydeligvis ikke alle som har kommet seg over det :whistle:

Lenke til kommentar
Først og fremst fordi det er ein ps3 ekslusiv utan hype i bagasjen.

 

Killzone 2 sleit jo med å runde millionen og det spelet var hypa opp i 4 år.

 

Dessuten virket det veldig generisk. La oss ta crackdown og sy det ihop med spider-man og sjå kva me får.

Det var noko tomt over demoen. Byen var tam, fiendene var dradd utav god of war. når sant skal seies så var det moro og klatre rundt osv. Men sia det er ein ps3 ekslusiv utan hype så trur eg ikkje det vil gjere det so bra. Håpar sjølsagt eg tar feil og må svelge det eg har sagt, men eg hadde ikkje satt pengane mine på infamous viss eg skulle kåret sommerhit09 blant konsollspel.

 

 

Bombe at du er negativ til PS3 nok en gang. Trodde folket på dette forumet hadde vokst litt siden den teite konsollkrigen begynte...men tydeligvis ikke alle som har kommet seg over det :whistle:

 

jøssenammen..Her skal ein faen ikkje ha mykje eigne meiningar før ein blir stempla. Eg er innehaver av begge konsollene. Forhåndsbestilte ps3 eit år før den kom på markedet. Kvifor eg forsvarar mitt standpunkt ovanfor deg forstår eg ikkje men...oh well..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...