Gå til innhold

inFamous - årets sommerhit?


Anbefalte innlegg

Først og fremst fordi det er ein ps3 ekslusiv utan hype i bagasjen.

 

Killzone 2 sleit jo med å runde millionen og det spelet var hypa opp i 4 år.

 

Dessuten virket det veldig generisk. La oss ta crackdown og sy det ihop med spider-man og sjå kva me får.

Det var noko tomt over demoen. Byen var tam, fiendene var dradd utav god of war. når sant skal seies så var det moro og klatre rundt osv. Men sia det er ein ps3 ekslusiv utan hype så trur eg ikkje det vil gjere det so bra. Håpar sjølsagt eg tar feil og må svelge det eg har sagt, men eg hadde ikkje satt pengane mine på infamous viss eg skulle kåret sommerhit09 blant konsollspel.

 

 

Bombe at du er negativ til PS3 nok en gang. Trodde folket på dette forumet hadde vokst litt siden den teite konsollkrigen begynte...men tydeligvis ikke alle som har kommet seg over det :whistle:

 

jøssenammen..Her skal ein faen ikkje ha mykje eigne meiningar før ein blir stempla. Eg er innehaver av begge konsollene. Forhåndsbestilte ps3 eit år før den kom på markedet. Kvifor eg forsvarar mitt standpunkt ovanfor deg forstår eg ikkje men...oh well..

Folkens, nå gir vi f*en i dette tullet her! Og PRØVER å holde oss til temaet... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prototype og Infamous virker veldig like, men tror jeg vil like Prototype best. Bare jeg som syns grafikken på Prototype er elendig? .. men ser man bort ifra grafikken så blir det drit tøft. Infamous tror jeg har en bedre historie og kanskje lengere spillbarhet(?) ettersom man burde spille igjennom spillet flere ganger. Blir uansett kjøp av dem begge. Tror det vil selge som bare F***

Lenke til kommentar
Der bommer du totalt! Dette spillet kommer til å selge lite. Under 2 millioner i løpet av hele levetiden. Sony er altfor slappe med markedsføringen sin, kampanjer osv. Dem forventer at Ola Nordmann skal finne fram til slike spill selv, og det blir helt feil!

2 millioner er da bra salg. Ikke alle spill som appelerer til massene på samme måte som "hjernedøde" skytespill ala CoD og Halo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Der bommer du totalt! Dette spillet kommer til å selge lite. Under 2 millioner i løpet av hele levetiden. Sony er altfor slappe med markedsføringen sin, kampanjer osv. Dem forventer at Ola Nordmann skal finne fram til slike spill selv, og det blir helt feil!

2 millioner er da bra salg. Ikke alle spill som appelerer til massene på samme måte som "hjernedøde" skytespill ala CoD og Halo.

 

Vel, jeg har prøvd KZ2 online, og det var jo en like stor "hjernedød" skytefest som halo3 og cod4 i mine øyner.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

Her er eksluderings listen til Gamestop :) Der det står "-" betyr at du kan bytte inn alle spill til den plattformen :)

 

Playstation 3:

Haze, UEFA Euro 08, Pro Evolution Soccer 08, FIFA 08,

Unreal Tournament 3

 

Playstation 2

Ea Sports 07 and older, 2k7 and older

 

PSP

-

 

XBOX 360

EA Sports 07 and older, 2k8 and older, PES 2006 and older,

Lego Indiana Jones, Kung Fu Panda, Sega Superstars Tennis,

Perfect Dark Zero, UEFA Euro 08, Prey, Shadowrun

 

Nintendo WII

-

 

Nintendo DS

-

Lenke til kommentar
Der bommer du totalt! Dette spillet kommer til å selge lite. Under 2 millioner i løpet av hele levetiden. Sony er altfor slappe med markedsføringen sin, kampanjer osv. Dem forventer at Ola Nordmann skal finne fram til slike spill selv, og det blir helt feil!

2 millioner er da bra salg. Ikke alle spill som appelerer til massene på samme måte som "hjernedøde" skytespill ala CoD og Halo.

 

Vel, jeg har prøvd KZ2 online, og det var jo en like stor "hjernedød" skytefest som halo3 og cod4 i mine øyner.

Nå misforstod du litt. Tråden handler om Infamous. Ikke Killzone 2. Og du har helt rett. Killzone 2 er like mye "hjernedød skytefest" som Halo og CoD. Grunnen til at jeg nevnte CoD og Halo er... vel, salgstallene. Som KZ2 ikke kan skilte med.

 

Når det er sagt, elsker jeg "hjernedøde" skytespill.

Lenke til kommentar

Har jeg missforstått listen du la ut om spill vi kan bytte inn for å få inFamous spesial edition eller er det slik at det bare er de ps3- og xbox 360 spillene som er listet opp man kan bytte inn, men alle PSP, DS og wii-spill?

 

Edit: Fant listen på gamestop.no, så no skjønte eg det ;)

Endret av Naiits
Lenke til kommentar
Her er eksluderings listen til Gamestop :)Der det står "-" betyr at du kan bytte inn alle spill til den plattformen :)

 

Playstation 3:

Haze, UEFA Euro 08, Pro Evolution Soccer 08, FIFA 08,

Unreal Tournament 3

 

Playstation 2

Ea Sports 07 and older, 2k7 and older

 

PSP

-

 

XBOX 360

EA Sports 07 and older, 2k8 and older, PES 2006 and older,

Lego Indiana Jones, Kung Fu Panda, Sega Superstars Tennis,

Perfect Dark Zero, UEFA Euro 08, Prey, Shadowrun

 

Nintendo WII

-

 

Nintendo DS

-

 

 

Ekskludere er jo å utelukke. Så det vil vel si at der det står ''-'' kan man ikke bytte inn noen av de spillene? Akkurat som at man ikke kan bytte inn FIFA 08 på ps3 siden det står på ekskluderingslisten. Eller e eg heelt ute å kjøre no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...