Gå til innhold

inFamous - årets sommerhit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst fordi det er ein ps3 ekslusiv utan hype i bagasjen.

 

Killzone 2 sleit jo med å runde millionen og det spelet var hypa opp i 4 år.

 

Dessuten virket det veldig generisk. La oss ta crackdown og sy det ihop med spider-man og sjå kva me får.

Det var noko tomt over demoen. Byen var tam, fiendene var dradd utav god of war. når sant skal seies så var det moro og klatre rundt osv. Men sia det er ein ps3 ekslusiv utan hype så trur eg ikkje det vil gjere det so bra. Håpar sjølsagt eg tar feil og må svelge det eg har sagt, men eg hadde ikkje satt pengane mine på infamous viss eg skulle kåret sommerhit09 blant konsollspel.

Lenke til kommentar

Et spill trenger ikke å ha masse hype og selge mange millioner eksemplarer for å være bra. Det som å si Britney Spears er dritbra siden hun selger som hakka møkk. Infamous og Prototype blir årets sommerhit for min del.

 

Har ikke testet demoen selv..men utifra anmeldelsene og hva andre brukere har skrevet på andre forum så blir dette uten tvil et av årets beste spill. Det er liksom Assasins Creed, Crackdon, GTA og Star Wars Unleashet i ett spill:)

Lenke til kommentar

Personlig så er jeg forsiktig med å dømme et spill utifra en demo. Nesten litt for ofte synes jeg en demo gir dårligere inntrykk enn det ferdige spillet.

 

kansje mest fordi man ofte blir plassert et sted litt ut i spillet, uten å ha blitt kjent med historie og karakterer i spillet så langt, samt at kansje kode ikke er ferdig optimalisert.

 

Vet ikke hvordan demoen til Infamous er da jeg ikke har testet den.

Lenke til kommentar
Først og fremst fordi det er ein ps3 ekslusiv utan hype i bagasjen.

Betyr hva? For at et spill skal være vellykket for deg, må det ha solgt mange millioner kopier? Tipper du ikke mener det, men likevel.

Killzone 2 sleit jo med å runde millionen og det spelet var hypa opp i 4 år.

Sleit vel ikke akkurat med å runde millionen, selv om det kanskje ikke solgte like bra som noen forventet. Husk, netthype har ingenting med RL-hype å gjøre.

Dessuten virket det veldig generisk. La oss ta crackdown og sy det ihop med spider-man og sjå kva me får.

Nå virker du veldig ignorant. Dessuten har inFamous vært under utvikling siden lenge før Crackdown kom ut.

Det var noko tomt over demoen. Byen var tam, fiendene var dradd utav god of war. når sant skal seies så var det moro og klatre rundt osv. Men sia det er ein ps3 ekslusiv utan hype så trur eg ikkje det vil gjere det so bra. Håpar sjølsagt eg tar feil og må svelge det eg har sagt, men eg hadde ikkje satt pengane mine på infamous viss eg skulle kåret sommerhit09 blant konsollspel.

Sommerhit kan bety så mangt. Dette er det eneste spillet jeg anser som kan bli en hit blant core-gamerne, slike som meg(Prototype er jeg litt usikker på). Hva som er 'hit' blant casuals er meg revnende likegyldig. Wii fit eller play hva det nå heter.

Lenke til kommentar

Synes demoen var helt grei. Hadde håpet at dette skulle bli et knallspill, så demoen skuffet kanskje litt i forhold til det, men omtalene tilsier jo på den andre siden at spillet er meget bra. Det området demoen skuffet mest på var selve oppdragene. De var rett og slett kjedelige og uengasjerende. Kan selvsagt hende at oppdragene i demoen ikke er representative for flertallet av oppgavene i fullversjonen. Det er i tillegg godt mulig at alt blir mer engasjerende når man får med seg hele historien bak osv. Er usikker på om det blir kjøp. Tror jeg skal se an noen flere anmeldelser først.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Infamous blir ikke årets sommerhit iallefall ikke for mitt vedkommende da jeg har en annen tittel på en annen konsoll som årets sommerhit. Vet jeg kommer til å spille det nye Tales spillet til døde på 360.

 

Mulig jeg plukker opp Infamous når det har gått en stund men tittelen lokker ikke som ett must ha spill ved å betale fullpris for dette.

Lenke til kommentar
Killzone 2 sleit jo med å runde millionen og det spelet var hypa opp i 4 år.

Åh? Solgte jo over 700 000 første uka, og passerte millionen neste uke. Det var vel nestne før det hadde kommet tall ut :p I mitt hode er ikke det å slite...

 

halo3 solgte vel ca 3 millioner første døgnet såe...killzone2 skulle jo vera sony sin halo killer.

Lenke til kommentar
Killzone 2 sleit jo med å runde millionen og det spelet var hypa opp i 4 år.

Åh? Solgte jo over 700 000 første uka, og passerte millionen neste uke. Det var vel nestne før det hadde kommet tall ut :p I mitt hode er ikke det å slite...

 

halo3 solgte vel ca 3 millioner første døgnet såe...killzone2 skulle jo vera sony sin halo killer.

Ifølge hvem?

 

Nettopp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Gidd gjøre dere dumme for diskusjonens skyld.

Alle vet at slike ting ble skrevet da diskusjonene var på det verste.

 

Ontopic: Jeg synes dette spillet så sinnsykt morro ut i IGN's review. Noen av gameplay-videoene jeg har sett ser også helt råe ut, mens andre ikke gjør det. Skulle definitift ha spilt dette litt ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...