Gå til innhold

inFamous - årets sommerhit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg drar på Gamestop i morgen for å skaffe meg Infamous Special Editon, bytter mot 3 singstar spill :p

Da vil du nok møte stengte dører om du har planer om å dra i morgen =)

 

Hvor får jeg tak i demoen til inFamous? Finner det ikke på PSN :S

 

Ja, det vet jeg :p En venn av meg som skulle bli med kom plutselig på at det er kristi himmelfartsdag :p

Lenke til kommentar

For noe piss. Jeg var på gamestop i dag for å forhåndsbestille infamous for 3 spill. Begge gamestoop jeg var innom ga fint beskjed om at det ikke gikk å forhåndsbestille special edition. Jeg nevnte jo selvfølgelig reklamen, siste jeg var innom sa de at de skulle reservere en special edition for meg.

Første stedet jeg var innom (den som ligger i karl johan) visste ikke at det var kampanje på å bytte inn 3 spill mot infamous en gang.

Lenke til kommentar
For noe piss. Jeg var på gamestop i dag for å forhåndsbestille infamous for 3 spill. Begge gamestoop jeg var innom ga fint beskjed om at det ikke gikk å forhåndsbestille special edition. Jeg nevnte jo selvfølgelig reklamen, siste jeg var innom sa de at de skulle reservere en special edition for meg.

Første stedet jeg var innom (den som ligger i karl johan) visste ikke at det var kampanje på å bytte inn 3 spill mot infamous en gang.

 

 

Akkurat det samme opplevde jeg :(

Han i kassa ringte til annen Gamestop, men de hadde heller ikke hørt noe om dette...

De kunne heller ikke reserve en special edition til meg.

Lenke til kommentar
For noe piss. Jeg var på gamestop i dag for å forhåndsbestille infamous for 3 spill. Begge gamestoop jeg var innom ga fint beskjed om at det ikke gikk å forhåndsbestille special edition. Jeg nevnte jo selvfølgelig reklamen, siste jeg var innom sa de at de skulle reservere en special edition for meg.

Første stedet jeg var innom (den som ligger i karl johan) visste ikke at det var kampanje på å bytte inn 3 spill mot infamous en gang.

 

 

Akkurat det samme opplevde jeg :(

Han i kassa ringte til annen Gamestop, men de hadde heller ikke hørt noe om dette...

De kunne heller ikke reserve en special edition til meg.

Samme sa de til meg, jeg fikk bara reservert den vanlige versjonen av inFamous. Men han sa at hvis de hadde flere igjen når jeg kom og hentet det så kunne jeg spør om de hadde flere igjen av Special Edition, så hvis det var flere igjen da kunne jeg få bytte inn i det :)

Lenke til kommentar

Jeg skal printe ut den annonsen og ta med meg, har de ikke special edition til meg så krever jeg spillene mine tilbake =) For de spillene jeg leverte inn får jeg mer penger for enn hva vanlig versjon av infamous er verdt.

Jeg skal også bytte inn 3 spill for min bror, og tar med meg annonsen da også!

Reklamerer man for noe så skal selvfølgelig kampanjen være gyldig uansett hvilken butikk.

Lenke til kommentar
Jeg skal printe ut den annonsen og ta med meg, har de ikke special edition til meg så krever jeg spillene mine tilbake =) For de spillene jeg leverte inn får jeg mer penger for enn hva vanlig versjon av infamous er verdt.

Jeg skal også bytte inn 3 spill for min bror, og tar med meg annonsen da også!

Reklamerer man for noe så skal selvfølgelig kampanjen være gyldig uansett hvilken butikk.

Står faktisk på lappen du får som du skal vise når du skal hente spillet at vert av de 3 spillene du byttet inn koster 220,- pr.stk. Som da betyr at du betaler 660,- for et spill som koster 399,- andre plasser hvor du kan forhåndsbestille. Men du får jo også et gavekort på 100,- da :D

Lenke til kommentar
Står faktisk på lappen du får som du skal vise når du skal hente spillet at vert av de 3 spillene du byttet inn koster 220,- pr.stk. Som da betyr at du betaler 660,- for et spill som koster 399,- andre plasser hvor du kan forhåndsbestille. Men du får jo også et gavekort på 100,- da :D

Det er ikke helt sant, det kan være verdt både mindre og mer. Dette fordi de endrer prisen på spillene slik at de skal matche tilbudet.

Han i kassa sa selv til meg at de spillene jeg leverte inn var mer verdt enn infamous, men da tenkte han kanskje på vanlig edition, pluss gavekortet man får kommer jo som en bonus.

Og special edition er jo alltid litt dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...