Gå til innhold

inFamous - årets sommerhit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når du forhåndsbestiller, får du spillet sendt til deg til releasedate, eller sendes det på releasedate?

 

De fleste prøver nok å sende spillet så tidlig at du får det på release. Får selv alltid spill jeg forhåndsbestiller i postkassa dagen før utgivelsesdato fra butikken jeg bruker.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Om du tar deg bryet med å lese litt over her så står det jo enkelt og greit at spillet blir sendt fra den nettbutikken du måtte ha bestilt det fra noen dagger før release-datoen. Og da hender det at det kommer dagen før release.

Hvis de sender det i posten ja. Noe Gamestop ikke gjør. Men gjør de andre butikkene det? Slik som Platekompaniet? :)

Lenke til kommentar

Bestilte Killzone 2 på komplett og fikk det en dag før release. Endelig fikset gamestop tilbudet ;D Kom til butikken med Uncharted, Assassins Creed og Fifa 08. De kunne ikke ta i mot Fifa 08, pga mange som har levert det inn, men stakk opp på platekompaniet og kjøpte meg fraction for 150 kr :p Så da blir det infamous på fredan!

Lenke til kommentar
Bestilte Killzone 2 på komplett og fikk det en dag før release. Endelig fikset gamestop tilbudet ;D Kom til butikken med Uncharted, Assassins Creed og Fifa 08. De kunne ikke ta i mot Fifa 08, pga mange som har levert det inn, men stakk opp på platekompaniet og kjøpte meg fraction for 150 kr :p Så da blir det infamous på fredan!

 

 

Fifa 08 står jo på ekskluderingslisten deres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...