Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09


Latias

Årets kamp  

78 stemmer

  1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

    • Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nope. Evans har vært fantastisk og kanskje den viktigste spilleren vår i år. Anderson er også en stjernespiller. Lucas derimot, har vært gjennomsyret dårlig omtrent alle kampene jeg har sett. Dessuten er han hatobjekt nummer 1 av alle fjortissene i "This is Anfield", ikke at det behøver å bety noenting...

 

Så du mener Evans og Anderson fortjener stemmer fremfor Young og Ireland?

Lenke til kommentar
Nope. Evans har vært fantastisk og kanskje den viktigste spilleren vår i år. Anderson er også en stjernespiller. Lucas derimot, har vært gjennomsyret dårlig omtrent alle kampene jeg har sett. Dessuten er han hatobjekt nummer 1 av alle fjortissene i "This is Anfield", ikke at det behøver å bety noenting...

 

Så du mener Evans og Anderson fortjener stemmer fremfor Young og Ireland?

Vel, vis Lucas fortjener stemmer, så gjør Anderson og Evans ihvertfall det :roll:

Lenke til kommentar
Nope. Evans har vært fantastisk og kanskje den viktigste spilleren vår i år. Anderson er også en stjernespiller. Lucas derimot, har vært gjennomsyret dårlig omtrent alle kampene jeg har sett. Dessuten er han hatobjekt nummer 1 av alle fjortissene i "This is Anfield", ikke at det behøver å bety noenting...

 

Så du mener Evans og Anderson fortjener stemmer fremfor Young og Ireland?

Young har ikke vært god etter jul. Og en sesong blir regnet fra august til mai. Det han mente, var nok at Anderson skulle ha hatt langt flere stemmer enn Lucas, for Lucas har nærmest vært søppel (and this is a fact, for det har dere selv sagt i tråden deres). Young hadde en god høstsesong, men det var det. Mens Evans har spilt herlig alle gangene han har fått sjansen.

Lenke til kommentar

Young har ikke vært god nok i løpet av en hel sesong. Synes jeg at Evans har vært bedre enn Young og Ireland denne sesongen? Ja. Han har vært en dominerende midtstopper og har vært stabilt god over HELE sesongen. Lucas har vært en skandale, men jeg tror han kommer til å bli god med tiden.

Lenke til kommentar
Young har ikke vært god nok i løpet av en hel sesong. Synes jeg at Evans har vært bedre enn Young og Ireland denne sesongen? Ja. Han har vært en dominerende midtstopper og har vært stabilt god over HELE sesongen. Lucas har vært en skandale, men jeg tror han kommer til å bli god med tiden.

 

Evans har spilt halvparten av sesongen på Englands beste lag, og har gjort en god jobb. Ikke en jobb som har uthevet han noe spesielt, menst Ireland som har spilt for en klubb i motgang og stått frem og løftet laget noe sinnsykt, samtidig som han har spiilt bortimot hver kamp har vert værre? Jaha.

Lenke til kommentar
Nok en gang undervurderer man defensive spillere fordi offensive spillere får all rosen.

 

Selvsagt skal defansive spillere ha ros - når de står frem som noe ekstraordinært. Evans har da bare gjort jobben sin i et stabilt forsvar.

 

Vi så jo at Vidic med engang ble en mer usikker midstopper med engang Ferdinand forsvant, så å si at Evans kom inn og var klasse er vell å ta munnen full.

Lenke til kommentar

Winy. Hva er det du sier? Evans var med på å holde 14 clean sheets på rad i PL, både bortekamper og hjemmekamper. Og hadde du sett alle de 14 kamper hadde du skjønt det bedre. Du må nesten se alle de før du kan snakke direkte om han.

 

Greit nok å si gode ting om Young/Ireland som jeg kan være med på men å si at Evans har vært dårlig/ikke så god uten å ha sett han skikkelig skjønner jeg lite av.

 

De 7 stemmene Lucas fikk var nok bare på kødd, og skjønner lite hva 7 idioter gidder å gjøre her.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Winy. Hva er det du sier? Evans var med på å holde 14 clean sheets på rad i PL, både bortekamper og hjemmekamper. Og hadde du sett alle de 14 kamper hadde du skjønt det bedre. Du må nesten se alle de før du kan snakke direkte om han.

Nå er Winydancer den som mener at Liverpool var best på alle felt, at Vidic var dritt pågrunn av to kamper, og at Van Der Sar er en vits... Jadda :roll:

Lenke til kommentar
Nå er Winydancer den som mener at Liverpool var best på alle felt, at Vidic var dritt pågrunn av to kamper, og at Van Der Sar er en vits... Jadda :roll:

 

Blir så irritert. Angående avstemningen så er det vil liten tvil :p Man kan si hva man vil, men jeg syns 'Pool-Arsenal var den desidert morsomste kampen denne sesongen :)

 

Etter å ha lest endel ting her må jeg bare komme med en liten tale. Blir provosert av noen av uttalelsene, som for eksempel de Sameboe refferer til. Er du ihugga 'pool-fanboy bør du kanskje ikke lese, og om det er feilpost ute å gå, please delete.

 

 

 

 

Noen små ord fra Wikipedersen:

 

Selv er jeg engasjert Liverpool-supporter, og holder med laget i tykt og tynt. Men jeg kjenner kjærligheten jeg har følt for laget og supporterne i alle år forsvinner litt når man kommer med uttalelser som "Liverpool er best selv om de ikke har vunnet noe", eller "Manchester United suger".

 

Man er ikke bedre enn det man presterer . Til alle 'pool-supportere, det har vært en bra sesong med mange fine øyeblikk og gode prestasjoner. Å si at vi har vært bedre enn United er kanskje riktig prestasjonsmessig, men det har ikke en dritt å si når den feite dama synger, og United er 1 poeng foran på tabellen.

 

Så, til alle som prøver å veie opp for mangelen på sølvtøy ved å mene at spillere, kamper, manager og andre ting som hører Liverpool til, bør vinne alle kåringer og andre konuranser; gi f**n i å være så jæ**a fanboy.

 

Dersom man er skikkelig supporter, elsker laget ditt og elsker PL, da sier man: "gratulerer til United, vi må se oss slått i år, men neste sesong skal dere knuses"

 

Etter å ha sagt dette er det bare å folde hendene å be om at de går på en kjempesmell i CL :ninja:

 

 

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Jeg nominerer Latias for årets spammer.

 

Jeg stemmer for det. Vintersportkafeen, Latias :!:

Haha, det å opprette den tråden var en stor feil. :lol:

 

 

Uansett, synes det er rart at London-derbyet ikke har så mange stemmer. Var en syk kamp, men Pool - Arsenal var nok sykere.

Lenke til kommentar

Årets PL-lag

van der Sar

Johnson - Vidic - Hangeland - Evra

Ronaldo - Gerrard - Alonso - A Young

Rooney - Torres

 

Van der Sar, greit.

 

Johnson, Hva faen? Hvor er Bosingwa?

 

Vidic, selvskreven

Hangeland, selvskreven

 

Evra, Han har jo gjort en ganske ræva sesong etter min mening, har jo tidvis vært ren bingo. Hadde det ikke vært for Vidic og Rio ville vi hatt mange baklengs på hans bekostning. kommet seg de siste kampene, men absolutt ikke like god som ifjor.

 

Ronaldo, som alltid selvskreven

 

Gerrard og Alonso, Vel jeg er ikke direkte uenig i noen. Men hadde Arteta holdt seg skadefri ville jeg sett han her, Fletcher er også en mulighet.

 

A.Young, tapte seg stort i slutten av sesongen.

 

Rooney, er soleklar. Fy faen han har vært fantastisk i år. Stabil og enormt mye å spille på.

 

Torres, beste spissen i Premier League i år. Bra han var mye skadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...