Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09


Latias

Årets kamp  

78 stemmer

  1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

    • Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sagt det var Nani sin feil at vi lå under 2-0. Hvorfor skulle Tevez komme inn for Fletcher da? Tevez spiller jo ikke sentralt på midtbanen. Uansett, Fletcher ble vel også byttet ut ca. ti minutter etter pause (hvis jeg husker rett).

Men tror du vi hadde vært så dødelige offensivt om Nani hadde vært på banen? Det tror jeg ikke, for Tevez var rett og slett rå. Tror også at vi hadde vært bedre offensivt om Tevez hadde startet i stedet for Nani.

Lenke til kommentar
Årets kamp bør være bra spilt av begge lag, altså ikke United - Liverpool eller Tottenham-kampen.

 

Kommer helt an på. Skal vi kåre årets kamp av ett lag, eller årets beste/mest spennende kamp?

 

Nummer 1 må være ManU-Liverpool, mens nummer to uten tvil er Liverpool-Arsenal.

Lenke til kommentar
Årets kamp bør være bra spilt av begge lag, altså ikke United - Liverpool eller Tottenham-kampen.

 

Kommer helt an på. Skal vi kåre årets kamp av ett lag, eller årets beste/mest spennende kamp?

 

Nummer 1 må være ManU-Liverpool, mens nummer to uten tvil er Liverpool-Arsenal.

Hvorfor skal United - Pool være årets kamp? Da kan man jo like godt nominere (og stemme) på United - Chelsea.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Årets kamp bør ha andre verdier enn at United sugde, selv om ikke bananas syns det.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Av alle kampene jeg så denne sesongen (ikke få forøvrig), var Arsenal - Liverpool den kampen som helt klart underholdte meg mest.

 

United-'Pool var jo bra sett med Liverpooløyne, men som nøytral tilskuer var den nok ikke så fryktelig bra (på tross av noen fine mål)

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Årets kamp bør være bra spilt av begge lag, altså ikke United - Liverpool eller Tottenham-kampen.

 

Nummer 1 må være ManU-Liverpool, mens nummer to uten tvil er Liverpool-Arsenal.

 

Hvorfor det egentlig? Det var en skikkelig drittkamp. Liverpool var dårlige, United enda dårligere. Det eneste som avgjorde den kampen der var grove personlige feil.

Lenke til kommentar

Liverpool - Arsenal ja. Det er en kamp begge lagene presterte og tok sjansene sine. Utd - Liverpool? Det er svakt av Utd og da blir det ikke årets kamp. Herregud, det skjønner jeg lite av. Vi snakker ÅRETS KAMP, noe spennende og fantastisk som kunne endt begge veier med 5 min igjen osv. Som f.eks Liverpool - Arsenal i CL i fjor, andrekampen. Har folk ikke skjønt "årets kamp" konseptet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Liverpool - Arsenal ja. Det er en kamp begge lagene presterte og tok sjansene sine. Utd - Liverpool? Det er svakt av Utd og da blir det ikke årets kamp. Herregud, det skjønner jeg lite av. Vi snakker ÅRETS KAMP, noe spennende og fantastisk som kunne endt begge veier med 5 min igjen osv. Som f.eks Liverpool - Arsenal i CL i fjor, andrekampen. Har folk ikke skjønt "årets kamp" konseptet?

Noen tror at årets kamp, er favorittseieren deres.

Lenke til kommentar
Liverpool - Arsenal ja. Det er en kamp begge lagene presterte og tok sjansene sine. Utd - Liverpool? Det er svakt av Utd og da blir det ikke årets kamp. Herregud, det skjønner jeg lite av. Vi snakker ÅRETS KAMP, noe spennende og fantastisk som kunne endt begge veier med 5 min igjen osv. Som f.eks Liverpool - Arsenal i CL i fjor, andrekampen. Har folk ikke skjønt "årets kamp" konseptet?

Noen tror at årets kamp, er favorittseieren deres.

 

 

Ikke noen. Det er vel kun EN person her inne som har den forståelsen av "årets kamp"

 

4-4 kampen mellom Arsenal og Liverpool er iallfall min favoritt. United Tottenham synest eg faller litt utenfor, da det eneste som var "årets" med den kampen var snuoperasjonen til United. Fra ræv til fantastisk.

 

"Årets andreomgang" kanskje? Men der faller vel 4-4 kampen og innunder...

Lenke til kommentar

Sier takk til Jotun som ikke lar TomHel dra alle under en kam :)

 

 

Stemmer også for vår 4-4 kamp mot Gunners. Litt som kampen Chelsea - Villa i fjor og Chelsea - Tottenham da Keane scorte med en cracker i sluttminuttene. Begge de endte vel 4-4 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Sier takk til Jotun som ikke lar TomHel dra alle under en kam :)

 

 

Stemmer også for vår 4-4 kamp mot Gunners. Litt som kampen Chelsea - Villa i fjor og Chelsea - Tottenham da Keane scorte med en cracker i sluttminuttene. Begge de endte vel 4-4 :)

Hahaha, så latterlig. At du føler deg truffet av "noen", sier vel ikke annet at du er en av de?

 

Er det virkelig så morsomt å stemme Lucas og N'Gog?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...