Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09


Latias

Årets kamp  

78 stemmer

  1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

    • Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrev opp to forskjellige syn da. Årets kamp, som i årets prestasjon av et lag, ville jeg si var vår seier mot MU. Men, var jeg som også nominerte 4-4-kampen, og den er jo helt klart den mest spennende og dramatiske.

At ett lag fra de fire store slår ett annet lag fra de fire store, er ikke en så stor prestasjon. Det som er en stor prestasjon, er at ett bunnlag (Boro) knuser ett lag fra de fire store (Liverpool). :cool:

Lenke til kommentar
Sier takk til Jotun som ikke lar TomHel dra alle under en kam :)

 

 

Stemmer også for vår 4-4 kamp mot Gunners. Litt som kampen Chelsea - Villa i fjor og Chelsea - Tottenham da Keane scorte med en cracker i sluttminuttene. Begge de endte vel 4-4 :)

Hahaha, så latterlig. At du føler deg truffet av "noen", sier vel ikke annet at du er en av de?

 

Er det virkelig så morsomt å stemme Lucas og N'Gog?

 

Nei, det var bare til opplysning. Og er det spørsmålet rettet mot meg? Siden jeg stemte ikke på noen av de.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Årets kamp skal være den som var mest underholdende. Det var Liverpool-Arsenal på alle måter.

 

Det kan ingen si noe imot engang. Kamp til siste sekund om poengene.

 

Kan ikke denne pollen avsluttes nå egentlig? Ireland soleklar vinner. Denne har jo vært oppe mange dager nå :)

Lenke til kommentar
Årets kamp skal være den som var mest underholdende. Det var Liverpool-Arsenal på alle måter.

 

Det kan ingen si noe imot engang. Kamp til siste sekund om poengene.

Uenig. Arsenal - Tottenham var mer dramatisk, ihvertfall hvis vi skal følge det du sier om "kamp til siste sekund om poengene".

Skjønner hva du mener, men den var ikke mer dramatisk. Liverpool-Arsenal handlet like mye om kamp om poengene som Arsenal-Tottenham. Arsenal hadde full kontroll mot Tottenham, så raknet alt på slutten. Mot Liverpool var det mål i begge ender hele tiden, og det er mye mer underholdende, om du er en nøytral supporter vel å merke :p

Lenke til kommentar

Hvem er årets unge spiller?

Ashley Young [ 13 ] ** [19.12%]

Jonny Evans [ 13 ] ** [19.12%]

Stephen Ireland [ 20 ] ** [29.41%]

Rafael da Silva [ 3 ] ** [4.41%]

Anderson Oliveira [ 3 ] ** [4.41%]

Alexandre Song [ 8 ] ** [11.76%]

Lucas Leiva [ 7 ] ** [10.29%]

David N'Gog [ 1 ] ** [1.47%]

 

Lucas med 10 % av stemmene, faktisk. Jaha, finnes en del morsomme folk på forumet. :!:

 

Da er det bare å stemme på årets kamp, og nominere årets squad-player.

Lenke til kommentar
Lucas med 10 % av stemmene, faktisk. Jaha, finnes en del morsomme folk på forumet. :!:

 

Da er det bare å stemme på årets kamp, og nominere årets squad-player.

 

Nesten morsommere enn at Evans har like mange som Young.

Eller at Anderson har 3.

 

Nope. Evans har vært fantastisk og kanskje den viktigste spilleren vår i år. Anderson er også en stjernespiller. Lucas derimot, har vært gjennomsyret dårlig omtrent alle kampene jeg har sett. Dessuten er han hatobjekt nummer 1 av alle fjortissene i "This is Anfield", ikke at det behøver å bety noenting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...