Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

fmylife.com har en del fine eksempler på kvinnfolklogikk. Som f.eks. denne:

 

"Today, my girlfriend left me. Why? Because I "put work before her." I've been working 80 hours a week to save up for a down payment on a house for the two of us. It was her idea for me to work this way. FML"

Endret av insolvent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Minner meg om ei jente jeg kjenner som kjøpte seg bil for å kjøre til jobben slik at hun kunne tjene penger for å få råd til bensin :p

Smart. :p Men folk flest er ikke så mye bedre egentlig:

 

"Normal is getting dressed in clothes that you buy for work and driving through traffic in a car that you are still paying for - in order to get to the job you need to pay for the clothes and the car, and the house you leave vacant all day so you can afford to live in it."

- Ellen Goodman

Lenke til kommentar

"Normal is getting dressed in clothes that you buy for work and driving through traffic in a car that you are still paying for - in order to get to the job you need to pay for the clothes and the car, and the house you leave vacant all day so you can afford to live in it."

- Ellen Goodman

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Reklamerte på min 91 modell for noen år siden. Sendte den på sørvis og den kom aldri tilbake. Leverandøren tok ikke forhold for denne feilproduksjonen, så vær forsiktig når dere hendvender dere til leverandøren for å klage på manglende brukermanual og ikke tilstrekkelig viten om hvilket tilbehør modellen krevde. Det kan fort ende med at du rett å slett må sende tilbake å hente ny hos annen leverandør.

Lenke til kommentar

Reklamerte på min 91 modell for noen år siden. Sendte den på sørvis og den kom aldri tilbake. Leverandøren tok ikke forhold for denne feilproduksjonen, så vær forsiktig når dere hendvender dere til leverandøren for å klage på manglende brukermanual og ikke tilstrekkelig viten om hvilket tilbehør modellen krevde. Det kan fort ende med at du rett å slett må sende tilbake å hente ny hos annen leverandør.

Que?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-1432

For ei drittkjærring.

Vil ikke karaktisere det som typisk kvinnfolk-logikk heller, er ikke noe som heter det. Dumme individer har man nok av, uansett om det er en mann eller kvinne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...