Gå til innhold

Ny feedback-knapp på diskusjon.no ?


Anbefalte innlegg

Anbefaler å blokkere disse urlene i stedet for hele domenet uservoice.com

Hvorfor? Er det noe interessant på resten av uservoice-domenet? :roll:

Ikke som jeg vet om.

 

Kanskje folk har lyst til å lese feedbacks, men vil slippe å se feedback knappen på forumet?

 

 

Så lenge det bare er èn ting jeg vil blokkere (et bilde, noe javascript, etc.) så blokkerer jeg aldri hele domenet det ligger på. Det er bare å be om problemer i fremtiden ("Url has been redirected to ." i opera f. eks.).

 

 

 

:roll:

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har lite med hverandre å gjøre.

Joda, med dersom drift har for lite å gjøre, så kan de heller ta i et tak der de har for mye å gjøre, i stedet for å sitte å finne på ting å ta seg til.

 

Nå har den forøvrig spredt seg til andre skins. Så da må man bare blokkere den. Får blokkere hele domenet når man likevel er i gang. Som nevnt tidligere, er den i det hele tatt noe interessant der?

 

Ja, scrollingen er blitt veldig treg når knappen er på siden.

 

EDIT: Sånn, problem solved.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

For det første kan jeg bekrefte at scrollingen blir annerledes i FF (3.0.8 @ archlinux.)

Men det som er langt viktigere: Hva i helvete er dette for noe skit? Jeg kunne skjønt ønsket fra diskusjon.nos side delvis i utgangspunktet, men å koble det mot en ekstern side som attpåtil krever egen innlogging for noe som helst, er rett og slet elendig.

Lenke til kommentar
Anbefaler dere som ikke synes denne funksjonen er nyttig og forandre temaet for Diskusjon.no. Dette gjøres via rullegardinmenyen helt nederst til venstre (ved siden av RSS knappen). Den er ikke synlig i andre temaer enn Diskusjon.no temaet.

 

:)

 

så valget ligger mellom plagsom knapp og kjipt tema...

ikke at det er noe direkte kjipt med de andre, jeg liker dem bare ikke.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Anbefaler dere som ikke synes denne funksjonen er nyttig og forandre temaet for Diskusjon.no. Dette gjøres via rullegardinmenyen helt nederst til venstre (ved siden av RSS knappen). Den er ikke synlig i andre temaer enn Diskusjon.no temaet.

 

smile.gif

 

Slik var det lenge hos meg, men dukket opp i andre skins etterhvert også.

Da gikk jeg til Adblock metoden som fungerer fint.

Lenke til kommentar
Bare å velge Hardware Dynamisk skin så slipper du den, mens forumet ser tilnærmet likt ut ellers. Easy peasy ;)

Virker ikke :(

 

De eneste skinnene som fjerner knappen er stygge som bare faen. Kan knappen bli fjernet før jeg blir gal? Hadde det ikke vært for at jeg ikke har noe som helst å gjøre på for tiden hadde jeg bare logget av for godt så jeg slipper den slags drit.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt problemet da den ikke er i veien for meg på noen som helst måte.

 

Men jeg skulle ønske dere annonserte dette bedre og kom med intensjonene bak. Skal man drive en diskusjon der (uaktuelt for meg), eller bare poste forslag og stemme på dem? Jeg ser ikke at man kan stemme ned (?), så det blir isåfall et veldig feil mål på hva brukerne ønsker. (f. eks. det å kunne opprette egne poller)

 

Og kunne man ikke kjørt dette på forumet? Folk kommer jo gjerne hit om de har noe på hjertet uansett.

 

Jeg synes det er fint at dere åpner og fremmer dialog med brukerne mye mer, men jeg er ikke særlig fan av gjennomføringen.

Lenke til kommentar
Dere som vil ha vekk knappen kan blokkere følgende:

*uservoice.com*

 

I opera høyreklikker du på en side og velger blokker innhold. Legger til linjen over og lagrer. Etter en refresh (F5) vil ikke feedback-knappen eksistere lengre.

 

Tusen takk Thor! Du har reddet forumdagen!

Lenke til kommentar

1. Jeg kommer ikke til å gi dere feedback på en side som krever innlogging. Er det noe jeg vil si, skriver jeg det i denne kategorien.

 

2. Kan Ueland (eller den som er ansvarlig for det) fortelle hvorfor han har lagt den til?

 

3. Det hjalp ikke en dritt å bytte til Hardware.no Dynamisk Ny.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...