Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil anbefale noen spill jeg har likt nå siste uken:

 

Alchemy - Enkelt lite spill, skal kombinere forskjellige produkter for å få nye ting. Kan gå litt fort lei det..

Falling Ball - Nok et enktelt spill. Unngå sprettende baller ved å løpe frem og tilbake, det blir flere baller etterhvert ;)

Gem Miner - Grave etter edelstener eller metaller/kull. Få penger for de, oppgrader pick-axen eller kjøp deg flere stiger. Ganske avhengighetsdannende for min del. Finnes også i en "Dig Deeper" fullversjon, som da koster en slat.

Lenke til kommentar

Her kommer ikke noen anbefaling, men det motsatte:

 

Tok en reset av telefonen i dag - har ikke gjort det siden oppdateringen til 2.2, og den har lagget en del i det siste. Synket først til Appbrain, og regnet med at det bare var å logge seg på igjen og installere med deres Fast Web Installer. Det er håpløst: Nå er det 12 timer siden jeg synket første gang, men Appbrain har ennå ikke fått med seg at jeg ikke har halvparten av mine apps installert. Dermed blir jeg heller ikke bedt om å installere fra backup-listen.

 

Har nå begynt å installere manuelt. Tro hva Appbrain gjør i morgen - kanskje de mener at jeg har to av alt?

 

PS: Er det flere Desire-brukere som merker at Appbrain insisterer på at Adobe Flash skal oppdateres, selv om det ikke finnes i Market? Enerverende: Hver gang man går inn for å administrere apps og velger "install all" (eller hva svarte det heter på sveitserengelsk), må man høre at denne ikke er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Hahaha.... Da har du noe rart som ligger å kjører på mobilen din.

 

nå blir jeg nesten redd her.. :p

 

hva kan det være?

 

Det finner du ut ved å gå inn i Testing Menyen.

 

  1. Start Dialer, og trykk inn følgende: *#*#4636#*#*
  2. Velg Battery History
  3. Sett øverste valget til Partial Wake Usage.
  4. Nå kan du se hvilke programmer som holder telefonen våken og forbruker batteri.

 

Du kan også laste ned Spare Parts fra Market for å få tilgang til Battery History.

Lenke til kommentar

Finnes det noen app som gjør at du må ha kode for å ha tilgang på telefonen? Ala sånn som det er på iphone og ipod touch.

 

Gå på innstillinger -> Sikkerhet -> Konfigurer skjermlås og velg enten kode eller mønster. Trenger ingen app, det er innebygd i HTC-telefonene i alle fall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
PS: Er det flere Desire-brukere som merker at Appbrain insisterer på at Adobe Flash skal oppdateres, selv om det ikke finnes i Market? Enerverende: Hver gang man går inn for å administrere apps og velger "install all" (eller hva svarte det heter på sveitserengelsk), må man høre at denne ikke er tilgjengelig.

 

Samme her.

Lenke til kommentar
Gå på innstillinger -> Sikkerhet -> Konfigurer skjermlås og velg enten kode eller mønster. Trenger ingen app, det er innebygd i HTC-telefonene i alle fall :)

 

 

Tusen takk! :)

 

Dette er kanskje OT, men når jeg prøver å laste ned noe så kommer den ikke lengre enn ''Starter nedlastning...'' noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse det?

Lenke til kommentar

Hehe, bare hyggelig :)

 

Vet ikke hva som feiler marked, har vært litt rar de siste dagene. Og nå nekter den å laste ned ting igjen. Håper de fikser det snart, er irriterende at det skjer så ofte!

Har funket greit tidligere idag, men sluttet å virke for ca en halvtime siden for meg.

Lenke til kommentar

Hehe, bare hyggelig :)

 

Vet ikke hva som feiler marked, har vært litt rar de siste dagene. Og nå nekter den å laste ned ting igjen. Håper de fikser det snart, er irriterende at det skjer så ofte!

Har funket greit tidligere idag, men sluttet å virke for ca en halvtime siden for meg.

 

Har opplevd noe lignende der det står f.eks. at jeg har 4 oppdateringer, men på nedlastingssiden i marked er det bare 3 som står oppført med oppdatering. Har opplevd dette en del ganger nå.

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...