Gå til innhold

Bioshock 2 gameplay!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

ganske likt Bioshock 1 mener jeg det er vel fortsettelsen

Endret av Slettet+513
Skrevet

Tja, spørs litt om environmental damage kan bli litt kult da, men er alt scriptet så blir det jo litt kjedelig.

Hadde vært tøft om man kunne vært en del av miljøet også og hatt muligheten til å reparere og fikse litt på byen, men blir vel ikke noe av slikt gameplay tipper jeg.

Skrevet

Tøft! Samme gameplay som på Bioshock, men bedre grafikk! Kult at man kan puste under vann, det jeg stusser litt på er at Big daddy hadde ikke vanlige hender, han hadde et borr og en annen metalldings. Så hvorfor har vår helt vanlige hender med svarte hansker da?

Skrevet (endret)

Bare jeg som tror Bioshock 2 blir en stor flopp?

Scratch that. Etter å ha sett videoen (Fikk ikke lastet den isted :hrm: ) så gleder jeg meg. Sitter faktisk å sikler nå.

Endret av ScreamRape
Skrevet

Tror ikke det blir 96/100 på MetaCritic for å si det sånn. Men at det legger seg på mellom 80 og 90 og selger like bra som Bioshock tror jeg nok. Noen stor flopp blir det ikke. Men sammenlignet med det originale Bioshock blir det kanskje en liten flopp, ja.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Men sammenlignet med det originale Bioshock blir det kanskje en liten flopp, ja.

Vi får se, kanskje det blir enda bedre.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Kommer spillet bare til PS3, og X360 ?

Skrevet
Kommer spillet bare til PS3, og X360 ?

Det kommer til PC også (hvis det ikke var Wii du tenkte på :p). Men om PC får release samtidig som konsoll, er jeg usikker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...