Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere sendt mail til de det gjelder som ikke får varene sine da...Ikke alle som leser dette forumet ......

 

Hei

 

De som ikke allerede har fått beskjed i dag vil få dette i morgen onsdag. Ha en riktig god påske! Håper vi treffer flere av dere på Hamar i morgen.

 

Hilsen Komplett.no

Hva? Er det snakk om at noen ikke får kortet? Utrolig trist. Dere burde kunne gi oss det gjelder et tilsvarende 4870x2- kort til samme pris, syntes jeg. Vet at det er feil med server/WEB/Catching men blir feil å bare glemme hele greia til oss som bestilte.

 

De som har bestilt skjermkort som ikke "eksisterer" får to valg:

 

Slette hele orderen eller bare slette skjermkortet. Fantastisk tilbud, eller hva? Har sendt min mening om dette til Komplett på e-mail, så skal ikke gå dypere inn på det her.

 

Skjønner at folk syntes dette var kjipt, men mener dette stod tydelig under "vilkår" for super-salget :)

Lenke til kommentar

Uansett hva som står under vilkår for supersalg så rettferdiggjør det ikke at folk enda venter på svar. Man burde forvente å få svar innen 5-10 minutter. Jeg gjorde kjøp basert på det skjermkortet. Rabatter, evt. få skjermkortet til oppsatt pris for alle som fikk orderen igjennom, er det minste de kunne gjort.

Lenke til kommentar
Har dere sendt mail til de det gjelder som ikke får varene sine da...Ikke alle som leser dette forumet ......

 

Hei

 

De som ikke allerede har fått beskjed i dag vil få dette i morgen onsdag. Ha en riktig god påske! Håper vi treffer flere av dere på Hamar i morgen.

 

Hilsen Komplett.no

Hva? Er det snakk om at noen ikke får kortet? Utrolig trist. Dere burde kunne gi oss det gjelder et tilsvarende 4870x2- kort til samme pris, syntes jeg. Vet at det er feil med server/WEB/Catching men blir feil å bare glemme hele greia til oss som bestilte.

 

De som har bestilt skjermkort som ikke "eksisterer" får to valg:

 

Slette hele orderen eller bare slette skjermkortet. Fantastisk tilbud, eller hva? Har sendt min mening om dette til Komplett på e-mail, så skal ikke gå dypere inn på det her.

 

Skjønner at folk syntes dette var kjipt, men mener dette stod tydelig under "vilkår" for super-salget :)

 

Jeg mener det kun stod noe om at hvis to bekreftet orderen samtidig på 1 vare ville det bli krøll noe det ikke er snakk om her. Kan ikke huske å ha lest noe om forsinkelse på 5-10 minutter i systemet på lagerstatus. Godt mulig jeg tar feil men jeg er ikke alene om å reagere på det som har skjedd.

 

Edit: Leif tok seg en tur gitt

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Det sto nok som en del av eventen ja. At det ville være førstemann til mølla. Så klart vært best om de 10 første (om det var igjen 10) kun fikk bestille. Men så lenge man ikke reserverer en vare før man trykker kjøp, kan det være litt hardt å få oppdatert.

 

Men som alltid, føler de som ikke fikk ting som de ønsket, at de blir behandlet urettferdig og ønsker noe i erstatning for dette.

 

Folk som benyttet seg av tilbudene, burde ha vist hvordan dette kom til å ble, om ikke pga de leste hva som sto på siden, så av erfaring.

 

Ikke at det hjelper hva vi skriver her, klage vil de gjøre uansett. Som forsåvidt er deres rett, men er også min rett å si ifra at jeg ikke helt ser grunnlaget for å legge komplett for hat, og nekte å handle mer der på flere år.

Lenke til kommentar

Jeg ventet veldig lenge før jeg gjennomførte betalingen av mitt x2 kort, og er meget overrasket at kortet er på vei siden det virker som mange bestilte lenge før meg. Var så veldig usikker på om jeg egentlig trengte kortet og det gjør jeg jo ikke siden puen allerede er flaske hals for mitt 4850 kort. Men da blir det jo oppgradering av resten ac pcen.

 

En annen uting i denne tråden er jo at så fort folk argumenterer for noe negativt er folk på dem med en gang og kaller det sutring, drittuger og annet vås. Vi skriver iallefall saklig og forklarer hvem hva og hvorfor.

Lenke til kommentar

sendte mail til komplett om jeg fikk varene i ene pakken siden ene varen har levering 26ende og åpen enda mens andre pakken sendt.

Hei.

 

Ordren er ikke sendt. Logg inn på konto så kan du selv sjekke dette.

 

Mvh

Andreas

Komplett.no

 

ja hvorfor svare på spørsmålet når et standard svar er raskere, men går utfra det er et ja.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Jeg ventet veldig lenge før jeg gjennomførte betalingen av mitt x2 kort, og er meget overrasket at kortet er på vei siden det virker som mange bestilte lenge før meg. Var så veldig usikker på om jeg egentlig trengte kortet og det gjør jeg jo ikke siden puen allerede er flaske hals for mitt 4850 kort. Men da blir det jo oppgradering av resten ac pcen.

 

En annen uting i denne tråden er jo at så fort folk argumenterer for noe negativt er folk på dem med en gang og kaller det sutring, drittuger og annet vås. Vi skriver iallefall saklig og forklarer hvem hva og hvorfor.

Når la du inn bestillingen da?

Lenke til kommentar
Jeg ventet veldig lenge før jeg gjennomførte betalingen av mitt x2 kort, og er meget overrasket at kortet er på vei siden det virker som mange bestilte lenge før meg. Var så veldig usikker på om jeg egentlig trengte kortet og det gjør jeg jo ikke siden puen allerede er flaske hals for mitt 4850 kort. Men da blir det jo oppgradering av resten ac pcen.

 

En annen uting i denne tråden er jo at så fort folk argumenterer for noe negativt er folk på dem med en gang og kaller det sutring, drittuger og annet vås. Vi skriver iallefall saklig og forklarer hvem hva og hvorfor.

 

Den er grei. Og når jeg kalte det for sutring så var det ment med en humoristisk tone, noe jeg kanskje ikke fikk gitt godt nok utrykk for. Beklager det.

 

Men når du i ett av dine inlegg sa at tilbudene ikke var serlig gode, så må du jo forvente å få noen kommentarer på det. For tilbudene var faktisk veldig gode (om ikke alle, de fleste).

Lenke til kommentar
Hmm, ser jeg bestilte X2 kortet 00:32. Da ligger jeg nok tynt an, selv om det sto at det var 5 kort igjen på lager da jeg bestilte :thumbdown:

 

Edit: Da har de første X2 korta havnet på QXL ja. Burde selvsagt vært maks ett kort pr kunde.

 

Aner jeg litt bitterhet i påske kosen? :hmm:

God påske :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm, ser jeg bestilte X2 kortet 00:32. Da ligger jeg nok tynt an, selv om det sto at det var 5 kort igjen på lager da jeg bestilte :thumbdown:

 

Edit: Da har de første X2 korta havnet på QXL ja. Burde selvsagt vært maks ett kort pr kunde.

 

Aner jeg litt bitterhet i påske kosen? :hmm:

God påske :thumbup:

 

Nei, absolutt ingen bitterhet, da jeg bestilte X2 kortet for en annen person. Har X2 selv jeg.

 

Det som irriterer meg en smule, kan være at de 3 siste ordrene mine på Komplett (alle siste uka), har blitt kansellert etter flere dagers venting. De hadde varen på lager da jeg bestilte. To av dem var ordinære bestillinger på vanlige varer, ikke noe tilbud.

 

La oss si det sånn, at hadde jeg visst det, hadde jeg bestilt fra en annen butikk, da jeg skulle bygge 2 pcer på oppdrag i fridagene nå. Nå sitter jeg uten komponenter.

 

Jeg mener også at et slikt tilbud som det ble på X2, burde det vært maks ett kort pr kunde. Kanskje mer ryddig, enn at de skal havne på QXL?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...