Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konspriasjonsteorien går i vasken fordi jeg ikke har samme brukernavn eller e-post som er registrert på forumet. :p

 

Dessuten så vurderer jeg faktisk og selge de to eksisterende kortene også, men er ikke helt sikker.

 

 

Jeg er så glad for at du ikke fikk disse kortene.. Det gjør at verden igjen gir en mening. Mennesker som deg gjør verden til en dårligere plass for oss andre å oppholde oss i. Det hadde faktisk vært meget bra av komplett om dem hadde klart å legge 2 og 2 sammen og fjernet disse fra ordren din, selv om jeg tviler på akkurat det..

Da tipper jeg heller det er den utrolig dårlige karmaen du utstråler som har skylden..

 

:tease: haha :tease:

Endret av Battone
Lenke til kommentar
Dessuten så vurderer jeg faktisk og selge de to eksisterende kortene også, men er ikke helt sikker.

 

Poenget er at du gikk høyt ut og arrogant annonserte at du kjøpte kortet i den formening om å tjene penger på det. Snakk om å vifte med rødt foran en bøling med rasende okser. Mildest talt lite lurt.

 

Selvfølgelig er du i din rett å kjøpe kortet og i ettertid vurdere om din eksisterende kort-løsning er bedre og selge et bomkjøp med en smule fortjeneste. Poenget er at budskapet må stå i forhold til omstendighetene. ;)

 

Jeg vurderte kortet med det samme det kom, men fant ut at siden jeg ikke spiller så trengte jeg det ikke.

Endret av BennyXNO
Lenke til kommentar

For noen utakknemlige drittsekker vi har her inne. Jeg går ikke direkte på noen, og håper at dette ikke blir tolket som personangrep av moderatorer, men det får da være grenser.

 

Her kjører Komplett.no et tilbud vi kanskje ikke har sett maken til noen gang tidligere, og veldig mange får veldig mye til svært lave priser - priser som komplett garantert tapte på. Det er klart at når trykket på nettsiden til komplett i løpet av minutter blir mangedoblet, at systemet til en viss grad sliter eller svikter. Noe annet er ikke å forvente.

 

Og hva får komplett igjen for alt dette? Joda, på et stort plan, god markedsføring, men her på forumet får dem mer eller mindre ikke noe annet enn kritikk og tåpelige saker med forbrukerrådet fra utakknemlige brukere som ikke fikk sitt 4870X2 i tillegg til de fire fem andre komponentene som de bare skal selge med fortjeneste.

 

Komplett prøvde å gjøre en veldig god ting her, og ja, det var nok mange som ikke fikk alt de bestillte, noe som er kjipt for dem. Men hadde det vært bedre om komplett.no aldri hadde kjørt dette tilbudet?

Lenke til kommentar

Komplett prøvde å gjøre en god ting, men failet. Man trenger ikke være en utakknemlig drittsekk fordi man er kritisk til systemet. Komplett beviste med de tilbudene at systemet deres ikke er up2date og det fortjener de kritikk for, og det utbedres. Det er ikke snakk om at folk skal være kjempeglad når komplett har så til de grader gitt inntrykk av at handelen gikk greit, før de to dager senere gir beskjed om at man ikke fikk varen. Vanlig praksis da er å gi kunden kompensasjon på et vis. Og hvis du tror at Komplett hadde tilbud for å "være snill" må du faen lukke opp øynene. Alt handler om profitt og avkastning. Det er helt klart at Komplett tjente mye penger de ellers ikke ville tjent på dette "lagersalget-pluss-et-par-gode-tilbud"-timesalget sitt. Som de selv sa: de har aldri opplevd maken til trafikk.

 

Det er faktisk jævlig dårlig service å behandle kunder på den måten. Her er det komplett som er drittsekken all den tid de sitter i Sandefjord og teller tusenlapper, ikke dem som kritiserer et åpenbart elendig system.

Endret av Insty
Lenke til kommentar
Er det ikkje best å stenge denne tråden her, så slipper vi mere sutring av folk som ikkje var raske nok på labben?

 

Det er ikke sutring. Det er helt kurrant kritikk, og hundre prosent relevant med tråden. Det blir bare tull å opprette en helt egen kritikktråd mot Komplett.

 

Enig med Zeke...

 

Er jo bare å forvente at f.eks 21stk (eller hvor mange det var..) 4870x2 kort ryker på få minutter. Er man for sein er man for sein, ikke noe å gjøre med det, sånn er det bare.

 

Det er å forvente, men det er også å forvente at man faktisk får varen når man etter en time, to timer, fem timer, tolv timer og 24 timer ikke har hørt noe annet. Hvor lenge er det rimelig å vente? tre dager? fem dager? en uke? hadde det fortsatt vært greit hvis komplett hadde gitt beskjed etter ti dager? To dager er langt, langt over streken. Slike smutthull bør være absolutt førsteprioritert da dette handler om grunnleggende service. Man må informere de kundene som har vært uheldige så fort som mulig, og man kan tørke seg i ræven med at "etter to dager" er "så fort som mulig".

 

Ellers henviser jeg til personen som sa at han hadde opplevd slike ting mange ganger før, på komplett. Han hadde mange ganger før fått mail et par dager etterpå fordi varen gikk ut av komplett.no's sortiment. Dette betyr at Komplett var klar over problemet på forhånd, noe som gjør saken enda verre. Komplett var faktisk klar over at systemet deres ikke ville takle pågangen, og da burde de aldri begi seg ut på en så stor oppgave.

Endret av Insty
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Komplett prøvde å gjøre en god ting, men failet. Man trenger ikke være en utakknemlig drittsekk fordi man er kritisk til systemet. Komplett beviste med de tilbudene at systemet deres ikke er up2date og det fortjener de kritikk for, og det utbedres. Det er ikke snakk om at folk skal være kjempeglad når komplett har så til de grader gitt inntrykk av at handelen gikk greit, før de to dager senere gir beskjed om at man ikke fikk varen. Vanlig praksis da er å gi kunden kompensasjon på et vis. Og hvis du tror at Komplett hadde tilbud for å "være snill" må du faen lukke opp øynene. Alt handler om profitt og avkastning. Det er helt klart at Komplett tjente mye penger de ellers ikke ville tjent på dette "lagersalget-pluss-et-par-gode-tilbud"-timesalget sitt. Som de selv sa: de har aldri opplevd maken til trafikk.

 

Det er faktisk jævlig dårlig service å behandle kunder på den måten. Her er det komplett som er drittsekken all den tid de sitter i Sandefjord og teller tusenlapper, ikke dem som kritiserer et åpenbart elendig system.

 

Du tar hardt i, men her synes jeg du postet helt greit. :thumbup:

 

Komplett må gjøre noe med systemet sitt for å unngå sinte "snytte" kunder.

For man føler seg naturlig nok snytt når man ikke får de varene ordrebekreftelsen er ment å bekrefte.

Det hjelper lite å ha det juridiske i orden med "ansvarsfraskrivelser" på infosiden om salget ("så lenge lageret rekker" osv.)

Når ett ellers godt tiltak kan generere så mye "støy" som vi ser her.

 

Dette minner meg nesten om den gang PS-Data (Ps.no) demolager var basert "mailorder".

Her opplevde man stadig at man ble "snytt", nettopp fordi noen var "raskere" ved bestilling.

Man bør forvente at Kompletts "online" system er noe bedre enn ett mailbasert ordresystem.

:)

 

PS.

Jeg er veldig glad for at jeg ikke valgte kortbetaling (til en forandring) og valgte varer som hadde høy varebeholdning ved bestilling.

Så derfor kan jeg være fornøyd og håpe på et nytt tilsvarende "stunt" fra Komplett, men da bør de ha oppgradert ordre/bestillings-"appserver" til noe annet enn det de kjører idag.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Søsken barnet mitt fikk beskjed om at han ikke fikk 4870x2 som han bestilte. Syns dette var meget dårlig av komplett...

 

De som dette skjedde mot burde bli tilbud et annet bra kort til halv pris. Noe annet er helt forkastelig.

 

Komplett har jo andre 4870x2 kort på lager. Dette burde ikke være et problem.

 

Så bør komplett sørge for at dette ikke skjer igjen i fremtiden.

Endret av magnusr
Lenke til kommentar
For noen utakknemlige drittsekker vi har her inne. Jeg går ikke direkte på noen, og håper at dette ikke blir tolket som personangrep av moderatorer, men det får da være grenser.

når noen som bestiller 20:30 ikke får varen så folk bestilt gjerne 20:40 får varen forstår jeg godt at folk blir litt misfornøyde.

 

og ikke sett maken til tidligere? er vell ikke første i verden med tilbud akkurat, joda 4870x2 var bra pris men såpass få at jeg vil mer regne det som gimmick

Lenke til kommentar
Med ikke sett maken til tidligere mente jeg at (i hvertfall jeg) ikke har sett så mange gode tilbud på en gang. Det var jo langt over 50% på veldig mange forskjellige, gode komponenter som GTS 250, 4870 og 4870X2.

 

Da ble du blendet av prosentsatsen. Mange varer hadde en førpris på rundt 700 kroner eller mindre, og da setter det ikke ringvirkninger i regnskapet å sette de varene ned med 50-75 %.

Lenke til kommentar
Med ikke sett maken til tidligere mente jeg at (i hvertfall jeg) ikke har sett så mange gode tilbud på en gang. Det var jo langt over 50% på veldig mange forskjellige, gode komponenter som GTS 250, 4870 og 4870X2.

 

Da ble du blendet av prosentsatsen. Mange varer hadde en førpris på rundt 700 kroner eller mindre, og da setter det ikke ringvirkninger i regnskapet å sette de varene ned med 50-75 %.

 

Nei, men jeg så at det også var mange dyrere ting som ble satt ned til halv pris. Vi hadde jo begge 4870 og X2-varianten, GTS250 og sikkert noe annet som jeg ikke fikk med meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...