Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, Virker rart jeg har fått den 17 som leverings dato men har ikke fått en tilbake melding på om at dette ikke vil bli levert. Når jeg bestilte så var det 31 stk igjen etter jeg hadde tatt fullført på bestilingen min . Spent å se hva dem sier når dem tar kontakt med oss andre .

 

 

 

Til alle som har 17. som sendingsdato på skjermkortet (PowerColor Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5):

 

Hei,

 

Vi vil dessverre ikke kunne levere denne varen i det hele tatt. Grunnet forsinkelse på WEBen så stemmer ikke antallet som står som "på lager" i det du fullfører ordren med det som er tilfelle så i det du fullførte ordren din var ikke denne varen tilgjengelig. Jeg beklager dette. Ønsker du de andre varene på ordren så kansellerer jeg dette kortet slik at de andre varene blir sendt ASAP.

 

Mvh

XXXXXXX

Kundesenter Komplett.no

 

-------------------

 

Etter min bestilling og betaling gikk jeg inn på produktet. Da stod det fortsatt 5 på lager. GO GO KOMPLOTT! NÅ blei jeg mildt sagt forbanna.

Lenke til kommentar

Forstålig at folk er skuffa hvis de alikevel ikke får enkelte varer, men i rettferdighetens navn så bør det nevnes at Komplett tok skriftlig forbehold nettopp om dette (noen postet velø en skjermdump lenger bak i tråden som bl.a. viser dette), dvs. at bestillingssystemet muligens ikke ville respondere raskt nok. F.eks. ble de mye omtalte harddiskene til kroner 90,- også revet bort før man fikk sagt kake. Det tok vel ikke mer enn etpar minutter. I den "warp-speed settingen" er det man ser på skjermen m.h.t. lagerstatus derfor ikke 100% sikkert.

Lenke til kommentar

På de harddiskene til 90kr stk, fikk jeg ingen bekreftelse på mail etter at ordren var bestilt (avbestilte den en time senere), men fikk bekreftelse på skjermkortet rett etter jeg hadde lagt inn bestiling på det.

Så regner med at de som har fått ordrebekreftelse på mail er sikret et skjermkort.

Lenke til kommentar
Forstålig at folk er skuffa hvis de alikevel ikke får enkelte varer, men i rettferdighetens navn så bør det nevnes at Komplett tok skriftlig forbehold nettopp om dette (noen postet velø en skjermdump lenger bak i tråden som bl.a. viser dette), dvs. at bestillingssystemet muligens ikke ville respondere raskt nok. F.eks. ble de mye omtalte harddiskene til kroner 90,- også revet bort før man fikk sagt kake. Det tok vel ikke mer enn etpar minutter. I den "warp-speed settingen" er det man ser på skjermen m.h.t. lagerstatus derfor ikke 100% sikkert.

Enig, MEN det ser ut som komplett er treg med informasjo. Slik informasjon burde sendes ut til alle med en gang det oppdages...

Lenke til kommentar
Enig, MEN det ser ut som komplett er treg med informasjo. Slik informasjon burde sendes ut til alle med en gang det oppdages...

ehh, sirkuset foregikk i natt, right? Og i løpet av dagen i dag har de begynt å gi beskjeder til kundene det gjelder. Vet ikke, men kan nesten ikke forvente at de midt i sirkuset som foregikk (de hadde neppe oversikt) også skulle makte å kontakte kjøpere.

 

Men egentlig kan man vel si at hele dette salgs-jippo også åpenbart hadde tilsnitt av rent lykkelotteri. På godt & vondt :)

Lenke til kommentar
Hvis Komplett ikke gir meg skjermkortet mitt, som de har trukket penger for og alt, så taper de 8-10 000 kroner. Lite smart. Jeg kan banne på at jeg sender hver eneste vare fra i går tilbake om det viser seg at jeg ikke får 4780x2 til 1800 kroner. Det er forøvrig masse skrivefeil i teksten over som gjør at jeg tviler på at den er skrevet av Kompletts personale.

Omsetning på 10 000,- hvorav mye var på tilbud. Jeg tipper de tapte penger på det salget der, ergo så er det ikke verdens undergang om du trekker kjøpet ditt.

 

Og varer trekkes ikke penger for før de er sendt, det reserveres et beløp på din konto bare.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...