Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får man samlet alt til en pakke ? er det noen mulighet for det?

 

På grunn av den enorme mengden av ordre vi mottar i kveld har vi ikke teknisk mulighet til å slå sammen ordre dersom man har flere bestillinger. Disse må da legges som enkeltordre.

Beklager å sei det komplett, men dette er rett og slett for dårlig. For at me skal vera sikra eit godt tilbod må me jo bestille med ein gong å då blir dette mange ordrar samstundes. Det blir særs dyrt med tanke på frakt. Sjølve la eg inn referanse "Super måndag" og vonar alle ordrar eg legg inn kan sendast samla. Det trur eg fleire og meiner

 

edit:

På grunn av den enorme mengden av ordre vi mottar i kveld har vi ikke teknisk mulighet til å slå sammen ordre dersom man har flere bestillinger. Disse må da legges som enkeltordre.

 

 

Da sletter jeg min ordre. Tror ikke jeg bestiller noe i kveld. Takk for meg.

+1

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Lurer som mange andre på om det er mulig å slå sammen bestillingene etter hvert!

Det er vel mulig å gå inn på en tidligere ordre, trykke på "endre" og legge til nye produkter? :)

Korleis får ein lagt til nye produkt då? Det einaste eg kan gjera er å slette heile bestillingen eller ordreliner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Lurer som mange andre på om det er mulig å slå sammen bestillingene etter hvert!

Det er vel mulig å gå inn på en tidligere ordre, trykke på "endre" og legge til nye produkter? :)

Det burde jo funke ypperlig.

Kan du bekrefte, "Komplett.no", at man ikke mister tilbudsprisen hvis man gjør det på denne måten?

Lenke til kommentar
På grunn av den enorme mengden av ordre vi mottar i kveld har vi ikke teknisk mulighet til å slå sammen ordre dersom man har flere bestillinger. Disse må da legges som enkeltordre.

 

 

Da sletter jeg min ordre. Tror ikke jeg bestiller noe i kveld. Takk for meg.

Second that. Veldig skuffet, netshop.no klarer jo dette, tror også at datakjeden klarte det.

Lenke til kommentar
Lurer som mange andre på om det er mulig å slå sammen bestillingene etter hvert!

Det er vel mulig å gå inn på en tidligere ordre, trykke på "endre" og legge til nye produkter? :)

Korleis får ein lagt til nye produkt då? Det einaste eg kan gjera er å slette heile bestillingen eller ordreliner.

 

Man får kun slettet linjer eller hele ordren, man kan ikke redigere ordren etter den er lagt dessverre..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...