Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe håp om at skikkelige skjermkort gtx 275/285 4890 etc dukker opp?

 

Litt mere nye skikkelige ting....

 

Det kommer nok litt senere. Det gjelder å holde interessen oppe vet du. De kan ikke selge ut det folk er mest sugen på i starten, også forlater folk siden deres. Det står i tillegg at det er flere hundre forskjellige tilbud. Til nå har jeg ikke sett halvparten..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Microsoft SideWinder X5 Gaming mouse

Verbatim Rapier Gaming Mouse Pad

Crucial Gizmo! Plus 1GB, USB2.0

Varer: 118,00

Frakt: 87,10

Totalt: 205,10

 

2 av hver :p

Jeg valgte 2 mus og 2 musematter â 60kr.

Lenke til kommentar
Hvordan kan vi legge inn flere bestillinger, men velge at alt sendes samlet slik som hos Netshop?

 

Dette lurer jeg også på. Blir passe dumt å betale for 4 forsendelser feks

 

 

Ja enig. Du som heter Komplett.no, kan du gi oss noe svar på dette? Og, må en bestille før varene blir lagt av til deg, eller holder det å legge de i kurven. (tenker det er det siste, nå som jeg tenker meg om)

 

Problemet oppstår hvis det er begrenset utvalg av en populær vare. Da blir den "borte" selv om den er lagt i kurven.

Lenke til kommentar

Trist med all klaginga her.

 

Det er første gang Komplett gjør dette her, vet ikke hvordan tilbudene til netshop og co har vært. Men jeg hadde i hvert fall ikke ventet supertilbud på de nyeste varene.

 

Uheldigvis for meg har jeg ikke bruk for å veldig mye av de varene som er lagt ut, men ble nå et par mus og en musematte.

Lenke til kommentar

Kjære Diskusjon.no brukere!

 

Vi har tatt alle mulige forbehold i forkant av kveldens salg, men har opplevd den største trafikken i vår historie. Over alle forventninger....

 

Vi jobber på spreng med å fintune serverparken, men slapp av vi er her utover hele kvelden og natten.

 

Vi forlenger liggetiden på noen av våre tilbud, og oppfordrer dere alle til å unngå å oppdatere siden vår for ofte.

 

Mer info følger, følg med her på forumet :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...