Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Så Komplett sin ide er ræva tilbud som varer i to timer, og å drive på langt f ut på natta på en mandag? Noen ganger lurer jeg på om den butikken er drevet av dresserte aper

Lenke til kommentar
Noen som kan si meg hvilken ATI modell Gainward GeForce 9500GT 256MB PhysX CUDA sånn ca. kan sammenlignes med?

 

Et gammel skjermkort, noen jalla skjermer, 24" har bare vga. Bunke muser og musmater. Nei nå får de gi seg. Var det dette vi venta på?

 

Hvor fort bytter de ut tilbud sida da? Eller kommer det ikke noe mer nå før kl 22? Hvis det er meninga vi skal sitte å se på må det da skje noe.

Lenke til kommentar
Så Komplett sin ide er ræva tilbud som varer i to timer, og å drive på langt f ut på natta på en mandag? Noen ganger lurer jeg på om den butikken er drevet av dresserte aper

 

Ikke så negativ da... Er jo ikke deres feil at du må legge deg klokka 9.

Dessuten så er det faktisk noen ok ting der, to helt ok skjermer, et billig lydløst skjermkort, mus tastatur og musematte for de som måtte trenge det. Kabinett finner du, minne, og en nettpc.

 

Syntes mange syter for mye. Hadde jo vært mindre syting og klaging hvis det ikke hadde vært noe tilbud jo... jiiis, du er ikke nødt til å sitte å titte heller liksom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...