Gå til innhold

Prøv Age of Conan gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God oppsummering Ramguy, mye av det skriver opplevde jeg også ved release og var grunnen til at jeg sluttet. Men for ca 1 måned siden bestemte jeg meg for å sjekke spillet igjen fra scratch, og har latt meg bli imponert så langt. Livet etter Tortage er absolutt et høydepunkt nå, istedet for timer med frustasjon.

 

Det som fortsatt mangler og kommer snart, er en større oppgradering av betydningen av loot og gear på din karakter utvikling. Opplevelsen av spill er og blir subjektiv, men jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte å teste spillet ut igjen.

Lenke til kommentar
er det så stor forskjell på dx9 og 10 at jeg skal gidde å legge inn vista på gamerpcen?

 

DX9 på AoC gir meget god grafikk, men DX10 tar det enda ett hakk videre.

 

DX10 fordeler

Bedre lys og skygge setting.

Mye bedre under vann effekt!

Generellt bedre grafikk, men spørs hvor "kravstor" man er.

Blir også shockwave effect fra spells, så om man står i en blomstereng og kaster en spell så sende det en sjokkbølge ut og man ser blomstene danser.

 

Er garantert masse annet som er snasent som jeg ikke har sett/tenkt så mye på enda, da jeg såvidt har testet DX10, skal teste mer. :)

 

Kjører Vista Premium 64bits og er dønn stabilt hos meg på E8400 med 8GB OCZ minne og nVidia 9800GTX skjermkort. :)

Lenke til kommentar
De burde helt klart gitt 7-14 dager trial til deaktiverte kontoer!

 

Nettopp! Det var så enormt mange som prøvde spillet i starten, at jeg tror de vinner mye mer på dette enn på nye registreringer. Jeg kjedet meg såpass at jeg kommer aldri til å betale for å prøve spillet på nytt. Det er rett og slett ikke verdt å ta sjansen. Vil de ha muligheten til å få meg som abonnent igjen så får de tilby meg gratis prøvetid.

Lenke til kommentar
De burde helt klart gitt 7-14 dager trial til deaktiverte kontoer!

 

Nettopp! Det var så enormt mange som prøvde spillet i starten, at jeg tror de vinner mye mer på dette enn på nye registreringer. Jeg kjedet meg såpass at jeg kommer aldri til å betale for å prøve spillet på nytt. Det er rett og slett ikke verdt å ta sjansen. Vil de ha muligheten til å få meg som abonnent igjen så får de tilby meg gratis prøvetid.

 

Forresten enig med deg her ja.

Burde kanskje være en god ide for dem å prøve dette.

Lenke til kommentar
Prøvde spillet. Spilte i ca. 45-50 sek, så var jeg lei.. værste møkka jeg har spilt. Eneste som gjør det bedre enn wow(som også suger) er grafikken..

 

Det er som å høre på en CD i to sekunder for så å slå av CD-en fordi du ikke likte den. Du har jo ikke hatt noen mulighet til å få noe ordentlig utrykk av spillet hvis du ikke spillte lenger.

Lenke til kommentar
Prøvde spillet. Spilte i ca. 45-50 sek, så var jeg lei.. værste møkka jeg har spilt. Eneste som gjør det bedre enn wow(som også suger) er grafikken..

 

Dette fortjener en Comicbook-guy kommentar: "Worst comment ever"! ;)

 

Kan jeg spørre hvordan du har fått en helhetelig og objektiv vurdering etter 45-50 sekunder? Hadde du prøvd i 45-50 minutter så har du allikevel bare berørt overflaten i ett slikt massivt spill! Men etter 50 minutt så kan man i allefall få en liten magefølelse på om man liker det eller ei.

Lenke til kommentar
Prøvde spillet. Spilte i ca. 45-50 sek, så var jeg lei.. værste møkka jeg har spilt. Eneste som gjør det bedre enn wow(som også suger) er grafikken..

 

Du dummer deg ut når du uttaler deg på denne måten.

Da hadde det vært langt bedre om du kun sa det du postet i neste Quote.

Spillet er faktisk veldig bra det, bedre en Wow i mine øyne.

 

Har spilt nok spill til å noen ganger kunne vite om jeg liker et spill etter under 1 min.. spillet er bare ikke min type.
Lenke til kommentar

Jeg må si beskrivelsen til RamGuy traff veldig godt.

 

Jeg spilte også i 1 mnd etter launch, makan til møl skal man lete lenge etter.

Nå resubscribet jeg for ca 2 uker siden, og spillet er på mange måter bedre. Mindre bugs iallefall, men det kan hende seg at man får et krasj i ny og ne med DX9.

 

DX10 kan man bare styre unna. Støtten for DX10 er uferdig. Man får kun bruke en test-versjon, og den funker ikke hos alle. Pluss at kun en mindretall av effektene er med i testversjonen, og den er langt fra optimal. Det at DX10 kjører "dønn" stabilt på en 9800 tar jeg med ei stor klype salt.

 

Har ikke kommet meg til Ymirs pass ennå. Er level 48 nå og møkka lei. Så det ble nok med en liten måned for meg.

Jeg anbefaler fortsatt at man prøver spillet, smaken er som baken, som man sier. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...