Latias Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg synes de fallende hw-artiklene var mer skremmende.OG JEG SYNES MORA DI VAR SKREMMENDE! Faen!!!! Rick Roll'd Bra det var den fra YouTube, og ikke den andre som er sykt irriterende. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Kan dokker fikse det sånn at vi kan beholde avatarene uten å laste dem ned? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Nå sporer det sånn av her at tråden like godt kan stenges? Før du truer noen flere på livet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg synes de fallende hw-artiklene var mer skremmende.OG JEG SYNES MORA DI VAR SKREMMENDE! Faen!!!! Rick Roll'd Bra det var den fra YouTube, og ikke den andre som er sykt irriterende. Klikket innpå den andre også Dum som jeg er Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Og når noen har vært i ekstremt dårlig humør i hele dag så gjorde denne spøken meg enda surere. Det skal dere vite, når jeg er i dårlig humør lar jeg det gå ut over andre, spesiellt når de andre får meg mer irritert. Då er det du som er problemet, ikkje forumet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Nå sporer det sånn av her at tråden like godt kan stenges? Før du truer noen flere på livet. Har ikke truet noen på livet. Det blir så feil som det kan bli. Jeg håper selvfølgelig ikke Ueland blir skadet/noen i familien. Men når jeg blir veldig sinna sier jeg slike ting avogtil. Endret 1. april 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Kan dokker fikse det sånn at vi kan beholde avatarene uten å laste dem ned? Kan sitere innlegg fra en annen del av forumet ang. det: https://www.diskusjon.no/chuck.phpfor de som vil "snappe" opp bildene Bruk denne og veksle URL fra 1 til 8, ikke så.. random https://www.diskusjon.no/gfx/chuck/8.jpg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Bra at de er tilbake. Men det forandrer fortsatt ikke på det jeg mener om Ueland og Underpants. Ntåh, stakar liten. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Og når noen har vært i ekstremt dårlig humør i hele dag så gjorde denne spøken meg enda surere. Det skal dere vite, når jeg er i dårlig humør lar jeg det gå ut over andre, spesiellt når de andre får meg mer irritert. Don`t worry, be happy.... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Hey der er jo meg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 dere trenger ikke mobbe. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 291559:AVATERENTILQ.png] HAHAHAHAHAHAHHAAH (Dere bør se litt bedre etter) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) hahahahaha.. I C WAT U DID THAR edit; det gjorde visst Prophet også Endret 1. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg er fortsatt usikker på om Quakecry later som eller mener det. Morsomt uansett. ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg mener det jeg sa bortsett fra det med at familien til Ueland.etc skal bli skadet, for det håper jeg ikke skjer, det mente jeg selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Nå sporer det sånn av her at tråden like godt kan stenges? Før du truer noen flere på livet. Har ikke truet noen på livet. Det blir så feil som det kan bli. Jeg håper selvfølgelig ikke Ueland blir skadet/noen i familien. Men når jeg blir veldig sinna sier jeg slike ting avogtil. Så du lar deg hisse opp så jævlig for dette lille her? Skaff deg selv kontroll, og ta en spøk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Våre vanlige avatarer er tilbake! EDIT: Det vet nok dere alle allerede, men Endret 1. april 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Thread cl0sed? Spøken er jo over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå