Jump to content
Sign in to follow this  
Ueland

[Aprilspøk]Forumet er blitt hacket

Recommended Posts

Hei!

Beklageligvis opplevde vi i dag rundt klokken 10 at utenforstående brøt seg inn i våre forumservere og erstattet alle brukernes avatarer. I tillegg har de muligens fått fatt i passordet til kontoene, samt alle pm-utvekslinger. Så alle bes endre passord omgående. Det ser ut som angrepet kom fra Bangladesh.

Vi jobber på spreng med å få ordnet opp i avatarene, men vil ikke være i stand til å redde alle. Jobben må gjøres manuelt for hver bruker og er derfor særdeles tidkrevende. Alle som derfor ønsker å få avataren sin reddet må i løpet av dagen sende en e-post til vidar@diskusjon.no så vil det bli ordnet for deg.

Vi beklager det inntrufne og vil jobbe med å bedre våre sikkerhetsrutiner. Vi kommer tilbake med mer så fort vi vet mer.

Psst, har du sjekket dagens dato? :)

Annonse

Ser ut til at noen av oss fikk beholde avataren :p

Edit: Hm, nå ble jeg plutselig Chuck istedet. Fikk først opp min egen avatar da jeg postet.

Edit2: Haha, greit å ikke bare være Chuck.

Edited by Kloever_2

Avatarene var jo steinkule. Tenk på det da - over 100 000 Chuck Norris-er på ett sted! At ikke universet har implodert ennå er uforståelig...

Avatarene var jo steinkule. Tenk på det da - over 100 000 Chuck Norris-er på ett sted! At ikke universet har implodert ennå er uforståelig...

Øhm, er vel ikke Chuck Norris det er snak om? :p Er vel heller godeste MacGyver ;) Sikkert ahn som har hacka, med en pinsett og en halvfull colakork...

Edit: lol, bytta til Chuck Norris nå jo :p

Edit 2: Mr T :D

Edited by Sveerbatov