Gå til innhold

Dropp USB-modemet til PC-en

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å droppe den blir vel kanskje litt vel mye da det blir enda en dippedutt å ta med seg hvis en er på farta med en laptop. Kan sikkert være greit hvis du skal et sted som hytta f.eks der det er 3g-dekning og du skal være der en stund :shrug:

Skrevet

Kjekt hvis en ikke har bedre enn ISDN eller modem hjemme eller et sted hvor du oppholder deg mye i lengden, men har god dekning på mobilnettet så tror jeg denne kan bli en fordel...:) Siden du kan plassere den best i forhold til mobilnett signalet og den går på WLAN...

Men upraktisk i bilen eller andre steder hvor du trenger mobilitet...da er det kjekt at du har noe lite som henger på pc-en bare...;)

Skrevet

Jeg vil nå si at den tvertimot er genial i bil. Man gjør bilen til en mobil trådløs hotspot. Sikkert sjeft for de som sitter i bilen på vei til TG i påsken.

Skrevet
Jeg vil nå si at den tvertimot er genial i bil. Man gjør bilen til en mobil trådløs hotspot. Sikkert sjeft for de som sitter i bilen på vei til TG i påsken.

Ser ikke vitsen med å ha flere løse deler enn nødvendig når det gjelder å være mobil...flyge rundt med den i lomma, ser jeg ikke helt visten med...

Skrevet

Hadde vært kanon for min del, siden toppetasjen der vi bor ikke er kablet.

Håper slike blir standard hos teleoperatørene her i stedet for de små hvite :tease:

Skrevet
så med andre ord er løsningen lite egnet om en bare skal koble opp en enhet uansett...

Som jeg nevner lenger oppå i tråden; så lenge du holder deg på en plass over lengre tid (da snakker jeg om flere dager) så kan det være en stor fordel...:)

Er du på farten hele tiden (bil, buss, tur/retur kontor etc) så er det en ulempe i følge min mening...lettere å ha noe som du plugger i pc-en, eller noe som er innebygd...:)

Men har du innebygd, så kan du jo selvfølgelig sette opp en nettverksbro hvis du ønsker å dele med flere...;)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...