Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i allverden, jeg skrev selvfølgelig feil over her. Blodtrykket blir økt av "trangere" blodårer. Logisk nok.

 

Ang linken er jeg litt usikker på hva jeg skal tro. Den motstrider alt annet jeg har lest.

 

edit:

rask googling bekrefter det jeg sa tidligere(med unntak av bloopen med lavt blodtrykk).

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd den General-snusen som kom før jul? Den som kosta 1000 spenn og kom i en boks av eik etc etc.

 

Hmm, mener og huske at det var Ettan. Kan godt hende det var en for General også, men Snusify fikk hvertfall en Ettan Kardus som kom i en eske laget av tre, og kostet litt spenn.

 

EDIT: Tok feil, esken var ikke laget av tre ;)

Endret av Prisen
Lenke til kommentar

Får man ettan porsjon i norge? ettan løs er jo overlegent god! :thumbup:

 

Ettan porsjon smaker ikke i nærheten så godt som løs-versjonen :thumbdown:

Sist gang jeg prøvde Ettan porsjon kjøpte jeg en boks på svinesund i Sverige, og jeg har heller ikke sett Ettan porsjon i Norge.

Lenke til kommentar

Har ikke skrevet i snustråden siden v4.0 eller noe, men here it goes :D

Snuser selv mest Skruf Sterk White av økonomiske grunner, den varer så lenge... Snuser ca 2 bokser på 3 dager. Så får det heller bli en boks med kosesnus innimellom :)

Er det noe å tjene på å kjøpe fra disse nettbutikkene? Kommer det gjennom tollen? Hvis det blir stoppet, blir da den samlede prisen med avgifter høyere enn norsk butikkpris?

 

Har alltids en tante i Sverige som kan sende over, men hadde vært mye greiere å kunne kjøpt selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...