Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en mail i dag med emnet ''Your order has been posted'' så då e den vel sendt no.

Når eg gikk inn på brukeren min på play.com så sto det ''You have no outstanding orders.'' Skal det ikke stå et sted ''Status: Sending'' eller blir varen fjernet med en gang den er sendt?

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli lei av Play og visa kort. Bestilte endel varer, men fikk beskjed om at de ikke kunne trekke fra kortet mitt. Jeg regnet med at det var fordi jeg enda ikke hadde penger på kortet som jeg trodde jeg skulle hatt. Så jeg bare sendte ordren pånytt og nå har den stått på "processing" i snart to dager og jeg har ikke mulighet til å avbryte bestillingene heller ... Utrolig kjipt at det skal være så mye tull med det kortet as, jeg er alt for keen på å handle hos Play.

Lenke til kommentar

Er det ingen måte å omgå kravet om å betale i euro ved kjøp utenfor Storbritannia? Prisforskjellen er på nesten 20% nå, noe som selvfølgelig er nok til å tippe prisen godt over tollgrensa på flere av tingene jeg skulle bestille.

 

Edit: Det ordnet seg ved å spre bestillingen mellom Play og The Hut.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...