Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

post-102737-1236770141.gif

 

 

Jeg har lagt merke til at det er veldig mange brukere her på forumet som bestiller ting fra Play.com aktivt, og jeg har også lagt merke til at det dukker opp en del tråder og poster (i tråder som f.eks filmprat) om og rundt Play. Av den grunn tenkte jeg at det hadde vært praktisk med en tråd som omhandlet den fantastiske nettbutikken.

Her tenkte jeg vi kunne snakke om og diskustere alt fra tilbud til kundeservice etc.

 

Litt om Play.com

 

Play er plassert i Jersey, og det har en del å gjøre med de lave prisene.

Play selger det meste, alt fra spill, film, bøker, klær og så videre.

Play har gratis frakt på ALLE varer (eller for å være pirkete så ligger frakten i prisen fra før), men dette går litt utover leveringstiden, som kan variere fra 3-20 dager (1-2 uker er normalt).

Play sender alle varer separat, så du trenger ikke å bestille en og en vare slik at du ikke havner over tollgrensen på 200kr. OBS: Les nederst i innlegget

 

Teksting av filmer hos play:

 

En del av filmene hos Play har norsk tekst, men det er ikke alle som har det opplyst. Dersom dere lurer på om en film har norsk tekst kan dere se i denne tråden.

 

 

Support:

 

- Dersom du ikke har mottatt en vare, trykk her.

 

- Dersom du har mottatt feil vare, eller dersom varen du har mottatt er skadet, trykk her.

 

I begge tilfellene må du trykke på "View order history" og så velge den varen det gjelder.

 

- Dersom du vil komme i direkte kontakt med play, kan du ringe 08458001020 eller sende en epost til [email protected].

 

OBS: I det siste har det vært rapportert tilfeller der flere varer kommer i en pakke, noe som kan føre til uforutsette tollutgifter!

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at Play er en fantastisk nettbutikk etter mine erfaringer. Jeg har aldri fått feil varer, det har aldri blitt trekt ekstra av kortet etc., + at de har knallgode priser og fri frakt, i tillegg til knall leveringstid, aldri mer en 1 1/2 uke :)

 

Thumbs up!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Har vel kjøpt en rundt 20-30 varer defra og enda ikke opplevd noe feil, så det er flott!

 

Som Skogslik sier, de har kjempeflotte priser, og det å stikke innom å sjekke PS3spill avdelinga fører til kjøp nesten hver gang, uansett. De har alltid noen gode "bargains" :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Play er absolutt en gigant å regne med.

I motsetning til mange andre giganter innom div.bransjer gjør Play en glimrende jobb,aldri noe kluss med de.10 av 10 poeng fra meg :thumbup:

 

Bare så synd tollvesenet skal stikke kjepper i hjulene med 200kr grense og at innimellom kan varer bli liggende en stund i tollen.

Ikke rart det finnes pirater :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...