Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte det når Negar brøt sammen når hun fikk det brevet. Greit å ta 15 minutters pause før en spør hvor terassen er. Hun er jo mer ustabil enn Ida synes nå jeg.

 

Greit med litt jentedrama også nå, blir en spennende torsdag.

 

De som sier at Mats kommer tilbake, hvor har dere det fra.

 

Slik jeg oppfattet Mats hadde ikke han villet komme tilbake om han ble spurt, men skal ikke nekte for at det hadde vært fint å fått ham tilbake.

Lenke til kommentar
klekkende likegyldig hvor jeg har jeg posta før, det er fortsatt lavpanna dritt tv uten sidestykke.

Syns det var var litt morro at du kommer inn her nesten provosert ovar at vi ser dette på tv, mens du sikkert spiller WOW flere timer om dagen :p

 

Siden Nanna kom tilbake i går tviler jeg på at Mats kommer inn igjen.

Negar virker ikke helt god, tenk å freake så mye ut over det brevet hun fikk. Skulle jo tro det var noe som var mye værre enn det.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Negar virker ikke helt god, tenk å freake så mye ut over det brevet hun fikk. Skulle jo tro det var noe som var mye værre enn det.

 

Det er jo ikke sikkert hun leste alt på brevet høyt heller.

Kan godt hende det sto på brevet at deltakerne skulle få valge og beholde Negar eller bytte hun ut.

Lenke til kommentar

Akkurat som vi ikke tillater folk å si hvor dumt og tafatt WoW er i WoW-tråder, så er det heller ikke greit å rakke ned på andres interesser i deres tråder. Det er helt ok å diskutere på generelt grunnlag om dette er bra tv/underholdning eller ikke, men vennligst hold dere unna å kalle hverandre/programmet latterlige, lavpannet osv.

 

Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM.

Lenke til kommentar

Blitt litt irritert over episodene denne uken faktisk. Er så ufattelig lei Ida og sutringen hennes. Og hele opplegget med Ida og Rune er tragisk. Kjære tv3, jeg bryr meg midt opp i fua om det der! Vær så snill og fokuser på andre ting!

 

Nei og nei! Nanna kom inn igjen. Er så lei! Synes det var litt morsomt å se Nanna og hvor bra hun så ut da han ble reintrodusert, for så å komme ned på vanlig standard etter hvert som timene gikk... Tenk om det ikke hadde fantes sminke jenter!

 

Lene. Min kjære, Lene! Du begynner å se sliten ut! Ufattelig varierende utseende. Noen ganger er hun heit og har et flott blikk, mens andre ganger er hun nesten ikke til å kjenne igjen..

 

Har vært altfor mye drama de siste episodene for min del. Og som andre allerede har nevnt så har vi så og si ikke sett noe til "barte-Alex" eller "Miss Crocs", og det er skuffende. Hele poenget med et program som PH er jo å bli kjent med deltakerne for så å gå og irritere seg over dem =P Hva!? :D

 

 

Trodde faktisk Rune skulle begynne å gi blaffen i hele Ida denne uken, men ser jo bare ut som at han klikker og prøver å gjøre alt han kan for å fikse ting igjen. Rune! Din tøffel! Dump hele damen og få se hva du duger til. Akkurat nå er du patetisk!

 

 

Er det flere ting jeg kan si nå for å fremheve mitt eget ego og selvbilde? *ler*

Lenke til kommentar
Blitt litt irritert over episodene denne uken faktisk. Er så ufattelig lei Ida og sutringen hennes. Og hele opplegget med Ida og Rune er tragisk. Kjære tv3, jeg bryr meg midt opp i fua om det der! Vær så snill og fokuser på andre ting!

 

Nei og nei! Nanna kom inn igjen. Er så lei! Synes det var litt morsomt å se Nanna og hvor bra hun så ut da han ble reintrodusert, for så å komme ned på vanlig standard etter hvert som timene gikk... Tenk om det ikke hadde fantes sminke jenter!

 

Lene. Min kjære, Lene! Du begynner å se sliten ut! Ufattelig varierende utseende. Noen ganger er hun heit og har et flott blikk, mens andre ganger er hun nesten ikke til å kjenne igjen..

 

Har vært altfor mye drama de siste episodene for min del. Og som andre allerede har nevnt så har vi så og si ikke sett noe til "barte-Alex" eller "Miss Crocs", og det er skuffende. Hele poenget med et program som PH er jo å bli kjent med deltakerne for så å gå og irritere seg over dem =P Hva!? :D

 

 

Trodde faktisk Rune skulle begynne å gi blaffen i hele Ida denne uken, men ser jo bare ut som at han klikker og prøver å gjøre alt han kan for å fikse ting igjen. Rune! Din tøffel! Dump hele damen og få se hva du duger til. Akkurat nå er du patetisk!

 

 

Er det flere ting jeg kan si nå for å fremheve mitt eget ego og selvbilde? *ler*

 

Fin oppsummering. Du kan jo fortelle litt om hva du synes om intelligensnivået og alle talefeilene også?

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

Er drita lei av Rune/Ida nå, han oppfører seg jo som en komplett tøffel, og hun som ei gretten kjerring.

 

Ellers så håper jeg og tror at Mats kommer tilbake, er jo ikke gang uten han :( Ellers, Petter er jo råbra :b Ler like bra hver gang av han! Negar hadde også en bra en i dag " tråkke i salaten, huh? " :tease:

Lenke til kommentar

Har allerede hørt om folk som sier at dem vet hvem som vinner PH dette året, selvfølgelig ber jeg dem holde kjeft, så jeg vet ingenting. Men er dette i det hele tatt mulig? Eller bare en som har startet et rykte og nå tror mange at de " vet " hvem som vinner? Noen andre som har hørt om dette?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke greia med at Mats måtte hjem da Alex fikk velge fritt mellom jentene, tidligere da nye gjester har sjekket inn har de som blir fråstjålet partneren bare måtte flytte inn på solorommet. Virker nesten som om tv3 trodde det var bra for underholdningen å splitte Lene og Mats, men da ville det vært mye bedre å splitte Rune og Ida, da kunne det blitt action x)

 

Tror uansett ikke Mats kommer tilbake, da burde han vært inne allerede nå, mulig han kommer inn igjen seinere, men tror egentlig ikke det. Kan godt være at de spurte om han ville tilbake, men at han ble så sur at han ikke ville.

Lenke til kommentar
De som sier at Mats kommer tilbake, hvor har dere det fra.

 

 

Det er ingen avskjedsvideo av Mats på tv3 slik som det er av de andre deltakerene som har gått ut.

 

 

Men er selvfølgelig bare spekulering.

 

 

Men nanna fikk jo avskjedsvideo selv om hun kom inn igjen :p

 

Lenke til kommentar

Gårsdagens episode: KAOS.

Går nesten ikke an å følge med lenger nå.

Ikke akkurat bedre at den HÆLVETES nanna-kjærringa kom inn igjen og begynte å prate alle full om taktikk og dritt.

Virker som den store klikken bare er ute etter å skade Noor, Negar og Rune og Ida, splitt og hersk for alle penga. Får bare håpe de ikke sluker den så jævlig rått. Lene skal faktisk ha den at hun er forholdsvis oppegående og ikke blir ført bak lyset av de to kontrollfreakene der. Kevin: Jævlig bra gjort! Respect for den ass, og jeg tror faktisk det kan være en smart måte i lengden for å klare seg der inne. Er ikke bare bra å være i en gruppe heller når man ser alt det faenskapet som foregår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...