Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Synes virkelig at neghar ble veldig urettferdig behandlet, virker nesten som om enkelte av de andre jenten er sjalu på neghar over at hun fikk så mye oppmerksomhet av guttene på den siste festen.

 

Nanna virker som en veldig usikker person, hun har et sinnsykt stort behov for å kontrollere alt i omgivelsene sine, syns nesten litt synd på henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne Karita må vel ha bedt TV3 om å vise henne minst som mulig? Har ikke sett noe til henne siden mandag....

 

Så det stemmer at Øystein er homo? leste litt rundt om at alex også var homo? :p

 

Sikkert bare noen falske rykter, men det hadde ikke overrasket meg.

 

ja;p Men han har faktis litt homotendenser. Du så jo hvordan han reagerte når ordet homo kom opp, tror det var petter som kødda om det.

Lenke til kommentar
Det er vel fordi ho ikkje har slengt like mye dritt som de andre deltakerene sikkert.

 

Synes fortsatt at det er merkelig at hun ikke vises så mye, men du har et poeng. Hun er ikke med i stormen.

 

ja;p Men han har faktis litt homotendenser. Du så jo hvordan han reagerte når ordet homo kom opp, tror det var petter som kødda om det.

 

Ja, hehe. Falt ikke i like god jord hos Øystein. Mulig TV3 klippet det slik at folk skulle vekke en mistanke. Men, jeg blir ikke overrasket om han er det:P

Lenke til kommentar

TV3 har dritet seg ut, tipper jeg. De har klart å fucke opp så mye med valg av deltagere osv, at sex virker utvilsomt. Så nå satser de på mobbing, tragisk.

 

Negar får min støtte, selv om hun er den nest dummeste jenta jeg har sett og hørt.

 

+ som kompis, så kan jeg bekrefte at Øystein er hetero.

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar
TV3 har dritet seg ut, tipper jeg. De har klart å fucke opp så mye med valg av deltagere osv, at sex virker utvilsomt. Så nå satser de på mobbing, tragisk.

 

Negar får min støtte, selv om hun er den nest dummeste jenta jeg har sett og hørt.

 

+ som kompis, så kan jeg bekrefte at Øystein er hetero.

 

kk ;D Bra for iris da. Men som par utenfor PH? næt. Dessuten, så har jo trion flyttet til oslo, eller skal da. så jeg tviler på at de har blitt ett par etter ph

Lenke til kommentar

Tja, Sonja, det er et spill. Neghar spiller dårlig.

 

Det som er spennende for tiden er om, og isåfall hvordan maktbalansen blir forskjøvet.

 

De beste spillerene til nå er Mats og Petter. Stabile og blir ikke dratt inn i småkranglingene til de andre. Øystein gjør det også bra :)

Lenke til kommentar
Ja, hehe. Falt ikke i like god jord hos Øystein. Mulig TV3 klippet det slik at folk skulle vekke en mistanke. Men, jeg blir ikke overrasket om han er det:P

Eg fatta mistanke om at Øyztein var homo med eingong eg såg at han var modell.

 

Når det gjeld Negar... eg trur ikkje greia er at ho ikkje forstår spørsmåla, men at ho ikkje forstår norsk!

Lenke til kommentar

Prøvde idag å tenke over at hun er ikke heeelt norsk (Negar), og heller litt mer på hva hun kanskje prøver å si. Så om man tenker på HVA hun sier, men ikke ordene hun sier, så er det ikke så hakke gærent sånn egentlig. Selv om ja, hun har ikke vist at hun er den med mest meninger, men virker som hun har litt problemer med å uttrykke seg sånn som hun vil. Imponert over at hun ikke knakk sammen under pandoras eske ja :p

Lenke til kommentar
Når det gjeld Negar... eg trur ikkje greia er at ho ikkje forstår spørsmåla, men at ho ikkje forstår norsk!

Einig i den der. Er jo lett å sjå at ho har problem med å formulere seg. Det med å "trakke i salaten" er jo eit utrykk som ikkje kan omsetjast direkte til andre språk, so det er i grunn ikkje noko rart at ho ikkje forsto det.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke på Negar. Jeg tror det er noe kulturforskjeller inni bildet her, ettersom hun har levd i sus og dus i Bollywood.

 

Det som er mest morsomt er egentlig hvor sure alle jentene ble på hun etter den der kvelden. Seriøst, hun hadde det jo bare gøy! Er det ikke sånn vi skal ha det på Paradise hotel? Hvis man tenker over det så har de jentene faktisk satt en ganske streng ramme for hvordan man kan oppføre seg...nesten ingenting er tilltatt jo! Gjeng med kontrollfriker, spes Lene utmerker seg med å bli provosert.

 

Petter forblir den kuleste duden, han er rå azz B-) Jeg liker Kevin også. Forøvrig har jeg begynt å legge merke til at Iris har et smil som en hest.

 

edit: med litt velvilje skjønner man hva Negar prøver å si. Det med tråkke i salaten, hun er jo ikke dum fordi hun ikke forsto det. Alle som sier at Negar er så uintelligent på grunn av det må tenke seg om to ganger. Og en annen ting; hun blir også oppfattet som dum fordi hun oppfører seg helt naturlig. Legg merke til hvordan Lene og de andre ikke tør være seg selv men må sette regler for alt. Typisk norsk

Endret av AzureDragon
Lenke til kommentar
Det med å "trakke i salaten" er jo eit utrykk som ikkje kan omsetjast direkte til andre språk, so det er i grunn ikkje noko rart at ho ikkje forsto det.

Tja, hun startet med å si at hun hadde tråkket i grøten, altså visste hun sannsynligvis betydningen. Derfor var det merkelig at hun ikke skjønte noe.

Selv har jeg nesten begynt å like Negar, men det er kanskje fordi alle er så negative til henne.

Lenke til kommentar

Når det gjelder denne "i hvilken salat har jeg tråkka? Skjønner ikke hva hun mener altså" så oppfatter jeg det som at Negar skjønner hva å tråkke i salaten betyr, men hun skjønner ikke hvorfor alle er så sure på henne og hva gærnt hun har gjort på denne festen. Derfor.. "jeg skjønner ikke i hvilken salat jeg har tråkka"

 

De andre får heller kaste seg over Rune, det var tross alt han som hang på Negar som et slips hele kvelden.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Negar blir mislikt er jo fordi hun er så ufattelig lite selvsikker! Hun har bra kropp, bedre enn de andre jentene der, men hennes sosiale intelligens er nesten ikke eksisterende. Hun er nok altfor vant til å kunne surfe gjennom det meste pga utseende - det er jo ikke uten grunn til at hun har gjort det så bra i Bollywood. Så når hun kommer i en slik setting hvor man faktisk også må kunne lese og manipulere andre mennesker, så faller hun fort igjennom pga hennes normalt sterke egenskaper ikke har noen betydning for de andre jentene der.

Det er jentene som misliker Negar aller mest, ikke guttene, men guttene tør nok ikke risikere nakken sin for å "beskytte" henne, men man så en liten antydning til at Kevin gjorde nettopp det nå under Pandoras eske.

 

Men for all del - det er jo ikke tvil om at hun dessverre er dum som et brød. Dette er en situasjon hvor hennes normalt sterkeste side, hennes ytre, ikke kan redde henne, og da blir hun så usikker og redd at hun ikke vet hva hun skal gjøre. Derfor fremstår hun jo som et nek fra en annen verden.

 

 

Gidder ikke engang kommentere Rune og Ida nå. Hvor dum går det an å bli?

En liten kjapp ting: Man hører Rune si "Dette minner meg om hvordan forholdet vårt er på utsiden" - ja, og lærte du ingen ting da din tøffel? Er det virkelig sånn du vil ha det? Nei? Så gjør noe med det da! Faen altså! <-- asdf! Fikk meg til å banne også!

 

 

Kevin ble jo satt helt ut av ronke-spørsmålet.. Var ikke mye smil der i gården da.

 

Øystein! Dersom du hadde hatt et lite snev av kunnskap om KINO, så hadde du hatt Iris for lenge siden.

Lenke til kommentar

Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.
Fylles i papirformer ca halvfulle.
Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.
Ha på glasur når de er kjølnet ned.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...