Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg er fra Nordland selv, og føler ikke at noen østlendinger ser ned på meg :p

 

'Mobbing' og lignende på grunn av det at jeg er fra Nord-Norge tar jeg med et smil. Selvironi.

 

Jeg kan godt syns at "lættis" , "jei dævver" og "lizzom" er idiotisk, men nå er det en gang slik at kulturene i de forskjellige landsdelene er forskjellige. Jeg er sikker på at ingen med snev av sunn fornuft ser ned på folk på grunnlag av hvor i landet de befinner seg.

 

 

 

En ting som irriterer meg er at de skriver noen linjer i avisa om hva som skjer i kveldens episode. Må jo be noen andre tusje det ut før jeg leser TV-guiden!

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Jeg har aldri sett tegn til at noen østlendinger ser ned på andre? på hvilken måte gjøre de deT?

 

Det kunne eg ha brukt eit halvt år på å skrive om, noko som kunne ha resultert i ei doktorgradsavhandling. Men det har eg ikkje tenkt til å gjera, ettersom dette er ein tråd om Paradise Hotel.

 

No hoppar eg på on topic-toget.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
Jeg er selv fra østlandet (Bærum) og jeg har ingenting i mot folk fra andre steder i Norge.
Det der veit du er pisspreik. Du har kanskje sett innslag frå nord-norge, vestlandet og trøndelag på flatskjerm-TVn til pappaen din, men du har garantert ikkje plassert beina dine utanfor Bærum kommune.

 

Unnskyld for offtopic, men satans Frigata, blir sykt irritert pga det du skriver.

Så du mener at alle må hate en eller annen del av befolkningen i Norge. Fordi det ligger i ens natur at der hvor en kommer fra er mye bedre en de andres eller noe, og sånn er det bare? Isåfall, er du en av de mest negative / bitreste personene jeg vet om. Ikke rart det blir krig.

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar
Så du mener at alle må hate en eller annen del av befolkningen i Norge. Fordi det ligger i ens natur at der hvor en kommer fra er mye bedre en de andres eller noe, og sånn er det bare?

Nei, eg seier at austlendingar hever seg over den ØVRIGE folkestanden i Noreg. Ikkje at ein må hate ein eller annan del av folkestanden. Satan som eg hatar austlandssvina.

Lenke til kommentar
Så du mener at alle må hate en eller annen del av befolkningen i Norge. Fordi det ligger i ens natur at der hvor en kommer fra er mye bedre en de andres eller noe, og sånn er det bare?

Nei, eg seier at austlendingar hever seg over den ØVRIGE folkestanden i Noreg. Ikkje at ein må hate ein eller annan del av folkestanden. Satan som eg hatar austlandssvina.

 

Og jeg hater sånne som deg.. som tror du er noe bedre enn alle andre : ) Fornøyd?

 

 

Edit: Noen som synes Øystein virker litt homo?

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Litt merklig at Iris ikke kan stole på Alex fordi han sier han vil vinne, mens på hennes presentasjonsvideo på tv3.no sier Iris at hun vil gjøre alt for å vinne, inkludert det å lyve.

Saken blir noe annen når du har vært der i 3 uker. Men jeg tror alle der inne går med pengepremien i bakhodet, og vil vinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...