Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Tja, men sånn er livet. Noen mobber emos(veldig sstor gruppe:D:D), noen mobber folk som har 4 i matte, noen mobber folk med downs.. vill alltid være sånn :)

 

synd at det skjedde negar, men når hun bruker langt tid på et svar hvor hun kunne sagt ja eller nei med engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner godt hvorfor Negar ikke vil si hva hun mener hele tiden. Hvis folk mener hun må åpne seg og si konkret hvem hun ikke liker og liker for å bli akseptert, burde kanskje de gjøre det først. Man må jo ikke glemme at dette er et spill så ærlighet varer ikke alltid lengst.

Og hvorfor klikker de så jævlig om Negar gikk rundt å snakket og flørta med guttene. Greit at det kanskje var litt dumt tidspunkt, men iallefall Lene klikka i vinkel da.

 

Noen som gidder å gi meg en liten oppsumering av dagens episode? Orker ikke lese alt som står her :)

 

Rune prøvde å forklare seg og ville vite hva og hvorfor Noor hadde sagt det. Og han ble passe sur. Men det så til at Ida og Rune ordnet opp? Nanna fikk en date og de andre valgte aleksander som daten. De dro til et forlatt hotell elns og spiste. Der fikk hun et brev og det stod at den hun spiste middag med / var på date med, skulle hun flytte inn sammen med. Altså hun er ikke på singel rommet lenger. Men Lene og Negar er der sammen. På kvelden var det pandoras eske. Der ble de fleste spørsmålene rettet til Negar. Og resten av gruppen gikk nesten på person-angrep på Negar. Og hun svarte ikke full pott følge de andre. Så kom et litt morsomt spørsmål til Kevin. Om han hadde blitt ronket av Negar. Svaret ble nei. Så "festa" de og petter "lap-danca" Kevin, ellers var det ikke stort som skjedde. Så la de seg og Petter sovna mens Iris snakket til han. blablalba

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar

Etter dagens episode veit jeg ikke hvem jeg syns er mest falsk der inne. Mye baksnakking og dritt, folk som mener de er 100% ærlige og bla,bla,bla. Hvis Ida og Rune ikke er sammen, hvorfor reagere så sterkt på at han og Negar satt noen få min alene. Makan te oppstyr.

Endret av Panic
Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Lene liker å prate dritt ja. Ikke er hun av den skarpeste kniven i skuffen heller. Ser forøvrig ut som hun har bodd på Plata siden hun var 13, og Iris-hestekjeft viser fjortisstendensene sine igjen...ååååååååååå ØYSTEIN ER SÅ BRAAA. Haha, bare vent til han står fram som homofil... Da tror jeg du skifter mening...

Lenke til kommentar

Enig med deg der Holy_Cow. Greit nok! Så kommer ikke Negar med de smarteste svara, men måten mange av de andre jentene oppfører seg på irriterer meg. Nanna burde aldri kommet inn igjen. Da kunne de heller tatt in Mats, som faktisk røyk ut urettferdig.

Endret av Panic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...