Gå til innhold

Beste spill du noen gang har spilt?


Anbefalte innlegg

beste spillene jeg noen gang har spilt?

 

1: metal Gear solid snake (ps1)

2: Counter-strike 1.6 (pc)

3: pes 2008 (ps2)

4: Morrowind / Oblivion (pc)

5: Sonic (sega 16bit)

6: Hidden and Dangerous (pc)

7: Donkey kong serien (nintendo)

8: Diablo1-2(pc)

9: Commandos (pc)

10: Gta III

 

husker godt når jeg dro på butikken og kjøpte ps demo eller hva det bladet het. skyndte meg hjem, putta cd'en i og fant metal gear solid snake, tok ikke lange tiden før jeg dro til byen og fikk kjøpt det spillet, ikke var jeg gamle karen heller, en liten pjokk som ville ha metal gear solid snake, og fyren i kassa så bare rart på meg, også fikk jeg kjøpt det^^

 

spillene ligger ikke i rekkefølge!

:whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten topp 10 liste for de siste ti årene :)

 

1. Final fantasy X (Playstation 2)

2. Metal gear solid 1 (Playstation 1)

3. Half-life 1 (PC)

4. Diablo 2 (PC)

5. Zelda, Ocarina of time (Nintendo 64)

6. Counter-strike 1 (PC)

7. World of warcraft, uten expansion pack (PC)

8. Tony Hawk pro skating 4 (Playstation 2)

9 .Mario Cart (Nintendo 64)

10. Sims 1 (PC)

Endret av Olesto
Lenke til kommentar

The Legend of Zelda: Majora's Mask

 

Genialt spill på alle mulige måter. Det har de vanskeligste borgene, som er veldig bra, har jo tross alt spilt Zelda såpass mye at jeg begynner å skjønne tegninga ganske fort når det gjelder borger. Det er utrolig gøy å rulle rundt som goron, tasse rundt som deku scrub, og svømme high speed som zora. Det er mange fler detaljer enn i Ocarina of Time, som f.eks. at hunder angriper deg når du er deku scrub, og alle mulige andre forandringer alt ettersom hvilken maske du har på deg eller hvilken tidsfase spillet er i. Clock Town er mye mer dyster på den tredje dagen enn den første, noe som også merkes i musikken som blir raskere og mer dommedagsaktig. :D Hele musikkscoren i dette spillet er med på å skape stemning også.

 

Månen er genial og masken til Majora er også genial. Kult at en skull-kid er med på å ødelegge verden. Liker også alle sidequestene i dette spillet. Kanskje den zeldaen med flest side quests? det er jo så få borger, så da må de jo gjemme alle heart piecene som de ikke puttet i borger. :) Likte veldig godt å fylle ut noteboka også.

 

Men mest av alt liker jeg at den er så annerledes enn de andre Zelda spillene. Det er bare så mange ganger det er spennende å redde Hyrule fra Ganon og få en klem av prinsesse Zelda. Hver sin smak, men jeg foretrekker 100 ganger mer å gjenforene Kafei og Anju enn å redde Hyrule enda en gang. :p

Lenke til kommentar
Ah hadde nesten glemt Sonic. Det spilte jeg også mye. Var en kompis av meg som hadde det, og da var det en selvfølge at jeg skulle være hos han hver dag etter skolen. :D Tror vi rundet spillet et par ganger.

 

hehe ja, sonic har jeg nok rundet er par ganger også, egentlig et ufattelig artig spill den dag i dag.

husker også at jeg fikk noe sonic pinball, var faktisk temmelig morro det også merkelig nok, hehe

Lenke til kommentar

Håpløst å si hvilket er det beste spillet.

 

Brettspill

Ticket to ride eller settlers of Catan usikker på hvilken av disse jeg synes er best

 

PC spill

Age of Empires 2 & 3 har jeg likt veldig godt.

Anno 1701 - stratgispill som vektlegger ressurser.

 

Noen som jeg tror kan bli blandt de beste. Når/om de blir ferdig

Freeorion

Anno 1404

Starcraft

Lenke til kommentar
beste spillene jeg noen gang har spilt?

 

1: metal Gear solid snake (ps1)

2: Counter-strike 1.6 (pc)

3: pes 2008 (ps2)

4: Morrowind / Oblivion (pc)

5: Sonic (sega 16bit)

6: Hidden and Dangerous (pc)

7: Donkey kong serien (nintendo)

8: Diablo1-2(pc)

9: Commandos (pc)

10: Gta III

 

husker godt når jeg dro på butikken og kjøpte ps demo eller hva det bladet het. skyndte meg hjem, putta cd'en i og fant metal gear solid snake, tok ikke lange tiden før jeg dro til byen og fikk kjøpt det spillet, ikke var jeg gamle karen heller, en liten pjokk som ville ha metal gear solid snake, og fyren i kassa så bare rart på meg, også fikk jeg kjøpt det^^

 

spillene ligger ikke i rekkefølge!

:whistle:

 

hehe metal gear solid husker jeg.

husker det var så drit artig å gjemme seg i boksene for å så hoppe ut å skyte de som var rundt:)

Lenke til kommentar

at folk sier at final fantasy 7 er dårlig da har de ikke opplevd noe bra no. Jeg husker jeg spilte ff7 når det kom ut.jeg satt foran tven i over 1 uke og bare spilte det. og jeg har igjen skaffa meg det. kjøpte det gjennom finn.no. jeg satt og gama det over 2uker i et strekk omtrent. jeg kom til lvl 99 og fikk alle summmon inkludert knights of the round table og alle secrets materiane,fikk gull chocobo og black. og alle limit breaks lvl 4 inkludert clouds sin som er helt syk.jeg tok alle Weapons,inkludert han under vann.når Aeris ble drept av Sephiroth begynte jeg faktisk å få tårer i øyne,ingen spill har klart det.

 

jeg synes ff7 er best pga gameplayet,historien er utrolig bra,characters er bra,man har det love trianglet og mye mer.selv om ff7 er over 10 år gammelt er det forsatt best. jeg synes også at ff10 er ganske bra,det har en veldig bra historie det og,jeg skal kjøpe meg ff x-2 etterhvert og fortsette med yuna og rikku og co.

 

ff7 er det beste spillet som er laget.det er min personlig favoritt.jeg ble ganske enkelt forelska i ff7 når jeg spilte det for første gangen og når jeg rekjøpte det igjen for ikke så lenge siden

 

jeg synes også at Guild Wars er sykt fett spill,mye bedre enn wow.gw ftw,men jeg ble hacka på nyåret så da slutta jeg. og så skaffa jeg meg ps3 60gb versjonen.

Lenke til kommentar
Half Life serien inkl. add ons

Call of Duty 4

Day of Defeat Source :love:

TES: III Morrowind

Battlefield 1942 med og uten Secret weapons of WWII

Battlefield 2 med og uten Special Forces

Return to Castle Wolftenstein

Nexus the Jupiter incident

Starcraft med og uten Brood War

1Player delen av Frontlines Fuel of War er ganske bra.

 

Må legge til Half Life 2 Deathmatch ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...